Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Beterschap @Evee!

En succes @Marjoleink. Bij een speelparadijs denk ik vooral aan het oorverdovende geluid ;-).

Ik heb afgelopen weekend nog met twee zoontjes van mijn vriendin gespeeld met de jeep en paardentrailer. ik vind het altijd zo lief als ze me vragen, want wat hebben zij aan een vrouw van 35 denk ik dan wel eens. En zo spannend kan ik helemaal niet spelen: sommige vriendinnen kunnen dat echt zoveel beter vind ik dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Huiself:

En zo spannend kan ik helemaal niet spelen: sommige vriendinnen kunnen dat echt zoveel beter vind ik dan.

Volgens mij zijn kinderen echt niet zo veel eisend. Klinkt cliche, maar alleen al positieve aandacht doet veel. Het feit dat je mee speelt (en niet op een bankje toekijkt) is meestal al genoeg. Een van mijn beste vriendjes is 4 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Help! Ik moet morgen mijn zoon van 13 en een jongen van 14 bezighouden. Ze hebben allebei veel energie. Iemand suggesties wat ik met ze kan gaan doen? Liefst iets waarbij ik zelf niet mee hoef te doen? Ik dacht aan een klimbos, maar de weersvoorspellingen zijn niet zo goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klimbos is zeker leuk! Misschien een escape room die geschikt is voor jongens van die leeftijd? Karten? Lasergamen of paintballen? Zijn misschien wel wat dure opties. Voor een indoor speeltuin zijn ze denk al wat te groot, haha. Misschien een trampoline-hal of indoor klimwand?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Marjoleink:

Help! Ik moet morgen mijn zoon van 13 en een jongen van 14 bezighouden. Ze hebben allebei veel energie. Iemand suggesties wat ik met ze kan gaan doen? Liefst iets waarbij ik zelf niet mee hoef te doen? Ik dacht aan een klimbos, maar de weersvoorspellingen zijn niet zo goed.

Bij slecht weer misschien naar het zwembad vandaag?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Trampoline hal en lazer gamen kan ik echt aanraden, dan vinden zelfs mijn neefjes nog leuk! Ze zijn nu 17 en 18 maar heb dat met ze gaan rond de 13 ook. Het is dus zeker niet te kinderachtig en ook al wel geschikt voor die leeftijd.

(allebei ook goedkopere opties dan het klimbos)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben het een paar jaar terug gedaan met onze (volwassen) neefjes en nichtjes, lasergamen. En zelfs toen was het nog leuk haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bijna een hartstilstand, poortje van de kippen ren stond open - ze zijn gisteren avond door hun baasje opgehaald.

Weer bijna hartstilstand, auto staat niet op de oprit - staat nog aan de weg om plek te maken voor inladen van de kippen en toebehoren.

Kom net weer thuis, is Lily in de poep gaan staan en heeft dat over hele vloer gesmeerd.

Zo’n dag wordt het dus...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ahh dat is minder.

Hier lijkt het vooralsnog het tegenovergestelde te worden vandaag, misschien moet ik een loterijlot kopen. Of zou ik het lot dan juist weer te veel tarten? 🍀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil mezelf graag seniel laten verklaren.

Gisteren ben ik eerst vergeten bij de supermarkt groenten voor de konijnen mee te nemen. Dus savonds nog een keer gegaan.

Ik kom net uit m’n eigen achtertuin met verse wortels, sla en andijvie... 🤐

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een hitte. De weer apps gaven vanochtend aan dat het maar 15-17 graden zou worden vandaag. Dus ik dacht lange broek en shirtje met driekwart mouwen. Nou, daar heb ik spijt van 😂 verkeerde keuze haha. Tis 23 graden hier en ik ben vracht aan het sjouwen! 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het ook bloedheet. Zou ook kunnen komen omdat ik een ziek kind heb (want begint morgen op de middelbare school), en ik zijn fiets vandaag naar school moet brengen, dus die staat al op de fietsendrager.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎20‎-‎8‎-‎2019 at 14:28 zei Evee:

Wat een hitte. De weer apps gaven vanochtend aan dat het maar 15-17 graden zou worden vandaag. Dus ik dacht lange broek en shirtje met driekwart mouwen. Nou, daar heb ik spijt van 😂 verkeerde keuze haha. Tis 23 graden hier en ik ben vracht aan het sjouwen! 😂

Ik las 'vacht' 😂, wat ook prima zou kunnen trouwens 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 12-8-2019 at 13:17 zei Huiself:

Ik vermoed dat ze er nog niet allemaal op staan. Ik heb zelf geen abonnement, maar zie de afleveringen op een andere manier... 14 augustus is officieel de uitbrengdatum voor de laatste aflevering van seizoen 3, dus dan zou Videoland er ook dicht in de buurt moeten zitten. Misschien heeft iemand anders een Videolandabonnement? Het zou sneu zijn als je er net een dag naast zit en je abonnement verloopt, haha.

Ik heb alle 13 afleveringen van de handmaid's tale inmiddels gezien. Vanaf deel 9 wordt het toch nog spannend, en het laatste deel is zenuwslopend. Nu weer een jaar wachten op seizoen 4...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren was mijn vrouw jarig.
Als kado heb ik haar een vergroting (80 x 60 cm) van deze foto op linnen gegeven.
Is erg gaaf en haarscherp geworden.
En ja, heb de foto zelf "geschoten".  🙂

DSCI0082.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites