Spring naar bijdragen
Evee

Klaagtopic 2019

Recommended Posts

Je zou ook even kunnen bellen voor advies. Je tandarts kan dan zeggen of je nog langer moet wachten om te kijken of de antibiotica aanslaat of andere antibiotica of iets dergelijks voorschrijven.

Met zulke pijn, en een groter wordende bult, vind ik het niet aanstellend om te bellen voor advies.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad dat maar gedaan. Heb er 'pas' 2 dagen opzitten, dus moet inderdaad even afwachten en anders maandag terugbellen. Zelfs de tand trekken zou ivm bacterieverspreiding nu een enorm risico zijn, dus zolang het niet hoeft, laten ze het liever dicht tot de ontsteking wat rustiger is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Precies. Nu nog hopen dat het snel aanslaat.. Op dit moment gaat het goed, maarja, de ibuprofen doet zijn werk en dat is eigenlijk ook de bedoeling niet 😂 Wel dat die werkt, maar dat zou niet de manier moeten zijn waarop ik me goed voel. Maar goed. We zullen zien. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe gaat het met je kies Deeskuh? Klinkt niet lekker iig, hoop dat de antibiotica nu z'n werk doet!

Wat wat ik chago vanmorgen. Ik wou naar de konijnen gaan, deed het licht in de garage het niet. (stop gesprongen die ik niet zelf kan terug zetten, beetje rare constructie), de buitenlamp deed het dus ook niet. Heel handig als al je spullen zoals hooi, wc vulling enz in de garage ligt. Gelukkig heb ik de bouwlamp nog. Was ik net bezig met m'n dagelijkse ritueel bij de konijnen (in de zeikende regen, ook nooit zo goed voor m'n humeur) stopt de bouwlamp er mee. Had ik dus helemaal geen licht meer. Heel handig.

Kwam ik op m'n werk, begon ik te twijfelen of ik het dak van de ren wel had dicht gedaan. Ben ik maar weer terug naar huis gereden om te checken. (was dicht uiteraard)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even klagen: De groene container wordt hier vanaf deze week tot aan ergens in het voorjaar nog maar één keer in de vier weken geleegd in plaats van één keer in de twee weken. Niet echt prettig voor mensen met konijnen en andere dieren die hooi, stro en andere bodembedekking gebruiken en waarbij de container na twee weken toch echt wel vol zit. Een extra container is duur, helemaal voor die paar maanden dat ik 'm nodig heb. Wat te doen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Even klagen: De groene container wordt hier vanaf deze week tot aan ergens in het voorjaar nog maar één keer in de vier weken geleegd in plaats van één keer in de twee weken. Niet echt prettig voor mensen met konijnen en andere dieren die hooi, stro en andere bodembedekking gebruiken en waarbij de container na twee weken toch echt wel vol zit. Een extra container is duur, helemaal voor die paar maanden dat ik 'm nodig heb. Wat te doen? 

De buren heel lief aankijken...? Nee echt geen idee. Weet inderdaad dat die dingen heel duur zijn 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Renske34:

De buren heel lief aankijken...? Nee echt geen idee. Weet inderdaad dat die dingen heel duur zijn 

Onze buren zeiden nee hoor wij hebben geen papierbak nodig... Nou stouwen ze die van ons helemaal vol, echt verschrikkelijk... 

• Verdrietig 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij brengen tegenwoordig het afval van de konijnen op de mesthoop van de boer waar we hooi kopen, maar voor die tijd brachten we het naar de gemeentewerf. Tuinafval is hier gratis. Wellicht is dat een optie in jouw gemeente?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Newby1981 Sorry! Niet meer gelezen. Ben een paar dagen in Disney geweest. Antibiotica is inderdaad sinds zaterdagnamiddag/-avond zijn werk gaan doen. De zwelling is er nu nog steeds, maar heel minimaal. Pijn was vrij snel helemaal weg. En geen last gehad van bijwerkingen 🙂 Ik heb woensdagmiddag de laatste antibiotica gehad, dus ik ga zo de tandarts bellen om te vragen naar het restant van de zwelling. We zijn vannacht thuisgekomen van Disney, vandaar nu pas. Net wakker 😂

@Lienappelsien Heb je ook meteen een update 🙂

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Deeskuh88:

@Newby1981 Sorry! Niet meer gelezen. Ben een paar dagen in Disney geweest. Antibiotica is inderdaad sinds zaterdagnamiddag/-avond zijn werk gaan doen. De zwelling is er nu nog steeds, maar heel minimaal. Pijn was vrij snel helemaal weg. En geen last gehad van bijwerkingen 🙂 Ik heb woensdagmiddag de laatste antibiotica gehad, dus ik ga zo de tandarts bellen om te vragen naar het restant van de zwelling. We zijn vannacht thuisgekomen van Disney, vandaar nu pas. Net wakker 😂

@Lienappelsien Heb je ook meteen een update 🙂

Wat leuk! Ik heb altijd al naar Disney willen gaan, maar helaas... Ik moet het doen met verhalen van anderen... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-12-2019 at 13:16 zei Hallo Hoi:

Wat leuk! Ik heb altijd al naar Disney willen gaan, maar helaas... Ik moet het doen met verhalen van anderen... 

@Hallo Hoi Ik ben er ooit als kind geweest, maar daar kan ik me vrijwel niets van herinneren, tot ik vorig jaar met mijn vriend ben geweest. Ik was toen 24, dus gewoon nog even afwachten tot je zelf op vakantie kunt gaan. Als je maar genoeg disney/pretpark fan bent, dan blijft het leuk voor alle leeftijden 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mopper mopper, er staan leuke dingen in het klaagtopic 😉

Ik heb enorme hoofdpijn en vrijdag tentamen. Lukt echt niet om te leren vandaag.

Gelukkig heb ik de afgelopen weken alles goed bijgehouden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He, wat vervelend voor je. Ik had het hele weekend hoofdpijn, altijd als het slecht uitkomt. En misschien wel juist daarom?

Rustig aandoen vabdaag dan maar, dan is het hopelijk morgen over. En succes vrijdag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Floppyears:

Mopper mopper, er staan leuke dingen in het klaagtopic 😉

Ik heb enorme hoofdpijn en vrijdag tentamen. Lukt echt niet om te leren vandaag.

Gelukkig heb ik de afgelopen weken alles goed bijgehouden.

Klagen dat ik een logee (mn nieuwe vriend ;)) heb en daarom niet zon zin heb om morgen vroeg op te staan om naar mn werk te gaan is zeker ook niet klagerig genoeg? 😉

Beterschap en succes met je tentamen!!

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Rifca:

Klagen dat ik een logee (mn nieuwe vriend ;)) heb en daarom niet zon zin heb om morgen vroeg op te staan om naar mn werk te gaan is zeker ook niet klagerig genoeg? 😉

Beterschap en succes met je tentamen!!

Nee dat telt niet vind ik😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .