Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

13 uur geleden zei happy211:

Vandaag heel de dag hard in de tuin gewerkt. Eindelijk wat orde in de chaos geschept door mooie borders te maken en de eerste plantjes geplant: peterselie en citroenmelisse voor de konijnen en violen voor mezelf. 

Er lag nog overal bouwafval, dus het is echt een transformatie. Nu hebben de konijnen ook een mooier uitzicht. 

Morgen gaan we weer naar Elfia, gaan er toevallig meer mensen van hier?

Dit is de eerste keer dat ik naar Arcen ga, ben al wel 5 keer naar Haarzuilens geweest.

Die violen lusten de konijnen ook wel hoor 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag op mn werk drie telefoons, waarbij je in het scherm kon zien dat hij over ging, maar niet een die daadwerkelijk af ging. En nee, ze stonden niet op stil😉 Even gebeld (naja, bijna een uur aan de telefoon gezeten) met de organisatie die dat voor ons regelt en het lijkt opgelost👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kreeg vanavond na thuiskomst van mijn werk een bos bloemen geleverd. Via de buren dan, was overdag niet thuis. Van een vriendin van me, om me te bedanken voor alle adviezen, hulp en steun van de afgelopen maanden (ze is net gescheiden en weer opnieuw begonnen met alles met een dochtertje van twee). Zo lief 😍 Moest echt even slikken toen ik het kaartje las. Ben afgelopen dagen met haar en een andere vriendin op Mallorca geweest. Soms vraag ik me af waar ik hen aan verdien... Ben zo blij met ze! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel leuk! In het begin wel vreemd, zo zonder hubby op vakantie. Maar eenmaal daar heb ik echt een hele leuke tijd gehad. Met een cabrio het eiland rondgetourd, met de bus naar Palma en vooral ook veel dagen niks doen en cocktails drinken aan het zwembad. We hebben nu al bestemmingen bedacht voor de komende jaren 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt als een heerlijke vakantie! En af en toe van elkaar weg zijn is toch ook wel lekker?

Wij doen eigenlijk best vaak dingen apart van elkaar, zelfs ook wel eens vakanties / weekendjes weg. Ik denk dat dat ons ook wel gelukkiger maakt, af en toe even iets voor jezelf doen. En met meiden onder elkaar is toch weer compleet anders dan met partners. Niet dat ik het niet fijn vind om dan weer lekker vertrouwd samen thuis te zijn, maar daar ben je je wel weer wat bewuster van na een weekend / weekje weg met vriendinnen of familie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij heeft iedereen z'n salaris binnen... of zit iedereen binnen te bestellen omdat het buiten regent? Ik denk dat ik inmiddels wel aan een recordaantal bestellingen zit om in te pakken 😂 Goede work-out zal ik maar denken 💪

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lees net dat Japan airlines een nieuwe service heeft: die hebben op de stoel-keuze plattegrond nu staan op welke plekken baby's zitten! Weet je hoe fijn, zeker voor lange vluchten! Ik ben fan.

Ik heb ooit tijdens een 8 uur durende vlucht naast een irritante peuter gezeten die huilde, krijste en lawaaierige spelletjes deed op een tablet,  mij schopte (je kan echt niet overdwars in een stoel slapen, ook niet als peuter, niet met iemand naast je!!!), in haar broek scheet - wat de moeder vervolgens op de stoel naast mij gewoon ging verschonen. Ik zat ook echt klem tussen mijn slapende man aan de ene kant en peuter en moeder aan de andere kant. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit in mijn leven zo ongelukkig ben geweest als tijdens die vlucht. Als ik dus de keuze zou hebben zou ik echt niet naast / voor / achter een kind willen zitten. En ja, ik weet dat volwassenen ook irritant, lawaaierig en vies kunnen zijn, maar die kans is wel iets kleiner.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als vader van een éénjarige dochter snap ik perfect dat andere mensen er niet 8u lang naast willen zitten. Ik zou als ouder dat mijn mogelijke medepassagiers ook niet willen aandoen en dus zo geen lange vlucht maken, als ik het kon vermijden.

Een irritante volwassene kan je er trouwens op aanspreken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-9-2019 at 10:54 zei Evee:

Volgens mij heeft iedereen z'n salaris binnen... of zit iedereen binnen te bestellen omdat het buiten regent? Ik denk dat ik inmiddels wel aan een recordaantal bestellingen zit om in te pakken 😂 Goede work-out zal ik maar denken 💪

Op 26-9-2019 at 11:25 zei Dollie:

Dierendag voorbereidingen?

Ik zeg een combi 😉

Al zou het voor mij salaris zijn en omdat een nieuw konijn “recht” heeft op nieuwe speeltjes.

Wat doen jullie eigenlijk met speelgoed als een konijn overlijdt (aan iets wat niet besmettelijk is) en een opvolgend komt?

Krijgt het nieuwe konijn gewoon het oude spul of nieuwe items?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het ligt er hier aan wat voor speelgoed het precies is: De duurzame speeltjes (kunststof tunnels, schuilhuisjes, harde plastic speeltjes enz.) die bewaar ik, die gaan gewoon meerdere konijnenlevens mee. De sloopspeeltjes van gras / hout gooi ik weg, die krijgen ze wel nieuw.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Noujaaa toch weer iets vreemds!

Ik ben vrijwilliger bij een stichting, en die doen mee aan de rabobank clubsupport. Dan krijg je een stemcode, en kun je stemmen op verenigingen en aan de hand van die stemmen verdelen ze een geldbedrag. Levert de stichting toch altijd een paar honderd euro op. Maar ik had dus geen stemcode ontvangen. Mijn man wel.

Ik heb dus gebeld.  Maar ik kreeg telefonisch een hele rare reactie, blijkbaar ben ik geen klant meer, en dus ook geen lid meer. En dan mag je niet stemmen. We hebben er toch echt een en/of rekening, maar volgens de vrouw niet op mijn naam en daarom heb ik geen code gehad.

Dus ik aan mijn man gevraagd met wie hij die rekening dan wel heeft 😉  Maar in het rekeningoverzicht staat mijn naam er toch echt gewoon bij. Zooo vreemd! Mn man dubbelcheckt het nu via de chat, maar anders moeten we naar de bank toe om het te regelen (wat niet handig is, die zijn nooit open als wij in de buurt zijn).  En het stemmen? Tja, dat kan ik wel vergeten vermoed ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inmiddels is er in ieder geval via de chat een antwoord. Wij hadden een en/of rekening met maar één bankpas. Dat was voor ons genoeg, je doet toch alles digitaal. Waarom zou je dan voor 2 passen betalen? Dus alleen een pas op mn man z'n naam was voldoende voor ons. Sinds 2017 (?) mag dat blijkbaar niet meer. Maar in plaats van een 2e pas toe te sturen met die melding, hebben ze mij van de rekening afgehaald?!!

Echt heel normaal - not. Dat is dus doei Rabobank bij deze.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Evee:

Inmiddels is er in ieder geval via de chat een antwoord. Wij hadden een en/of rekening met maar één bankpas. Dat was voor ons genoeg, je doet toch alles digitaal. Waarom zou je dan voor 2 passen betalen? Dus alleen een pas op mn man z'n naam was voldoende voor ons. Sinds 2017 (?) mag dat blijkbaar niet meer. Maar in plaats van een 2e pas toe te sturen met die melding, hebben ze mij van de rekening afgehaald?!!

Echt heel normaal - not. Dat is dus doei Rabobank bij deze.

Wat ze hebben je gewoon van een en/of rekening afgehaald?

Het kan trouwens ook anders. Toen mn ex en ik uit elkaar gingen moest hij dus van de en/of rekening af. Pas ingeleverd, te naam stelling was aangepast. Maar als hij met zijn eigen rekening inlogde kon hij nog steeds alle gevens van mijn (de voorheen en/of) rekening zien?! Ook rabo trouwens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Rifca:

Wat ze hebben je gewoon van een en/of rekening afgehaald?

Het kan trouwens ook anders. Toen mn ex en ik uit elkaar gingen moest hij dus van de en/of rekening af. Pas ingeleverd, te naam stelling was aangepast. Maar als hij met zijn eigen rekening inlogde kon hij nog steeds alle gevens van mijn (de voorheen en/of) rekening zien?! Ook rabo trouwens.

Ja, ze hebben mij gewoon zonder te melden  van een en/of rekening afgehaald. Het gekke is dat als je inlogt in internetbankieren mijn naam er nog wel bij staat bij die rekening. Wij wisten ook echt van niets. Maar via de telefoon & via de chat gaven ze aan dat het niet meer op mijn naam staat en dat dat is omdat ik geen pas van die rekening heb/had. Terwijl er wel geld van mij op die rekening staat... 

Dat is ook wel slordig zeg, van jouw rekening, dat je ex de gegevens kon inzien. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus je naam staat er wel op maar de rekening is niet van jou... Dat klinkt ook lekker logisch.

Ik heb destijds trouwens wel een bos bloemen van ze gehad dus blijkbaar vonden ze het zelf ook wel slordig 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt bizar dat ze dat dan niet even melden dat de regels verandert zijn en wat je dan zelf wil. 

Ik heb eens gehad dat een buurvrouw de gemeente heeft vertelt dat ik verhuist was en de gemeente heeft mij zo uitgeschreven (was helemaal niet waar trouwens). Ik kwam erachter toen ik wou stemmen, want dat mocht toen niet meer, omdat ik nergens een woonadres had. Echt debiel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toen ik ging scheiden heeft de gemeente waar wij woonden mij meeverhuisd naar het nieuwe adres van mijn ex-man, in een andere plaats. Dat is toch een gedoe geweest voor het weer opgelost was! En sorry ho maar...

Vervolgens wilde ik een lege en-of rekening opheffen, en daarvoor moest ik het echtscheidingsconvenant opsturen. Daar staat de verdeling van je spaargeld in, afspraken over de kinderen, ofwel vanalles wat ze niks aangaat. Daar ben ik dan heel makkelijk in: " geef me je manager maar", net zolang tot ik iemand te spreken krijg die wel zelfstandig mag nadenken. Vaak zit je dan toch al gauw 2 of 3 lagen boven het callcenter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben ik de enige die de acties van de boeren niet snapt? Ik snap dat je het ergens niet mee eens kan zijn en tegengeluid wil laten horen aan de politiek. Maar ik doel dan meer op de manier van staken. Ze staken omdat ze vinden dat boeren te negatief in het nieuws zijn, oa met de klimaatdoelen. En dan gaan ze staken op deze manier? Nee, dan ben je niet negatief in het nieuws...  🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites