Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Dankjewel @Lienappelsien. Uiteindelijk zijn we dus niet geweest, maar ben ik even in mijn eentje naar de stad geweest. Ik had nog even het idee dat ik onnodig liep te slepen met mijn jas en paraplu, terwijl iedereen erbij liep alsof het hoogzomer is. Maar toen ging het regenen en waren al die andere mensen doorweekt😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 22-5-2019 at 10:13 zei Renske34:

Ja ik. Zit al maanden te wachten op dit seizoen... kan echt niet wachten. Vorige keer kwam er elke keer een aflevering uit, heel vervelend. Hopelijk doen ze het dit keer anders maar kans is groot dat je weer moet wachten. Wil je een proefabonnement afsluiten? Dat heb ik toendertjid gedaan met drie keer een ander emailadres. Zo kon ik elke keer twee weken gratis kijken. Nu heb ik al maanden gewoon een abonnement, heb namelijk geen televisie aansluiting dus op die manier kan ik veel programma's terugkijken.

Hoi @Renske34, hoeveel afleveringen zijn er nu van the handmaids tale? Ik heb de eerste 4 gezien, maar ik vind het niet zo spannend als de eerste twee seizoenen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marjoleink er zijn nu negen afleveringen. Het is zeker niet zo spannend als de eerste twee... Het is veel rustiger en ik heb het idee dat ik al genoeg geshockeerd ben in de eerste twee seizoenen. Wel zit er een goed verhaal in hoor, dat zeker wel. Ben nu geloof ik zelf bij aflevering 6 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 19-7-2019 at 08:42 zei Evee:

Ik irriteer mij ook aan de engelse woorden bij kleine kids hoor. Als je ze nou bewust 2-talig opvoed kan ik het wel begrijpen. Maar ik zou toch echt wel meer controle willen hebben op wat mijn kind kijkt dan ze vrij op youtube de raarste dingen laten kijken. Maar goed.

Kuch 😛 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zooo Evee is hard aan het werk met deze warmte, mijn bestelling binnen half uur klaar 😛 gelukkig want die koters - sorry kids 😛 - eten me de oren van de kop 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

whahaha ja ben nog niet klaar vandaag! Nog druk aan het inpakken, nog genoeg te verzenden 😉, klanten die komen afhalen, heb al maar een voorraadje icepods koud in de vriezer gelegd ook, voor wie een bevroren exemplaar wil afhalen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Drijfnat van het zweet, wat een hitte! Pakjes uitladen bij het postpunt is zo een pleintje uit de wind, in de volle zon. Pfff dat is topsport.

Stap je net thuis de deur in gaat de telefoon "als ik nu icepods bestel worden die vandaag dan nog verzonden". 

haha, ik snap de vraag helemaal, met dit weer, maar helaas. Alle icepods die vanochtend besteld zijn, zijn verzonden. Maar het werd echt te warm. Morgen weer een dag! Dan verzend ik ook weer in de ochtend, dus als je wil dat ze dan verzonden worden, op tijd bestellen 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee: ik denk dat dat misschien Nina was in haar pleeggezin? Hoky en Nica zijn twee tabby poesjes met wit.

@Lienappelsien: klopt hoor, had ik hier nog niet gedeeld. Het ging snel: woensdagavond de overdracht naar de buurvrouw voor onze vakantie en 5 minuten na vertrek gilde Hompy het uit van de pijn. Haar nierwaarde was plotseling 1100 (120 is normaal). Na 2 dagen spoelen om de nierstenen uit haar plasbuis te krijgen zat ze nog op 900 en zag de dierenarts nog maar een minikans dat haar nier nog zou werken, 1 was al helemaal verschrompelt. Hompy was mijn knuffelpoes en ik was de enige die alles met haar kon. Ze was zo blij om mij die zondag te zien (ik kwam iedere dag langs), knorde nog en trappelde, ik kreeg weet niet hoeveel kusjes... Dus het voelde heel raar om haar op mijn schoot in te laten slapen. Wat kunnen die katten je voor de gek houden zeg. Het was de beste keuze, maar dit was voor mij tot nu toe wel 1 van de verdrietigste.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Respect in die hitte Evee! Kan me voorstellen dat je zelf ook wel een mega icepod kan gebruiken. Ik ga morgen en overmorgen mijn overuren 's middags opnemen om bij de konijnen te kijken en er misschien nog gekoelde stenen in de ren leggen (naast de icepod).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Huiself:

@Evee: ik denk dat dat misschien Nina was in haar pleeggezin? Hoky en Nica zijn twee tabby poesjes met wit.

Dat zou ook kunnen, vond het een mooi katje! 

Wat zonde van Hompy! Dat zal ook even schrikken zijn geweest, dat ze zo snel achteruit ging. Sterkte met het verlies. 

Het is wel te doen hoor, ik start op tijd met inpakken in de ochtend. Dan hoef ik op het warmst van de dag niet te sjouwen. Maar de middagen is gewoon niet te doen. Gelukkig is het in huis wel lekker koel! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier is de 2e ronde icepods ook net bij de konijnen gegaan. Ze liggen allemaal echt languit te niksen, om maar zo min mogelijk last van de warmte te hebben. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier gaan alle buitenkonijnen naar binnen vanaf morgenochtend. Denk dat het te lang achter elkaar te warm wordt voor ze. Flinke klus en ze moeten dan in kleine hokjes maar dat is niet anders.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben geen vakantie deze zomer, maar als je woont waar wij wonen, dan heb je toch eigenlijk altijd wel een beetje vakantie?

20190723_211257klein.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Renske34 Toevallig van t weekend van een vriendin gekregen. Ze zag hem bij de kringloop en ze moest hem meenemen.

Net bij de huisarts geweest. Gister toen ik thuis kwam deed mijn teen mega pijn en helaas was het vanmorgen zeker niet beter. Ik kan niet normaal op mij voet staan. Ik had hem zaterdag wel gestoten, gekoeld en ja dat deed zeer, maar veder geen aandacht mer aan besteed. Zondag en maandag eigenlijk geen last gehad, gister overdag ook niet. Heb nog zelfs gesport en ging echt lekker. Nu denkt hij dat het misschien gebroken is, en als dat zo is het in het gips moet😖😲 Het gaat om mijn grote teen bij t gewicht. Helpen jullie duimen dat het alleen een verstuiking is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei MichelleloveElmo:

@Renske34 Toevallig van t weekend van een vriendin gekregen. Ze zag hem bij de kringloop en ze moest hem meenemen.

Net bij de huisarts geweest. Gister toen ik thuis kwam deed mijn teen mega pijn en helaas was het vanmorgen zeker niet beter. Ik kan niet normaal op mij voet staan. Ik had hem zaterdag wel gestoten, gekoeld en ja dat deed zeer, maar veder geen aandacht mer aan besteed. Zondag en maandag eigenlijk geen last gehad, gister overdag ook niet. Heb nog zelfs gesport en ging echt lekker. Nu denkt hij dat het misschien gebroken is, en als dat zo is het in het gips moet😖😲 Het gaat om mijn grote teen bij t gewicht. Helpen jullie duimen dat het alleen een verstuiking is?

Ik duim zeker mee, maar wel hilarisch om te duimen voor een grote teen 😛 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites