Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch cafe 2019

Recommended Posts

Hopelijk ben je het weekend een beetje wijzer doorgekomen @Deeskuh88

Ik ben gelukkig wel weer een stuk fitter, eigenlijk alleen nog maar flink verkouden. Helaas heb ik het wel doorgegeven aan mijn man, die begon zaterdag 😞  😷

Het is echt mega druk in de webwinkel. Meestal is januari / februari niet zo druk, ik had altijd het idee dat iedereen zn geld dan een eind op was na de feestdagen haha. Op bestellingen voor het standaard voer en wat bodembedekking na, vrij rustige maanden. Voor mijn idee is er ook veel niet op voorraad na de decemberdrukte, en een paar hardlopende producten zijn op het moment slecht leverbaar. Maar blijkbaar heb ik nog genoeg voor mega veel bestellingen. Ik denk niet dat ik het vandaag allemaal weg krijg, maar gelukkig morgen weer een dag haha 🙂 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-1-2019 at 11:47 zei Lienappelsien:

Maar waarom moet jij dat allemaal weten? Ik dacht dat jij bij het uitzendbureau zelf werkte?

Klopt, dat diploma is ook speciaal voor uitzendbureaus. Het gaat er zich om dat het uitzendbureau waar ik werk gecertificeerd is en het bedrijf waar wij mensen plaatsen ook. Dus moet ik dat ook behalen, om te zorgen dat ze gecertificeerd mogen blijven. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! Wat een rot weer he? Maar heel erg klagen mogen wij niet, ik ben nog niet vaak nat geregeld met de hond deze herfst & winter. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik deze week al een aantal keer natgeregend op weg naar werk helaas... maar nu is het weer heerlijk! Reed lekker door het zonnetje weer naar huis. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben een liefhebber van extreem weer! Harde wind, sneeuw, ijzel. Heerlijk! Dan wil ik er uit om een eind te wandelen. Als ik met de auto op pad moet ben ik natuurlijk minder blij met bv. sneeuw en ijzel.

Maar gisteren heb ik in de harde stormwind een eind gelopen met de hond. Heerlijk met die harde windvlagen! Toen ik een bospad inliep kwam er een mevrouw met een rottweiler mij tegemoet. Zij waarschuwde voor omgevallen bomen over het pad. En inderdaad, de (vrij dunne) bomen bogen bij windvlagen flink door over het pad. Een paar waren al afgeknapt, daar moesten we overheen. Ik heb de rest van onze wandeling de paden met bomen aan de kant van de windrichting maar zoveel mogelijk vermeden. Qua regen viel het mee, erg nat zijn we niet geworden.

Vanmiddag liepen ook wij lekker in het zonnetje! Ook weer heerlijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik was gisteren nog even met Qila naar de stormvloedkering geweest, precies toen het water op z'n hoogst was 😉 Altijd wel mooi. Hij hoefde overigens niet dicht, geloof dat het water 2.80 boven nap was, en vanaf 3 meter moet hij dicht. 

image.png

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Prachtig @Evee! De zee is dan echt geweldig!

Wat komt er trouwens een troep aan land hier in het noorden door die afgevallen containers nu. Echt heel erg, vooral op de eilanden. Al die spullen, maar in de duinen ligt het vol met plastic bolletjes die vrijwel niet weg te halen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! Vandaag ga ik aan mijn allergrootste hobby - not, haha - boekhouding!. Jeej. 🎉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Blegh sterkte @Evee. Ik heb vandaag even een dagje vrij. Gisteren gewerkt en mag vrijdag, zondag en maandag weer aan de bak. Krijg je met onregelmatige diensten. Ik ga vandaag denk ik een flink eind wandelen, mede in het kader van de goede voornemens 😂 ik hou het nog goed vol om minstens 3x per week te bewegen en ben in de 1e week nu 1.8 kg kwijt. Goed begin 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei LilyMarshall:

Blegh sterkte @Evee. Ik heb vandaag even een dagje vrij. Gisteren gewerkt en mag vrijdag, zondag en maandag weer aan de bak. Krijg je met onregelmatige diensten. Ik ga vandaag denk ik een flink eind wandelen, mede in het kader van de goede voornemens 😂 ik hou het nog goed vol om minstens 3x per week te bewegen en ben in de 1e week nu 1.8 kg kwijt. Goed begin 🙂

Dat is zeker een goed begin! Goed bezig!

Ik loop op het moment niet hard, werd net voor de kerstvakantie ziek, en toen aan het eind van de kerstvakantie weer. Nu nog flink verkouden, keelpijn, verstopte neus en oren die dicht zitten. Niet echt lekker om dan weer te starten met hardlopen. Als ik weer normaal kan ademen, pak ik dat weer op. Wandelen doe ik wel veel, gezellig met Qila. Vaak is het de ene dag drie vrij standaard rondjes, vaak 2x een ronde van ongeveer 15 min en 1 ronde van 30 min. In totaal  dagelijks dus ongeveer een uur. En de andere dag dan nog een extra flinke 1 of 2 uurs wandeling bij strand of bos daar bij. Mijn basis-wandelconditie is prima, ben ook wel echt blij dat we een actieve hond hebben waar je echt gewoon mee naar buiten moet. Maar helaas val ik daar niet van af haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik mag nu niet sporten, en ik zit natuurlijk de hele dag thuis. Ik merk dat dat niet helpt met afvallen. Er zit nu weer 4 ons bij. Niet heel veel, maar het ging juist zo goed. Gelukkig is de pijn nu zo goed als over, dus ik hoop dat ik volgende week weer mag werken, dan heb ik weer regelmaat en afleiding.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is wel balen, hopelijk mag je snel weer aan de slag!

Hebben jullie leuke plannen voor dit weekend? Wij hebben weer een klus & schoonmaak weekend 🙂 Ook wel fijn. We zijn allebei weer een beetje fit. Misschien dat we nog wel lekker uit eten gaan dit weekend, met z'n tweetjes, aangezien mijn man woensdag jarig is. Even kijken of dat lukt en waar we dan gaan belanden. Ik wil graag nog een keertje naar Stoom, in Middelburg. Die werken met biologische en lokale producten, lokaal vlees, zeewier etc. En schijnen ook vegan gerechten op de kaart te hebben.  Misschien wel eens leuk om te testen.

Ook heb ik dit weekend twee oppaskonijn"tjes", twee vlaamse reuzen, zoo leuk! haha. Dan heb ik zelf nu maar kleintjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

O wat leuk, die grote konijnen dan ineens! Zie graag een foto 😄 

Wij gaan met (stief)zoon op pad, geen idee wat we gaan doen. Is altijd genieten een vrij weekend, omdat wij om het weekend werken. Misschien naar een museum en even zwemmen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Renske34:

O wat leuk, die grote konijnen dan ineens! Zie graag een foto 😄 

Ze zijn zo leuk! 

oppasnijnen-klein.jpg

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oooh, wat een beauty's! Die oren... en die grote ogen met die mooie wimpers...(smelt 😍). Vooral bij wildkleurtjes zie je dat zo mooi!

In het weekend heb ik 's morgens altijd lekker de tijd voor mijn nijnen (door de weeks moet het voeren 's morgens voor het werk aan en dus minder tijd) . Het voeren kan nu meer uitgebreid en dan zit ik vaak een poosje bij ze om naar ze te kijken. Ben zo trots op mijn mooie stelletje! Hubbel is echt glanzend zwart, inmiddels goed doorgehaard en in zijn volle winterjas. Lientje is nog niet helemaal klaar met verharen, maar op het grootste deel van haar lijf zit al de winterjas. Ook zij heeft van die mooie zwarte wimpers in een lichter stukje haar wat rond haar ogen zit 😍. Ook zij is wildkleurig (vind ik leuker klinken dan konijngrijs zoals het officieel heet).

Als de konijnen hun eten hebben gehad voer ik de tuinvogels. Een grote zwarte kraai zit al in de boom van de buren te wachten en begint te roepen als hij mij ziet terugkomen van de wandeling met de hond. Ik doe de hond in huis en voer dan de konijnen en daarna de vogels. Ze weten het precies, want dat is elke dag hetzelfde. Ook de hele mussenfamile zit al te wachten! Hun gekwetter is zo gezellig (een vriendin van mij heeft kippen en heeft juist een hekel aan de mussen die steeds in het kippenhok komen te eten 🙁). We hebben veel soorten vogels in de tuin want we wonen vlak bij een bos. Daarna naar binnen om de hond te voeren en pas daarna ga ik zelf aan het ontbijt. Altijd weer een leuke start van het weekend!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei IreneM:

Ik ga morgen op vakantie naar Oostenrijk. 😊

Fijne vakantie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bammyflurry:

Als de konijnen hun eten hebben gehad voer ik de tuinvogels. Een grote zwarte kraai zit al in de boom van de buren te wachten en begint te roepen als hij mij ziet terugkomen van de wandeling met de hond. Ik doe de hond in huis en voer dan de konijnen en daarna de vogels. Ze weten het precies, want dat is elke dag hetzelfde. Ook de hele mussenfamile zit al te wachten! Hun gekwetter is zo gezellig (een vriendin van mij heeft kippen en heeft juist een hekel aan de mussen die steeds in het kippenhok komen te eten 🙁). We hebben veel soorten vogels in de tuin want we wonen vlak bij een bos. 

Hier eten er ook veel tuinvogeltjes mee met onze kip! Haar rennetje is niet helemaal afgesloten aan de bovenkant, dus vogeltjes kunnen daar door. Tot roodborstjes aan toe, die 's ochtends op de schutting zitten te wachten tot ik de kip ga  voeren, en dan hun graantje meepikken 🙂 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee wat zijn ze prachtig 😍 echt heel leuk. 

@IreneM fijne vakantie. Oostenrijk is zo mooi..

@Bammyflurry heel leuk zeg die vogels in de tuin. Vogels zijn naast konijnen echt mijn lievelingsdieren. Ik kan er uren naar kijken. Ik praat er ook altijd tegen, als ik bijvoorbeeld een duif tegenkom in de stad haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .