Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Ik ben op het moment echt traag 's ochtends, met dat het buiten wat kouder is, vaak regent en nog zo lekker donker is buiten als de wekker gaat zou ik het liefst lekker lang blijven liggen 's ochtends 😂😴 Meer mensen die daar last van hebben?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas geen wekker nodig, ben altijd rond half 5 wel wakker (vaak nog eerder) en op, zomer, winter, door de weeks, weekends. Soms wel vermoeiend... Maar ja, slaap kun je niet forceren. Ben wel altijd op tijd op m'n werk haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan nooit vroeg opstaan. In de winter niet, maar in de zomer ook niet. Fijn consequent 😂 Moet wel zeggen dat ik de laatste weken echt zowat non-stop moe ben. Komt toch wel erg veel op je af met zo'n verhuizing. Het hele huis staat vol en chaos in je huis is ook chaos in je hoofd... En dan de contractverlenging (of niet) van mijn werk nog tussendoor. Gelukkig is dat ook verlengd, het is vandaag getekend. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hebben jullie nog leuke weekend plannen? Wij hebben morgenavond een 12,5 jaar getrouwd feestje van vrienden (we worden echt oud als we zelfs al aan huwelijksjubileums gaan beginnen 🤣).

Verder hebben we een normaal rustig weekendje, dierverblijven poetsen en en in huis & tuin opruimen. Zondag alvast pakketjes inpakken omdat ik maandagochtend vrijwilligerswerk heb, en dan de maandag dus niet genoeg tijd heb om alles af te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Konijnenhokken schoonmaken, katten knuffelen en als het zo mooi weer blijft de tuin een stukje winterklaar maken. 
Of wel, heerlijk bij huis lummelen 😊😄

@Deeskuh88 Gefeliciteerd, wat een opluchting dat zit vast een stuk ontspannener in je nieuwe huis straks 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Housewarming/verjaarsag nr. 3 zit er weer op. Morgen de laatste keer voor de familie van mijn vriend. We hebben het in groepjes opgesplitst zodat het niet te veel mensen ineens zouden zijn, maar zo blijven we wel bezig. Ik heb al zo'n 60 cupcakes gebakken in 1,5 week tijd, en morgen moet ik er nog 12 maken. Gelukkig maar dat ik bakken zo leuk vind en mijn nieuwe mixer kan uitproberen 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei happy211:

Housewarming/verjaarsag nr. 3 zit er weer op. Morgen de laatste keer voor de familie van mijn vriend. We hebben het in groepjes opgesplitst zodat het niet te veel mensen ineens zouden zijn, maar zo blijven we wel bezig. Ik heb al zo'n 60 cupcakes gebakken in 1,5 week tijd, en morgen moet ik er nog 12 maken. Gelukkig maar dat ik bakken zo leuk vind en mijn nieuwe mixer kan uitproberen 😊

Ook pas verhuisd? Wel handig dat jullie het in groepjes hebben opgesplitst.

@Deeskuh88 succes met inpakken! Wanneer gaan jullie over?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd 🙂

nog een tip tijdens het verhuizen: laat niet je handtas in de auto staan, of doe tussendoor toch de deur op slot. Bij mijn schoonmoeder was haar portemonnee gestolen ondanks dat we echt heel de tijd heen en weer liepen 😥.

Ik voelde me zo slecht toen, komt ze ons helpen, gebeurt er zoiets.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen, het heeft hier gevroren, hoorde de buren de ruiten van de auto krabben. Ik ga vanochtend mn pleegkittens terugbrengen naar het asiel, ze zijn groot genoeg en er helemaal klaar voor. Of ik er klaar voor ben, da's een ander verhaal 🙈 het voelt altijd alsof ik ze in de steek laat, vooral bij flessenkittens zoals deze 2. Maar we gaan ervoor dat ze samen geplaatst worden, dan hebben ze iig elkaar nog 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

@happy211 Dat is balen zeg, en een rotstreek. En een hoop gedoe, zeker als je rijbewijs, bankpassen etc er allemaal in zit. 

Ja, alles zat er in en ze is taxi-chauffeur, dus nieuw rijbewijs en taxi-pas moeten aanvragen, erg duur ook allemaal.

Twee weken later is de portemonnee teruggevonden in de tuin een paar huizen verderop, de dader heeft de buit eruit gepakt en hem daar over de schutting gegooid 😡

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier geen vorst gehad.

Ik lig echt helemaal in een deuk, waar ik woon heb je een gemeente-mededelingen krantje, in de volksmond "het gele krantje", omdat het vroeger op geel papier gedrukt werd (inmiddels niet meer). Als particulier kun je er ook een berichtje in kan zetten (bedankt voor de kaartjes toen ik mijn voet gebroken had, en dat soort dingen 😂) en verder dan de gemeenteberichten en wat lokale bedrijven die er in adverteren enz. Ik heb er dit voorjaar voor de webwinkel een paar keer een advertentie in gezet, om wat meer afhaal-klanten uit de buurt te krijgen. 

Maar nu krijg ik dus een email met Black Friday aanbiedingen om te adverteren in dat krantje 😂  Sorry hoor, ik weet dat ik commercieel moet denken omdat ik een bedrijf run, maar black Friday slaat echt nergens op, we vieren hier geen thanksgiving, black friday is niemand vrij om te shoppen. Dan zou je eerder black Saturday kunnen houden, maar we hebben al een zwarte zaterdag in de zomer, en dat slaat op files, niet op shoppen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei happy211:

Ja, alles zat er in en ze is taxi-chauffeur, dus nieuw rijbewijs en taxi-pas moeten aanvragen, erg duur ook allemaal.

Twee weken later is de portemonnee teruggevonden in de tuin een paar huizen verderop, de dader heeft de buit eruit gepakt en hem daar over de schutting gegooid 😡

Ohh dat is balen zeg! Op zich wel fijn dat het teruggevonden is, ik neem aan met alleen geld er uit, en niet de passen? Dan weet je in ieder geval dat het niet om identiteitsfraude ging en je niet opeens allerlei abonnementen en kortlopende leningen op je naam hebt staan, of andere problemen krijgt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Deeskuh88 🥳

Jullie gaan, althans voorlopig(?), niet verbouwen en snel over? 

@happy211 dat is minder! Was er alleen geld uit de portemonnee gehaald die jullie later terugvonden? Maar intussen had ze natuurlijk al nieuwe pasjes moeten regelen. 

@LilyMarshall succes vandaag. Je hebt inmiddels ruime ervaring met het terugbrengen van pleegkittens, maar ik denk dat het iedere keer toch nog even slikken is? 

@Evee pak je kans met zo’n aanbod! 😉 

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Lienappelsien:

@happy211 dat is minder! Was er alleen geld uit de portemonnee gehaald die jullie later terugvonden? Maar intussen had ze natuurlijk al nieuwe pasjes moeten regelen. 

Klopt ja, toen was alles inmiddels al vernieuwd. Bankpassen ook eruit, contant geld zat er sowieso niet zo veel in. Dus de dader had er weinig aan, want die passen heeft ze meteen laten blokkeren. Maar voor haar was het een hoop gedoe en kosten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelfs als ze ze niet had laten blokkeren heb je er zonder pincode niet heel veel aan, je kan dan alleen misschien contactloos wat kopen, maar meestal val je dan ook direct door de mand met je diefstal, want in elke winkel hangt tegenwoordig wel een camera 😉 En met de combi van het betaalmoment + de beelden, weten ze precies wie het dan geweest is.

Maar het is inderdaad vervelend en veel gedoe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Lienappelsien:

Gefeliciteerd @Deeskuh88 🥳

Jullie gaan, althans voorlopig(?), niet verbouwen en snel over? 

@LilyMarshall succes vandaag. Je hebt inmiddels ruime ervaring met het terugbrengen van pleegkittens, maar ik denk dat het iedere keer toch nog even slikken is? 

@Evee pak je kans met zo’n aanbod! 😉 

Wel iets, niet veel. De houtwormbestrijding is vandaag gedaan. De Velux-dakramen worden nog vervangen, maar dat laten we doen. En verder valt het heel erg mee wat we perse nu willen doen. We gaan het kamer voor kamer nog aanpakken als we er eenmaal in zitten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites