Spring naar bijdragen

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Zoenen als begroeting doet bij mij alleen mijn familie uit Zuid-Holland. Wij Limburgers zijn daar te nuchter voor 😂 Dat is de jarige zoenen en verder alleen een 'hoi' en 'doei'. Mijn neefje van bijna 2 geeft een boks en een high five. Zo schattig 😍

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

We zijn weer aangespoeld na het wegdrijven 😉 Het is binnen nog ‘maar’ 26 graden; luchten is best lastig met twee poezen die niet naar buiten mogen.    Deze week heb ik nog een weekje vrij ge

Ik vind februari normaal wel lekker rustig, maar dat kan ik voorlopig vergeten :') wel genoten van de sneeuw vanochtend =D  

Bij mijn familie is drie zoenen geven echt de norm. Soms geef ik 'de koude kant' weleens een hand, maar dan gaan zij uit van die drie zoenen en dan wordt het dus hand + zoenen, wat voor mij heel onnatuurlijk aanvoelt, ofzo. 😂 Met mijn schoonmoeder heb ik afgesproken dat we één zoen doen, maar omdat we allebei drie zoenen gewend zijn, gaat dat heel vaak fout. Lekker awkward.🤣

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

De vakantie komt nu toch wel echt dichtbij, zoo veel zin in! 

Vandaag nog een dagje flink doorbikkelen. De laatste twee weken zijn er echt ontzettend veel bestellingen binnen gekomen. Gisteren leek het even weer een normale dag qua drukte, maar dat is vandaag ook weer voorbij zie ik 😂 Mijn man heeft vandaag z'n laatste werkdag en heeft morgen vrij genomen om te helpen in de webwinkel, dus dat is wel heel fijn 🙂 Maandag moet hij nog wel naar school en ik verzend die dag ook nog de bestellingen (voor 14 uur) en dan trekken we de deur dicht en is het vakantie 🙂 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Brr wat een vies weer!

Ik ging met Qila lopend naar de bedrijfsloods en mijn man riep dat het om 9 uur droog zou zijn... nou mooi niet hoor 😂 Echt zo een koude zijwind en dan van die vieze regen, niet keihard maar wel net zo dat je precies nat bent. Qila houd er ook helemaal niet van als het regent, dus die hield ook een enorm tempo aan om maar snel weer droog te zijn 🐕

Nu zit ik dus met een natte spijkerbroek aan in de loods, niet zo heel slim 🙈

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik dacht net ook, ik kan wel even op de fiets naar de winkel want het miezert maar een beetje. Nou met die wind erbij was het niet echt fijn. 😂 Gelukkig daarna gelijk naar huis om droge kleren aan te doen. Ik had trouwens verwacht dat Qila (of poolhonden in het algemeen) niet zo'n moeite zouden hebben met regen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijne vakantie, Evelien!

Ik hoorde net op het nieuws dat er giga misstanden gefilmd zijn bij konijnenfokkers in diverse provincies. Zo verschrikkelijk erg, dat je als geld-graaier voorbij kunt gaan aan het leed van in dit geval konijnen. Ik snap niet dat je dan nog 's nachts kunt slapen of je kinderen recht in de ogen kunt kijken. Hopelijk worden die konijnenfabrieken verboden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mocht er iemand nog een keer Secret Santa willen spelen: via de (besloten) facebookgroep " Secret Santa 2019 VDM" kun je contact leggen met een gezin dat het financieel moeilijk heeft, en ze op die manier wat extra's geven. Niet helemaal Secret dus, en je krijgt uiteraard niets terug, behalve de wetenschap dat je iemand een fijne kerst hebt bezorgd. Er zijn mensen die vragen om speelgoed voor de kinderen, of om bijvoorbeeld een gourmetschotel. Je kunt zelf bepalen wie je helpt, wat je geeft en hoeveel je uitgeeft. 

Als je geïnteresseerd bent kun je hier meer lezen:

https://www.linda.nl/nieuws/interview/secretsanta-kerst-cadeaus-hulp/

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
1 minuut geleden zei Marjoleink:

Hebben jullie ook vakantie? Ik hoef pas 3 januari weer te werken. Ik verheug me op iedere dag uitslapen in plaats van kwart over 6 opstaan.

Ik zit op school. Dus ja ik heb ook vakantie, (buiten het feit om dat ik vaker niet dan wel op school ben dan...) maar uitslapen zit er niet in... Pluisje moet haar medicijnen hebben. Maar ik kan me voorstellen dat je als hardwerkend persoon blij bent met je welverdiende vakantie. Geniet ervan! 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb wel vakantie van studie, maar niet van werk. Maar komende week lijkt het er wel op, want vrijdag is mijn vaste vrije dag ( dan heb ik normaal college ) dus ik moet alleen maandag en dinsdag werken. Ik kijk er ook enorm naar uit om uit te slapen.

Ik ben me al een beetje aan het voorbereiden op oud en nieuw. Ik heb een lading dozen in de gang staan en ik heb een knaaghuisje gekocht. Dus aan verstopplekjes geen gebrek. Misschien kruip ik zelf ook wel in een doos, ik haat vuurwerk 🤣

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Ik heb geen vakantie.. ☹️ In plaats daarvan maak ik heel veel overuren op dit moment. Absoluut niet blij mee, maar ben helaas deadline-gebonden. Voor iedereen die wel vakantie heeft, geniet er maar extra van! 😄

Deadlines... Ik had het bij o&o. Ik ben er zo gauw mogelijk mee gestopt. Verschrikkelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De eerste kerst - konijnengrap is ook weer een feit. Er kwam net iemand binnen in mijn kantoor en die dacht heel grappig te zijn met "o, jij hebt zelfs een foto opgehangen van je kerstdiner". Hij bedoelde dus een foto van Binky en Monky die hier ophangt. Zo afgezaagd die grappen, kan er eigenlijk nooit om lachen ook al bedoelt die persoon het niet serieus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Rifca:

Ik ben deze kerst konijn “grap” vrij doorgekomen! Zouden mensen het eindelijk begrijpen? Of heb ik voldoende alle mensen ontweken deze periode...

Ik heb maar 1 iemand in de familie die dat soort grappen maakt. Lag zijn eigen konijn gisteravond dood op de vensterbank. Ik verwacht niet dat er volgend jaar weer een grap komt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .