Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Hier was het juist wel lekker weer. Heb de hele dag gewandeld, 28,5 km. Nu bijkomen op de bank.

Van waar vertrekt jullie cruise eigenlijk? Ik dacht onthouden te hebben vanaf het zuiden van Zuid-Amerika, maar daar is het toch ook altijd best koud? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei IreneM:

Hier was het juist wel lekker weer. Heb de hele dag gewandeld, 28,5 km. Nu bijkomen op de bank.

Van waar vertrekt jullie cruise eigenlijk? Ik dacht onthouden te hebben vanaf het zuiden van Zuid-Amerika, maar daar is het toch ook altijd best koud? 

Dat is een flinke wandeling! Ben je ergens voor aan het trainen, of vind je het gewoon leuk om te wandelen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon voor de leuk. Er zijn in de omgeving best veel wandelpaden, dus heb een gedeelte van zo'n pad gelopen. Alleen erg stom dat de route op de officiele site niet klopte. Dus ben op het verkeerde punt begonnen en heb daardoor zo'n 3,5 km teveel gelopen. En natuurlijk waren de laatste 3 km behoorlijk afzien. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei IreneM:

We starten met een week Buenos Aires voor we aan boord gaan, daar is het volop zomer met temperaturen van 25-30 graden. We eindigen met een week Valparaiso & Santiago de Chili, daar is het ongeveer even warm 😎 daar tussenin een aantal plaatsen met temperaturen van 10 a 18 graden en op de zuidpool ongeveer -5.

Nou neemt een korte broek niet veel plek in en kan een beetje net zomerjurkje ook wel voor netjes door gaan tijdens de cruise, eventueel met warme legging er onder, maar het is wel een reis waar je even goed over moet nadenken qua wat je mee neemt. Maar dat geeft ook wel weer voorpret 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei IreneM:

Gewoon voor de leuk. Er zijn in de omgeving best veel wandelpaden, dus heb een gedeelte van zo'n pad gelopen. Alleen erg stom dat de route op de officiele site niet klopte. Dus ben op het verkeerde punt begonnen en heb daardoor zo'n 3,5 km teveel gelopen. En natuurlijk waren de laatste 3 km behoorlijk afzien. 😂

Ja, het is inderdaad jammer dat zulke routes soms niet helemaal kloppen. Helemaal als het beginpunt niet te vinden is 🤭

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei IreneM:

Zo iets zou ik ook kunnen hebben haha. Maar wel balen, zeker als je dan die laatste paar km er ook echt doorheen zit. Maar aan de andere kant, het is wel een prestatie! 💪

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net op het moment dat  "here comes the sun" van de Beatles voorbij komt in mijn playlist hier in de loods, barst er toch een enorme bui los 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een piano versie van dat nummer als wekker 🙂

Het was echt enorm gek weer vandaag met enorme plensbuien en af en toe ook wat zon. Ik zat in een vergadering, maar op een gegeven moment was niemand nog aan het opletten, omdat het buiten zo hard plensde 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb straks een afspraak bij de kapper! Dat is weer meer dan een jaar geleden 🤨 Best wel weer nodig dus.

Ik ben altijd slecht in dat soort dingen. We zouden ook echt weer naar de tandarts moeten, dat is denk ik al 2 jaar geleden inmiddels.  De tandarts hier in de buurt had geen plek toen we hier kwamen wonen, dus we zitten bij mijn oude tandarts in Middelburg. Die was echter lange tijd ziek en dan had je steeds vervangers, heel irritant als je wat hebt. Maar als ik dan bel om een afspraak te maken, met het idee van nou "volgende week kan ik dan en dan". Dan kan dat bij hun nooit. En dan beland je uiteindelijk met een afspraak 2 maanden verder op een rottijd en dag, helemaal niet waar je om gevraagd had, die je dan uiteindelijk als het zo ver is dan ook maar weer afbelt omdat het gewoon echt niet uit komt. Of zij bellen hem af omdat de tandarts ziek is 😂 Dat heb ik ook al gehad. Nouja, dan maar gewoon goed poetsen en hopen dat je nergens last van krijgt 😁 En misschien nog eens kijken of de tandarts hier in de buurt al plek heeft. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Ik heb straks een afspraak bij de kapper! Dat is weer meer dan een jaar geleden 🤨 Best wel weer nodig dus.

Haha net voor de wok. Hoe is het geworden? Heb je de kapper zich laten uitleven? 😉

Ik kan me nog van 2 eerdere keren dat je naar de kapper ging herinneren. Toen schreef je ook dat het zo lang geleden was. Dat waren dan vast ook meteen de laatste keren dat je geweest was 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaja, goed voor de dag komen bij de wok natuurlijk. 👸

Ik neem mij altijd voor om elk half jaar te gaan, maar dat lukt eigenlijk nooit. Heel slecht. Vorige keer heb ik m'n vlecht gedoneerd, ik denk dat je je dat wel herinnert, dat had ik ook op het forum gepost. Dit keer was het daar (nog) niet lang genoeg voor. 

Dit keer was het niet zo spannend haha. Er is weer een cm of 10 afgehaald en het is een beetje in laagjes nu. Niet heel veel, maar het valt weer wat netter en leuker 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fris vandaag! Het was net 3 graden toen ik naar de loods liep, voor het eerst dus maar een muts op en handschoenen aan, en een dubbele trui aan in de loods! Hard werken dan maar om warm te blijven, komt vast goed met de hoeveelheid vracht die vandaag binnenkomt en de hoeveelheid pakjes die ik te verzenden heb.

Ligt er bij iemand sneeuw? Eerder deze week hadden ze het in limburg voor heel vroeg vanochtend afgegeven ❄️☃️ Maar volgens mij is er uiteindelijk niets gevallen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het idee dat facebook om wat voor reden dan ook denkt dat ik ga trouwen 😂 Ik krijg opeens allemaal reclame voor trouwjurken, trouwfotografie etc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Koosje:

Stille hint 🤣

Ik ben al getrouwd 😂

Wel een 5 jarig jubileum in januari. Dus wie weet is het dan een hint dat we het nog een keer over moeten doen? 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heerlijk, een vrije zondag! Vanmorgen eerst een wandeling gemaakt met de hond. Het is 's morgens vroeg zo prachtig! Vanmiddag weer wandelen want ik moet stappen maken. Op ons werk was afgelopen week een actie; maak zoveel mogelijk stappen als team en verdien geld voor een bewonersactiviteit (ik werk voor een zorgorganisatie met 9 verpleeghuizen). Er hebben zich 22 teams gevormd van medewerkers die hun best doen om de meeste stappen voor hun bewoners bijeen te lopen (en het is ook voor jezelf natuurlijk erg goed om te lopen).

Ik had nog nooit een stappenteller gebruikt en had dus geen idee hoeveel ik normaal al zou lopen. Dat het er best wat waren wist ik wel, want ik loop dagelijks een eind met onze hond en neem bv sowieso vrijwel altijd de trap i.p.v. de lift (ter compensatie van mijn kantoorbaan). Nu dus ook nog wat extra stappen maken en maandag zit de week er op. Dan worden de  aantallen stappen van het hele team bij elkaar opgeteld en is het gemiddelde je resultaat. Ben benieuwd!

Ook de stappen die ik vanmorgen zette bij het verzorgen van de konijnen tellen mooi mee. Het was weer schoonmaaktijd, dus lekker veel heen en weer lopen. Nu even zitten, dan nog wat huishoudelijke klusjes doen en dan een eind wandelen in een mooie omgeving. Wat is het mooi met die verkleurde bladeren aan de bomen!

's Morgens is het al best koud. De verblijven van de konijnen zijn al weer in de 'winterstand'; houten vlonders op de betonnen vloer en extra stro in de schuilhokken. Toch heb ik niet het idee dat ze het snel koud hebben. Als ik 's avonds laat nog even wat voer breng voor de nacht en net bij de kachel weg kom loop ik te kleumen, maar de konijntjes huppelen vrolijk rond en hebben nergens last van.

Wat zijn het toch een bikkels; van +30 graden zomers naar onder het vriespunt in de winter en ze geven nergens om!

Prettige zondag allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-11-2019 at 12:14 zei Evee:

Ik heb het idee dat facebook om wat voor reden dan ook denkt dat ik ga trouwen 😂 Ik krijg opeens allemaal reclame voor trouwjurken, trouwfotografie etc.

Ik krijg advertenties van drukkerijen van proefschriften en jawel van de spermabank... Das geen echt stille hint meer 😂

@Bammyflurry klinkt als een heerlijke zondag!

Mijn zondag is konijnenhokken en verder vooral veel lui op de bank met de katjes. Verdiend na een erg drukke week - vind ik zelf 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik was vanmiddag in de stad, en het was echt belachelijk druk. Volgens mij heeft iedereen zijn salaris gekregen (behalve ik). We hebben geluncht in de Foodhall, waar allemaal gezelschapsspellen op de tafels lagen, en er was live muziek, heel gezellig.

Nu moet ik nog de garage opruimen, want mijn vader komt morgen mijn banden wisselen. Die staan in het midden van de garage en ze kunnen er nu niet uit☹️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij waren ook eventjes in de stad, en toen bij de woonboulevard de groenrijk ingegaan ivm even bij de kerstdingetjes willen kijken en potgrond en een kerstboompje voor buiten nodig hebben.

Direct spijt toen ik de dierenafdeling op liep. Zo veel dieren. Zo slecht. Een flinke "kerststal?" of wat het voor moest stellen met strobalen, een schuilhok en zo'n 20 cavia's en 10 kippen en 10 konijnen. Waaronder best flink formaat al redelijk volwassen konijnen die de jonge konijnen opjaagden. Konijnen die met hun kop in het sto lagen te slapen van stress. De cavia's, daar liepen nog echte baby's bij, die volgens mij niet meer dan een week oud konden zijn. Ik heb vol afschuw staan kijken. Dan was het ook nog zo ingericht dat het er op leek dat kinderen er bij mochten. Je snapt wel, ik moet maandag nog even naar de praxis rijden om potgrond en een kerstboompje met kluit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites