Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Op het werk zijn er ook een paar die het grappig vinden, zo flauw.

Ik heb vandaag de ren verbouwd, hok eruit zodat ze meer ruimte hebben om te rennen. Eerst vonden ze het niks, maar volgens mij begint het nu toch te wennen. 👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Floppyears:

Op het werk zijn er ook een paar die het grappig vinden, zo flauw.

Ik heb vandaag de ren verbouwd, hok eruit zodat ze meer ruimte hebben om te rennen. Eerst vonden ze het niks, maar volgens mij begint het nu toch te wennen. 👍

Pluisje loopt los en die is al aan het behang begonnen.... Maar dit vraagt natuurlijk om een foto! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Hallo Hoi:

Pluisje loopt los en die is al aan het behang begonnen.... Maar dit vraagt natuurlijk om een foto! 

🤣 bloemetjesbehang?

Ik zal morgen proberen wat foto’s te maken. Jazz probeert ondertussen of hij met z’n kop tussen de tralies past. Maf beest.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Floppyears:

🤣 bloemetjesbehang?

Ik zal morgen proberen wat foto’s te maken. Jazz probeert ondertussen of hij met z’n kop tussen de tralies past. Maf beest.

Nee... Behang wat ik net erop heb geplakt en overheen heb geverfd omdat Pluisje het had weggeknaagd.... Het zat er nog geen dag op

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb een goed voornemen voor 2020. Weer vaker om het hoekje kijken hier op het forum. En goede voornemens start je op 31-12 ipv 01-01.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed wel hoor. De whiplash gaat waarschijnlijk niet meer over, dat is wel balen. Dus nu is het een beetje zoeken wat kan en wat niet, welke pijnstillers etc. Mijn zoon doet het goed op de middelbare school, dat geeft rust. Hoewel ik merk dat ik nog steeds niet goed ben in aardrijkskunde😀.

Hoe gaat het met jou? En met je dochtertje?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vervelend zo een zoektocht naar de juiste medicatie. Ik heb een rug hernia en hier ook nog niet helemaal zoals ik het zou willen helaas. 

Oooh, aardrijkskunde. Vreselijk vak. Ik had toen ook een vreselijke docent, hielp ook niet echt mee. Er is weinig blijven hangen bij mij. 

Hier ook alles goed. Norah is alweer 16 maanden en een lekker pittig meissie. Echt een dreumes. Heerlijk ding. Met driftbuien, alles erop en eraan, haha. Fijn dat ze zeer zelfstandig is. Ze helpt nu zelf met het voeren van de dieren. En dan bij de konijnen zo heel lief in het hondenhok spieken en 'Ieeeellaaaa!' roepen. Mila is onze hond en die heet dus Iela aldus Norah. Maar volgens haar heten alle dieren Iela. Zo lief, haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach, wat lief. Ik vind het leuk als kinderen een eigen persoonlijkheid gaan ontwikkelen. Hoewel die van mij nu gaat puberen, en dan krijgen ze wel heel veel persoonlijkheid 🙄

• Vind ik leuk 1
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Renske34:

Hele fijne jaarwisseling allemaal! 

Jij en je nijnen ook☺️

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jullie ook een fijne jaarwisseling!

Wij hadden vandaag een muis op kantoor. We hebben hem gered van de muizenval door hem te vangen en buiten te zetten. 🐭

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wens jullie allemaal een voorspoedig 2020. Voor jullie en jullie konijnen. Be happy, have fun! 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .