Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Fijn!

Tropenrooster morgen voor mij. De wekker staat om 5 uur. Dan lopen met Qila als het nog een beetje te doen is, en naar de loods om in te pakken zo lang dat vol te houden is.

Sterkte allemaal met de hitte morgen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mijn idee al een halve dag er op zitten, maar de temperatuur is nog goed te doen nu 🙂  Hoe komen jullie vandaag de dag door?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier wordt het vandaag ook een uitdaging. Voor de zoveelste nacht op een rij 4 uur geslapen dus ben zo gammel als wat. Was om half 5 opgestaan (was toch al om half 4 wakker) en m'n huis al schoongemaakt. Was van plan om vandaag thuis te werken kwam ik het systeem niet in dus kon ik alsnog naar m'n werk rijden, grrrr. (kan er nooit zo goed tegen als dingen niet lopen zoals ik geplant had) Gelukkig wel airco hier. Ik zal in ieder geval blij zijn als het weer wat gaat afkoelen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn dat jullie airco hebben! Dat hebben wij niet. Ik heb gelukkig wel prima geslapen. In huis warmt het bij ons gelukkig toch niet zo heel snel op, wij hebben geen ramen op het zuiden. Warmer dan een graad of 25-26 wordt het binnen niet.

Ben nu aan de laatste bestelling bezig, postpunt gaat ook om 8 uur open, dus goede timing 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga zo nog even sporten (alleen armen ivm mn teen) en daarna de keuken opruimen. En veder niet zo heel veel. Vanavond bbqen bij mn vriend want het is nog niet warm genoeg🤣. Gelukkig heeft die een gas bbq dus geen rook. (heb astma) Denk dat ik lekker veder ga lezen in mn boek. (kwam er echter dat ik echt een heel stuk over geslagen heb😅)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog vier dagen vakantie, net een heel klein rondje hardgelopen maar het was eigenlijk alweer te warm helaas. Vanmiddag denk ik naar de plaatselijke plas hier en de schaduw opzoeken daar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen 🙂 

Hoe is het met iedereen? Weer een beetje bijgekomen van de hitte? Hier zijn de temperaturen nu goed te doen gelukkig, zowel  voor mij als voor alle huisdieren. Het extreme is er gelukkig weer een beetje af. Hebben jullie nog leuke plannen deze week?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We zijn weer aangespoeld na het wegdrijven 😉 Het is binnen nog ‘maar’ 26 graden; luchten is best lastig met twee poezen die niet naar buiten mogen. 

Deze week heb ik nog een weekje vrij genomen en ben ik net als vorige week druk met spelen, ‘nee’ aanleren (lees van tafel of uit de planten halen), en stil zitten om Lily niet wakker te maken. En ja dat is leuk 😊

F2FBC7BD-DD21-42A4-95E3-106A10A51632.jpeg.fb72351e13917d5dcd712af1eee984c7.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Brr ik las ergens dat ze de komende weken flinke wespenplagen verwachten. Vorig jaar was het lang zomer, en zachte winter. En dit jaar ook weer vroeg mooi weer. Er zijn dus weinig wespen gesneuveld en ze hebben flink kunnen voortplanten.  Augustus is blijkbaar de topmaand voor wespen. Een keer een wesp vind ik nou niet zo een probleem, maar een wespenplaag klinkt niet echt aantrekkelijk 🐝

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

M’n buurvrouw vertelde gisteren, haar dochter had een wesp ingeslikt met een slok drinken. 10 keer gestoken in haar keel! Is gelukkig weer goedgekomen met het meisje maar toch brrrr. Ik drink heel augustus wel met een rietje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij waren gistermiddag nog eventjes in Antwerpen, en hadden in de auto een Belgische radiozender op staan. Er werd verteld dat er een vrouw overleden was in België door meerdere wespensteken 😲 Ze had een nest in de tuin en werd meerdere keren gestoken, kreeg vervolgens een hartstilstand en overleed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die wespenplaag zie ik eigenlijk ook niet zo zitten... Wordt nog wat straks als we wat meer buitenaf wonen. Ik hoop toch niet dat er daar ergens nesten zitten 😐 Gelukkig duurt de oplevering nog wel even.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Deeskuh88:

Die wespenplaag zie ik eigenlijk ook niet zo zitten... Wordt nog wat straks als we wat meer buitenaf wonen. Ik hoop toch niet dat er daar ergens nesten zitten 😐 Gelukkig duurt de oplevering nog wel even.

Hé, nu toch al een huis gevonden begrijp ik?

@Marjoleink veel plezier! Beter in wat regen dan met die snikhitte, toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎30‎-‎7‎-‎2019 at 10:44 zei Rifca:

We zijn weer aangespoeld na het wegdrijven 😉 Het is binnen nog ‘maar’ 26 graden; luchten is best lastig met twee poezen die niet naar buiten mogen. 

Deze week heb ik nog een weekje vrij genomen en ben ik net als vorige week druk met spelen, ‘nee’ aanleren (lees van tafel of uit de planten halen), en stil zitten om Lily niet wakker te maken. En ja dat is leuk 😊

Wat een snoetje! Ik had hier hezelfde met luchten maar kwam er achter dat ik nog een panelenren kon gebruiken. Die heb ik er voor gezet met een deurstop. Zo konden we toch nog luchten. Ik durf er alleen niet bij weg te lopen, want met die donderstenen weet je het nooit ;-). Misschien ook een idee voor jou?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Huiself dank 🙂 persoonlijk vind ik haar ook nogal een schattig en ondeugend koppie hebben 😻

Een panelen ren had ik ook aan gedacht, maar de grote poes kan daar zonder probleem overheen springen en die mocht ook even niet naar buiten. 

Ik had wel 1 kiep raampje open waar precies 1 paneel tussen bleek te passen.

De kleine dondersteen kan er nog niet overheen, die had het voor elkaar gekregen om via een krukje in een (lege en tijdelijke) ten te springen om er daarna achter te komen dat ze er niet meer uit kon. Ze heeft er weinig van geleerd 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat wij onze garage gaan slopen (het dak is er al af!) hebben wij een hoop spulletjes op marktplaats / prikbord gezet voor de verkoop. Fijn, want zo hebben we toch mooi wat extra excursie geld bij elkaar gekregen voor onze reis eind dit jaar 😉

Maar jeetje, wat een gedoe is dat altijd zeg. Mensen die bieden, zonder er over nagedacht te hebben of ze het willen. Mensen die het willen hebben en 10 min voor de afspraak afzeggen. Mensen die niet op komen dagen. Mensen die afzeggen de avond van te voren "het past niet in de auto" (over een zeekajak van 4 meter 😂), nee duh dat staat in de advertentie toch ook vermeld?!

Vanochtend ook een afspraak, 5 min voor de afgesproken tijd "ik heb me verslapen". Zucht... haha. Die kwam dan nog een uur later.  Nouja, het heeft inmiddels toch al een paar honderd euro opgebracht, dus wat dat betreft mogen we niet klagen over de opbrengst haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben de meubels van mijn zoontje aan het verkopen, en ik weet precies wat je bedoelt. Maar ook andersom: je doet een serieus bod en je krijgt geen enkele reactie. Of je krijgt na enig aandringen te horen dat ze aan het verhuizen zijn en het artikel voor onbepaalde tijd in de opslag staat. Waarom staat het dan op marktplaats? En mensen die de helft van de vraagprijs bieden, of nog minder, en dan heel naar reageren als je zegt dat je dat te weinig vindt.

Ik had voor het eerst iets verkocht met gelijk oversteken. Ging heel goed, alleen heeft het betaalplatform ten onrechte de verzendkosten ingehouden. Heb ik een ticket aangemaakt, blijft het hangen bin het indienen. Schiet weer lekker op...

Maar ik heb ook via marktplaats een gratis bank en bureaustoel gevonden. Beetje schoonmaken en poetsen en ze zijn weer prima. Dat is toch een beetje de sport.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh ik had er ook één die geboden had, ik liet weten dat het wat ons betreft akkoord was. Kreeg ik terug dat hij eerst 3 weken op vakantie ging en daarna wel zou komen?! Ja daaag haha. Dan gaat het wel naar een ander hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites