Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Het hooi is inderdaad via een externe partij, volgens mij zijn zo goed als alle dierproducten via bol.com via externe partijen. Maar ja, het is de prijs van gemak denk ik, er zullen inderdaad nog steeds mensen zijn die het er voor geven. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen 🙂 Hier begon de dag wel goed, een ontbijtje op bed van mijn man! We zijn vandaag 10 jaar samen & 4 jaar getrouwd ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Renske34:

Van harte nog @Evee hebben jullie nog iets speciaals gedaan op de dag zelf? 

Nee, dat niet. We moesten allebei werken haha. Zaterdag hebben we een feestje hier, omdat mijn man pas jarig was en ik bijna jarig ben, en ons trouwen zit ook tussen die datums in. We vieren dat dan meestal ergens tussenin op één dag. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad, toch wel een feestje 🙂 Wij doen altijd 1x per jaar een alles in één feestje haha, komen we er makkelijk vanaf.

Met de meeste mensen hebben we de cadeau's ook afgeschaft en vervangen voor iets leuks doen (een etentje of een dagje uit bijvoorbeeld). Vind ik ook wel prettig. Wij hebben de luxe dat als we iets willen we dat over het algemeen gewoon zelf kunnen kopen. Dan word het verzinnen van cadeau's ook zo lastig. Dan vinden wij het leuker om gezellig samen iets te doen.  Hoewel mijn man en ik inmiddels de traditie hebben om elkaar sokken cadeau te doen voor onze verjaardagen haha. Simpel, grappig, niet te duur, en nuttig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is leuk ja. Ik heb ook alles al vind ik, dus ik krijg van mijn ouders altijd een etentje voor mijn verjaardag. En mijn zoontje wil dit jaar voor het eerst geen speelgoed, maar concertkaartjes. Heel leuk, alleen deel ik zijn smaak niet, maar goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een gezellige dag gewenst @Evee!

Leuk idee @Marjoleink, om een etentje cadeau te krijgen!

Wat een vies weer vandaag! De voetpaden in het bos waren spekglad opgevroren en het is overal zo nat!

Ik was van plan om de konijnen vanmorgen even weer bij te werken qua vacht, maar dat kan alleen bij Hubbel. Hij heeft een klit in zijn kraag (is verder kortharig), dus die knip ik er straks even uit. Helaas moet ik hem daar wel even voor pakken, want hij blijft niet zitten. Het is me één keer gelukt om het even stiekem in het voorbijgaan te doen.

Lientje kan ik vandaag niet doen, want bij haar moet ik de rand bij haar onderrug/billen en staart uitkammen en ontklitten en die is nu nat omdat mevrouw afgelopen nacht/vanmorgen lekker in de regen heeft gezeten. Hun verblijf is overdekt en 2/3 ervan blijft helemaal droog. In een open ren gedeelte komt wel wat regen zeker als het waait, en daar haalt mevrouw graag een nat pak 😆.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Bammyflurry hier was het gisteren avond 8 graden en het is 's nachts nauwelijks afgekoeld.. wat een verschil dan met jou dat alles opgevroren was. Het voelt hier haast "warm" aan na afgelopen dagen.

Succes met knippen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Renske34, ik bedoelde eigenlijk opdooi i.p.v. bevroren. Het was hier ook zo'n 5-6 graden boven nul hoor, maar de paden in het bos waren vanmorgen vroeg, toen ik met de hond liep, nog deels bevroren en erg glad. Inmiddels is vrijwel alle sneeuw weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, de nijnen zien er weer netjes uit!

Hubbel had een klein klitje in zijn stoere kraag, maar wel eentje die dicht tegen de huid zat. Die gaan al gauw trekken, dus toch maar weggeknipt. Bij Hubbel ga ik niet te lang kammen, dan pak ik al gauw de schaar, dan kan hij snel weer terug in het hok. Wat is het toch een mooi mannetje 😍; helemaal zwart, prachtige dikke oren en een grijze kraag. En een super maatje voor zijn dame, zo attent en zorgzaam. Naar mensen toe is hij ook vriendelijk en geïnteresseerd, helemaal als je wat lekkers bij je hebt, dan gaat hij tegen je benen opstaan. Maar aaien? Nee, dat vind hij na al die jaren nog steeds niks. Hoeft ook niet, dat hoort bij hem.

Lientje is altijd een grotere klus. Zolang ik kan kammen terwijl ze in het onderste gedeelte van de reismand zit, paai ik haar met gedroogde berkenblaadjes en weegbree. Maar op het laatst moet ik haar toch even op schoot nemen voor de onder/achterkant. Wat is het toch een schat! Ze laat alles gelaten over zich heen komen, is heel hanteerbaar. Ben erg gek op dit bijzondere meiske...😍

Voor mensen die nog twijfelen om een konijn uit een opvang te halen, deze beide toppers komen ook uit de opvang. En ze zijn echt geweldig! Dus...niet meer twijfelen!

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ons feestweekend zit er weer op haha. Ik vraag mij wel af, waarom poets je eigenlijk je hele huis voor je een feestje hebt, om dan vervolgens als iedereen weer weg is een nog grotere puinhoop te hebben dan voordien haha. Kunnen we het vooraf poetsen niet beter skippen, en alleen na afloop opruimen? 🤣

Mijn voornemen is om morgen weer te starten met hardlopen. Alle drukte is nu wel voorbij, februari hebben we niet al te veel gekke dingen, ik voel mij ook weer fit, dus hopelijk kom ik dan weer wat verder dan de vorige keren 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Evee:

Ons feestweekend zit er weer op haha. Ik vraag mij wel af, waarom poets je eigenlijk je hele huis voor je een feestje hebt, om dan vervolgens als iedereen weer weg is een nog grotere puinhoop te hebben dan voordien haha. Kunnen we het vooraf poetsen niet beter skippen, en alleen na afloop opruimen? 🤣

Mijn voornemen is om morgen weer te starten met hardlopen. Alle drukte is nu wel voorbij, februari hebben we niet al te veel gekke dingen, ik voel mij ook weer fit, dus hopelijk kom ik dan weer wat verder dan de vorige keren 🙂 

Goed plan! Ik vier zondag mijn verjaardag ,dus ik heb het zelfde dillema😅 

Fijn dat jeje weer wat fitter voelt en het hardlopen gaat oppakken. Goed bezig!

IK heb ook een leuk nieuwtje. Na al het gemopper einde van vorig jaar, lijkt dit jaar veel beter te beginnen (nog beetje voorzichtig, wil niet de goden verzoeken😆 Maar ik heb eindelijk mijn vaste contract, getekend en wel! OOk een grote bos bloemen gekregen. Eeeeennnn....

Een hele leuke man ontmoet, paar weken terug, waar het bijzonder goed mee klikt.😊💖

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohhhh wat fijn dat je ook weer goed in je vel zit en dat het goed begint dit jaar! Nou vasthouden dat gevoel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Lienappelsien:

Ben blij voor je @MichelleloveElmo

Het contract is bij de dierenarts waar je al werkte?

Ja, nouja, het is afgelopen jaar 2 x overgenomen, dus andere eigenaar, maar veder wel zelfde praktijk. 

4 uur geleden zei Evee:

Ohhhh wat fijn dat je ook weer goed in je vel zit en dat het goed begint dit jaar! Nou vasthouden dat gevoel!

Dat is het idee, haha. Wil van de week weer gaan sporten. Had begrepen dat het niet meer kon bij de fysio, maar de eigenaar gesproken en het kan toch wel, dus wil van de week weer gaan starten (zal wel even tegen vallen) en dan ook het afvallen weer oppakken. Gelukkig afgelopen jaar wel gelijk gebleven. dus dat kan ik in elk geval. Ook fijn om te weten.

Ik ben einde van vorig jaar ook bij de slaap kliniek geweest en daar medicatie gekregen wat mij wel helpt. T is nog wel even zoeken naar de juiste dosering, maar ik slaap nu al veel beter dan ik deed en dat maakt zo mega veel verschil! Voel me daar door ook echt veel beter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik stond vanochtend met mijn duffe kop echt vol op het pootje van één van de katten 😞 Lekker begin van de dag. Hij gaf echt een flinke mauw en ging plat tegen de grond liggen, flink blazend. Echt zo schuldig voel ik mij dan. Ik probeerde hem juist te ontwijken omdat hij in de weg liep, maar met dat ik dat deed stapte ik echt met mijn volle gewicht op zijn pootje. Daarnaa kwam hij gelukkig wel lekker brokjes eten en ik mocht in zijn pootje knijpen zonder dat hij het erg vond. Hij loopt er ook gewoon op. Zal dus hopelijk meer de schrik zijn geweest dan pijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doen jullie allemaal voorzichtig vandaag? Het is hier echt een ijsbaan op straat! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Evee:

Ik stond vanochtend met mijn duffe kop echt vol op het pootje van één van de katten 😞 Lekker begin van de dag. Hij gaf echt een flinke mauw en ging plat tegen de grond liggen, flink blazend. Echt zo schuldig voel ik mij dan. Ik probeerde hem juist te ontwijken omdat hij in de weg liep, maar met dat ik dat deed stapte ik echt met mijn volle gewicht op zijn pootje. Daarnaa kwam hij gelukkig wel lekker brokjes eten en ik mocht in zijn pootje knijpen zonder dat hij het erg vond. Hij loopt er ook gewoon op. Zal dus hopelijk meer de schrik zijn geweest dan pijn.

Dat heb ik ook af & toe hoor. Inderdaad voel je je hartstikke schuldig ook al doe je het niet expres. Misschien voelen ze het aan dat je het niet expres doet want daarna komt tie toch meteen weer kopjes geven en spinnen :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bijna weekend! Hebben jullie leuke plannen voor dit weekend?

Zijn jullie trouwens ook zo blij dat het 's avonds steeds weer een beetje langer licht begint te worden? Ik bedoel, winter is leuk hoor, sneeuw is mooi.  Winterwandelingen zijn heerlijk. Maar na zo een drukke, sociale decembermaand is januari altijd lekker rustig om bij te komen. Maar dan vind ik daarna februari altijd zo een sobere maand (en ik ben nog wel jarig die maand haha). Gelukkig is het maar een korte maand 😉 Ik begin dan meestal toch wel weer zin in wat zon te krijgen, lekker ergens op een beschut plekje de eerste zonnestraaltjes opvangen. Maar meestal kan dat pas in maart voor het eerst. Voorlopig lijkt het vooral koud te blijven haha.  Dat vindt de hond wel leuk hoor, daar niet van 😉 ❄️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind februari normaal wel lekker rustig, maar dat kan ik voorlopig vergeten :') wel genoten van de sneeuw vanochtend =D

x56xe9.jpg

• Vind ik leuk 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .