Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Op 31-7-2019 at 10:03 zei Lienappelsien:

Hé, nu toch al een huis gevonden begrijp ik?

@Marjoleink

Sorry, Marjolein, kreeg je naam niet weg

😄

Maar ja. In Kronenberg 🙂 Heel wat huizen verder qua bekijken, maar dit huis spreekt ons heel erg aan. En heel ver af, ook fijn. Nog niet officieel, we zitten nog in de onderhandelingsfase, dus het kan nog steeds niet doorgaan. Maar goed, daar hopen we natuurlijk niet op. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Deeskuh88:

Sorry, Marjolein, kreeg je naam niet weg

😄

Maar ja. In Kronenberg 🙂 Heel wat huizen verder qua bekijken, maar dit huis spreekt ons heel erg aan. En heel ver af, ook fijn. Nog niet officieel, we zitten nog in de onderhandelingsfase, dus het kan nog steeds niet doorgaan. Maar goed, daar hopen we natuurlijk niet op. 

Spannend!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hebben jullie ook zo'n dag? Ik ben buiten planken aan het verven, want binnen heb ik geen plaats. Ik loop heel even naar binnen, ik hoor een klap,  net geverfde plank omgevallen. Die zit dus vol met zand.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Marjoleink:

Hebben jullie ook zo'n dag? Ik ben buiten planken aan het verven, want binnen heb ik geen plaats. Ik loop heel even naar binnen, ik hoor een klap,  net geverfde plank omgevallen. Die zit dus vol met zand.

😫

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 🙂 Rustig topic dit, iedereen zit lekker buiten met het mooie weer denk ik, of lekker bij te komen op een tropisch zandstrandje ergens op vakantie 🌴

Hier is het ook lekker rustig, wel zo fijn. Beetje genieten van het mooie weer, lekker wandelen met de hond. beetje klussen in huis. 

Wij willen nog twee inbouwkasten laten maken voor in de woonkamer, maar er is nog zoveel kluswerk te doen (vooral van die priegelige detail werkjes) dat we voorlopig dus van de ikea een simpele boekenkast hebben gekocht en in de nis gezet hebben. Wel zo fijn, nu heb ik alle (konijnen)boeken weer gewoon bij de hand! Gelijk ook even alles uitgezocht en de meest oude boeken vol foute adviezen maar gelijk weggedaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn als je weer wat opgeruimd heb 🙂 

Ik heb vanaf vandaag weekend, net vijf diensten gehad! Helaas is het mooie weer hier wel afgelopen, het waait flink en vanaf morgen regen. Ik vind de afgelopen maand behalve 1 hele warme week niet echt heel mooi geweest qua weer, best wel jammer aangezien ik op een kwartiertje van het strand woon. Nou moet ik zeggen dat ik zo'n hittegolf altijd heel lekker vind en de rest van iedereen om me heen niet 🙈

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad! We hebben ook allebei onze babyspullen op zitten ruimen gistermiddag, mn man zn ouders zijn een tijd geleden verhuisd en die van mij zijn flink de zolder aan het opruimen. Het was eigenlijk allemaal zo aangepakt en bij ons op zolder gezet, maar het waren echt mega veel dozen. Echt vanalles, van kaartjes die onze ouders bij geboortes hadden gehad, knutseltjes van de lagere school enz. We kwamen eigenlijk allebei tot de conclusie dat we daar niet veel waarde aan hechten. Fotoboeken zijn dan wel weer leuk om door te bladeren. We hebben het flink uitgedund dus, nu elk 1 doos per persoon bewaard, met de leukste dingen. 

Hier is het op een paar buitjes na prima weer geweest de afgelopen weken. De komende dagen geven ze hier ook weer regen af. Maar in de praktijk vind ik dat vaak best meevallen, het doet inderdaad wel een bui ergens op de dag, maar als het rond de 20-25 graden is en de zon komt door, dan is het ook gelijk lekker. En die temperaturen zijn ook fijner voor de hond ook 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat zijn jullie weekendplannen? Ze geven hier regen en storm af, windkracht 7-9. Veel evenementen zijn afgelast. Ik denk dat het voor ons klussen binnen in huis gaat worden 😉 De buitenklusjes lijkt het niet echt weer voor haha.

Waarschijnlijk gaan we morgen eind van de middag nog hyperbowlen met mijn ouders, zus, zwager en nichtjes. Dat is een soort bowlen waarbij je juist de kant moet raken voor extra punten ofzo? Heb het nooit gedaan, maar we gaan het zien 🙂 Wie weet heb ik daar wel talent voor, want gewoon bowlen kan ik echt totaal niet 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hyperbowlen, nog nooit van gehoord maar klinkt leuk en op mijn lijf geschreven 😉 

Ik ga dit weekend een extra diepvries ophalen. Dan nog een paar extra icepods bestellen en ik ben helemaal klaar voor de volgende hittegolf!

En daarna ga ik bij m’n opa opruimen. Mijn oma is een paar jaar geleden overleden, en nu wil opa af van al het ‘antiek’ dat van oma niet weg mocht 🤣 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb lekker weekend! Inmiddels al weer 3 weken gewerkt na onze vakantie en het is erg druk Ik neem ook waar voor mijn collega die vakantie heeft, maar het is gelukkig nog vrij rustig van die kant. Ik heb eigenlijk wel genoeg werk van mijn eigen zorgmanagers (ik werk in 2 verpleeghuizen).

Morgenochtend weer 'hoopers' training met de hond. Vindt ze helemaal geweldig!
Volgende week kunnen we er niet naar toe, want ik heb ons dan opgegeven voor een workshop speuren met haar (mantrailen). We wachten op een plekje bij de cursus detectiespeuren, maar die zit vol en er valt daar niks af (waarschijnlijk dus erg leuk!). Dus in de tussentijd maar wat workshops doen. Ook vlaktespeuren staat nog op mijn verlanglijstje en dan kijken wat wij het leukste vinden om mee door te gaan. Speuren en zoeken vind onze hond (zoals veel honden) helemaal geweldig! En ik vind het altijd weer zo mooi wat een hond mijn zijn supergoede neus allemaal kan! Je moet echt samenwerken en bent helemaal afhankelijk van wat je hond aangeeft. Je leert je hond goed 'lezen'.

Zondag is het hopelijk goed weer om een eind te fietsen. De heide bloeit weer en het is dan prachtig om een fietstocht te maken door het Drentse land!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had helemaal geen plannen, want ik moest vandaag een kies laten trekken. Alleen vond de kaakchirurg het eigenlijk niet nodig, dus hij zit er gewoon nog in. Dus het hele weekend ligt nog voor me open....

Ik denk dat het een rondje electronicazaken wordt. Mijn zoontje wil graag tv op zijn kamer, maar het signaal komt in mijn kamer binnen. Dus ik moet uitzoeken hoe ik dat ga oplossen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmorgen even over achten al gezucht onder aan de trap. Onze hond wil de dag graag beginnen en snapt niet dat mensen soms willen uitslapen. Volgens mij heeft ze het op een akkoordje gegooid met die vier boeven in de tuin, want als ik een half uurtje later langs de konijnenrennen loop zie je ook daar blije gezichtjes... Tijdens de wandeling zoekt mijn hond enthousiast naar plastic flesjes, blikjes en ander afval wat we dan in een afvalbak gooien. Daar zijn we allebei vrij fanatiek in, het werkt zelfs een beetje verslavend want we kunnen dat soort dingen haast niet meer laten liggen. Nou ja, onze bescheiden bijdrage aan een schonere wereld!

Na de wandeling zitten inmiddels ook de mussen en de kauwtjes in de tuin op hun hapje te wachten, dus ik moet aan de bak! De konijnen weten dat ze elke morgen allemaal een zonnebloempitje uit het vogelvoer krijgen, dus ze hangen al in het gaas. Bij 3 van de 4 moet je oppassen voor je vingers, want die eten ze er bij op als ze de kans krijgen. Alleen Georgia is een beschaafd dametje. Zij pakt zo'n klein pitje heel netjes aan, zonder bijten. Dan alle beestjes voorzien van hun brokjes en de tuinvogels van een beetje zaad en schoon water in de waterschalen (die trouwens al minder gebruikt worden dan tijdens die extreme warmte). Ook de hond heeft inmiddels haar eten gehad en dan kan ook ik aan mijn ontbijt. Straks nog wat huishoudelijke klusjes doen, dan wandelen met de hond en daarna lekker een eind fietsen! Fijne zondag allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afgelopen weekend eindelijk the Lion King gezien, zo mooi! ik zat al bij de openingsscene met traantjes (niet van verdriet, maar omdat het zo prachtig was). Verder gaat de bouw van het buitenhok voor de pleeg- en eigen konijn met kleine stapjes vooruit. Het beitsen is een behoorlijke klus en met dit wisselvallige weer lastiger om op te pakken. 

De afgelopen avonden begonnen met het 3e seizoen van Handmaid's Tale. Ik had even last van een inkakmomentje in de serie, maar toch blijf ik kijken en vind ik het verhaal in de basis briljant. De langzame drama mag van mij wel iets minder, maar hoort er ook wel weer bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb seizoen 1 en 2 achter elkaar gekeken. De eerste 4 afleveringen van seizoen 3 heb ik gezien, en ik wil de rest ook wel kijken, maar de urgentie is een stuk minder. Nou heb ik ook geen videoland, dus ik moet een gratis proefabonnement nemen. Staan alle afleveringen er al @Huiself?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vermoed dat ze er nog niet allemaal op staan. Ik heb zelf geen abonnement, maar zie de afleveringen op een andere manier... 14 augustus is officieel de uitbrengdatum voor de laatste aflevering van seizoen 3, dus dan zou Videoland er ook dicht in de buurt moeten zitten. Misschien heeft iemand anders een Videolandabonnement? Het zou sneu zijn als je er net een dag naast zit en je abonnement verloopt, haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 9-8-2019 at 16:00 zei Rifca:

Hyperbowlen, nog nooit van gehoord maar klinkt leuk en op mijn lijf geschreven 😉 

Het was erg leuk! Banen met de randen omhoog, dus niet in de goot kunnen gooien. De randen hadden kleurtjes en afhankelijk van welke kleur je raakte, werden je punten x een getal gedaan. De kans om te missen was dus vrij klein, wat het een leuk spel maakt. Eén ronde werd zelfs gewonnen door mijn 2-jarige nichtje 😂

Vandaag niet mijn beste dag, ik ben ziek. Incl. koorts. Altijd lastig als je je eigen bedrijf hebt, kan mij niet echt ziekmelden. Rustig aan opstarten dan maar en straks wel naar de loods, in ieder geval een deel van de bestellingen inpakken en rond 11 uur komt er nog een klant afhalen. Dan vanmiddag lekker mijn bed in denk ik. Hopelijk ben ik er snel vanaf. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Marjoleink:

Ik heb seizoen 1 en 2 achter elkaar gekeken. De eerste 4 afleveringen van seizoen 3 heb ik gezien, en ik wil de rest ook wel kijken, maar de urgentie is een stuk minder. Nou heb ik ook geen videoland, dus ik moet een gratis proefabonnement nemen. Staan alle afleveringen er al @Huiself?

Seizoen 3 staat nu t/m aflevering 12 er op. Ik kijk het zelf niet dus ik weet niet of dat een heel seizoen is. 

Beterschap Evelien!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De bestellingen zonder kruiden zijn in ieder geval verzonden en een groot deel van de kruiden is al ingepakt. De klant is ook geweest. Ik vraag of mijn man of hij vanavond een uurtje wil inpakken, of anders doe ik het morgen. Maar nu duik ik mijn bed in. Met dit weer mis ik toch niet veel  ⛈️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites