Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Mijn vriend en ik gingen laatst een rondje fietsen, kwamen inderdaad ook bijna alleen maar gepensioneerde stellen tegen haha. We werden er zelfs door ingehaald, maar zij hadden wel elektrische fietsen 😋

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha jaa dat is hier ook wel eens als ik met Qila loop in de b-weggetjes. Dan kijk je af en toe achterom of er iets komt. Dan zie je een omatje op een fiets aan komen en denk je "die heeft wind tegen, die is hier nog lang niet". En dan komt ze met een gangetje van 40 voorbij gesjeesd op haar elektrische fiets 😂 Schrik je je rot van!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik moet er gewoon weer aan wennen dat ik op buienradar moet kijken voor ik een rondje ga met de hond! Niet dat ik de regen echt erg vind hoor, de tuin had het wel nodig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Floppyears:

Klinkt mij wel heel leuk hoor zo’n cruise. Ga je binnen Europa of verder weg? 

Ja wel wat verder weg. Zuid Amerika en de zuidpool.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Wij zijn de dag begonnen met wat prikjes, alvast gevaccineerd voor onze reis. We zijn nu bijna compleet voor de rest van ons leven beschermd tegen alles, omdat we netjes voor elke verre vakantie gevaccineerd zijn.  Alleen over een paar weken nog een keer terug voor de herhaling van rabiës. 

Hebben jullie plannen voor het weekend? Ik heb een weekendje alleen, mijn man gaat met z'n vader dit weekend naar Rotterdam, naar de havendagen. Zaterdag lekker een rustig poets & netflix-dagje thuis. Zondagochtend heb ik wel een feestje van mn nichtje, die wordt 3 jaar oud.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik las in de preview “wij zijn de dag begonnen met prikjes” en vroeg me af waarom je de avonturen van Joris en co in off-topic poste, maar je hebt zelfs vaccinaties gehad 😂

Heerlijk weekendje rust dus! Of hou je er niet van?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik voelde mij ook wel een beetje een konijn 😉 Gelukkig hoefden de prikjes bij mij niet op mn rug en bil haha. 

Heerlijk hoor een rustig weekendje! Zo af en toe vind ik dat wel fijn. Elk weekend hoeft ook weer niet, maar het is tussen twee drukke weekenden in, dus eigenlijk perfect 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hebben jullie ook al last van vuurwerk? Hier heb ik afgelopen week de eerste knallen al weer gehoord.

Vandaag gaan we naar Ikea, nog wat nieuwe kastjes halen. We zijn al zeker meer dan 5 keer geweest in het afgelopen half jaar 😂. We zijn van een studio naar een huis met drie slaapkamers gegaan, en kom nog steeds dingen tegen waarvan ik denk, dit kan handiger. 

En als we daar toch zijn, denk ik dat ik een kattenbedje ga halen voor in de slaapkamer. Storm ligt nu vaak aan ons voeteneinde, maar dan komt het wel eens voor dat ze er per ongeluk afgeduwd wordt 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, gelukkig geen last van. Bij kermissen zijn ze er hier volgens mij mee gestopt sinds een paar jaar, en verder is er dus alleen vuurwerk met oud en nieuw. Er was  gisteren wel een muziekfestival een dorp verderop, dat was wel te horen 🙂

Mn man is gisteren naar vuurwerk in Rotterdam geweest, van de havendagen. Maar daar hebben mijn konijnen gelukkig geen last van haha 🙂 

Veel plezier bij de ikea! De poppenbedjes zijn populair bij konijnen en katten, volgens mij altijd wel een succes haha. Mocht de kat het niets vinden kun je vast de konijnen er ook blij mee maken. En het staat toch ook superleuk, een mini-bedje voor de kat op de slaapkamer!

En ze hebben vegan softijs volgens mij sinds kort, hoewel ik ergens las dat het aardbeiensmaak is, daar ben ik dan weer niet zo heel erg fan van omdat dat vaak zo kunstmatig zoet is. 

Ik ga zo op verjaardag bij mijn nichtje. Ze word 3. Ze krijgt poppenschoentjes en knutselspullen van ons. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zijn vrijdag teruggekomen van vakantie en 2 uur later hadden we alweer 3 flessenkittens overgenomen van een gastgezin die het niet meer zag zitten / verkeerd had ingeschat waar ze aan begonnen waren. Helaas ging het met de kleinste van de 3 (broodmager, 149 gram terwijl de grootste 299 was) gisterochtend zo hard achteruit dat ik om half 9 al bij de spoed dierenarts stond en we hem helaas hebben moeten inslapen. Vreselijk vond ik het. Je gunt het die kleintjes zo. Heb ook nog nooit een foster verloren, hij was de 1e. Hij was de dupe omdat mensen hun verantwoording niet nemen en hun huiskatten ongecastreerd op straat laten lopen. Zo boos kan ik er om worden.. maargoed. Met de andere 2 gaat het echt heel goed, drinken perfect en komen goed aan. Ze kunnen alleen niet bij elkaar zonder toezicht omdat ze aan elkaars achterste sabbelen in de veronderstelling dat het een tepel is.. arme babies, ze missen hun moeder echt. Ze zijn koud en heel hongerig gevonden dus de moeder was echt out of the picture helaas...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat zonde dat eentje het niet gered heeft. Veel sterkte. Maar ook ik vind het geweldig dat je dit doet! Hoewel de ene die je verliest je waarschijnlijk bijna nog meer bij blijft, vergeet ook niet hoeveel van die ukjes dankzij jou wel goed zijn opgegroeid ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Wat zonde dat eentje het niet gered heeft. Veel sterkte. Maar ook ik vind het geweldig dat je dit doet! Hoewel de ene die je verliest je waarschijnlijk bijna nog meer bij blijft, vergeet ook niet hoeveel van die ukjes dankzij jou wel goed zijn opgegroeid ❤️

Jaa.. ergens zat het er wel een x aan te komen, dit was foster nummer 31 in bijna 2 jaar tijd dat we het nu doen. Mijn man zei ook al; als je kijkt naar de ratio 1/31 dan doen we het nog best goed. Maar het is er altijd 1 teveel, je gunt het ze allemaal. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach wat sneu 😢 Hopelijk komt het met de andere twee helemaal goed.

Mijn Lily had het “geluk” met haar mama en broertjes gevonden te zijn toen ze twee weekjes oud was. Lekker warm en goed gevoed (haar broertjes iets meer dan zij). Maar daarna in het gastgezin natuurlijk stukken veiliger en fijner!

Lily’s pleeg gezin heeft nu weer kittens, die zijn wss met een week of 5 zonder moeder gedumpt 😕 Woensdag ga ik met m’n moeder kijken voor haar 😻😻

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Rifca:

Ach wat sneu 😢 Hopelijk komt het met de andere twee helemaal goed.

Mijn Lily had het “geluk” met haar mama en broertjes gevonden te zijn toen ze twee weekjes oud was. Lekker warm en goed gevoed (haar broertjes iets meer dan zij). Maar daarna in het gastgezin natuurlijk stukken veiliger en fijner!

Lily’s pleeg gezin heeft nu weer kittens, die zijn wss met een week of 5 zonder moeder gedumpt 😕 Woensdag ga ik met m’n moeder kijken voor haar 😻😻

Ja, de mama erbij is eigenlijk altijd beter! Altijd lekker warm, goede voeding en verzorging. He wat sneu dat ze gedumpt zijn, maar wel heel leuk dat je gaat kijken voor een kitten voor je moeder! Geniet ervan, zo leuk die kleintjes! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat goed dat je de kittens zo goed verzorgt. Veel sterkte met het verlies.

Ik heb mn dag niet vandaag. Ik struikelde over de ren en viel bovenop het konijnenhok. Gelukkig geen geplette konijnen maar ze schrokken zich natuurlijk rot. Ondertussen kan ik er wel om lachen. Ik heb nu even een studiepauze, dus ik zit lekker tv te kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen BB 😀
Zo, kom ik ook gelijk maar even in het cafe kijken.
Ik ben weer naar BB gelokt door Evee, met het toverwoord WOK. Dus ja, dan ook gelijk hier maar even gedag zeggen. Het is idd maar even, want ik moet weer de deur uit.

Ik ga nu niet meer beloven dat ik meer kom,  ik zie wel. Anders voel ik me zo onbetrouwbaar 🤣
Fijne dag allemaal en tot de volgende keer 😗

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn verzorgpaard word morgen ingeslapen😥 Zet het maar hier , omdat het niet echt in het klaag of jippie topic past. Klinkt misschien raar, maar het gaat al een tijdje niet goed en het is echt beter dat ze eindelijk niet meer hoeft te lijden, dus wat dat betreft jippie, maar wat ga ik haar missen, mijn maatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites