Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

2 uur geleden zei Dollie:

🎂 Ik trakeer op taart! Ikb ben afgestudeerd! 8,5 op mijn scriptie! 😄

Wow wat goed! Gefeliciteerd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn zoon is toch echt een jongen. Komt terug van zomerkamp met al zijn spullen in zakken gepropt. En op de foto van de gevonden voorwerpen op Facebook herken ik 3 handdoeken, 6 onderbroeken, 5 sokken, een zwembroek, een korte broek en een t-shirt. Dat mis je toch? Er staan trouwens geen meisjeskleren op die foto. Toeval?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha dat klinkt als minstens de helft van wat je überhaupt mee neemt op kamp 😉 

Kinderen vergeten als je niet oplet zelfs hun medische hulpmiddelen, als je dat niet mist moet een halve garderobe ook wel lukken 🙂

Volgens mij zijn er op de kampen waar ik voor m’n werk kom ook wel spullen van meisjes achter gebleven. Maar gevoelsmatig zou ik zeggen dat jongens wat chaotische / afgeleider zijn tijdens het tas inpakken. (De meeste dan. Een vriend van mij is op vakantie elke dag minstens een half uur bezig zijn tas helemaal opnieuw in te pakken en heeft voor alles een apart zakje wat dan weer in een ander zakje gaat.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We hebben de 92 (!) ste verjaardag van mijn opa gevierd.

En daarna heb ik met mijn beste vriendje van 4 (;)) heerlijk met robotjes en konijntjes gespeeld. Had de nao robot van m’n werk thuis dus die heeft z’n dans moves even gedemonstreerd 🙂 

B85CE52C-46E2-4602-BEA7-970822DF6F23.thumb.jpeg.0964c38771dba8b1cce1536ee078fa3f.jpeg

@Evee hoe was jou weekend?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha robot entertainment, leuk!  😉 

Ons weekend was rustig, ook wel eens goed! Een keer even geen feestjes, geklus en afspraken. Lekker lummelen 🙂 Heerlijk! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee leuk, ik heb laatst boter kaas en eieren zitten spelen met een grote versie van die witte robot. Die waren ingezet als gastheer op een conferentie. Slimme dingen, wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Piku Je bedoelt Peper? Op wieltjes en een tablet op zijn buik?

Hoe speel je daar boter kaar en eieren mee dan?

Wij spelen met de nao (de wit-rode op de foto) wel memory, quiz, en een sorteer spel. Maar dan dus met een los tablet of groot touchscreen erbij. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speelde tegen een computer, de kruisjes verschenen vanzelf zeg maar en volgens mij reageerde hij er wel steeds op (jouw beurt, ik won, zoiets), dus ik gok dat het Pepper was die speelde i.p.v een random app.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gok ook dat het in ieder geval de bedoeling was dat je dat idee krijgt. Al zou het leuker zijn als z’n hand dan een soort van tekent. Maar ach robots zijn hoe dan ook leuk 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn nichtje is morgen jarig, als tante kun je dan toch niet anders dan met dit soort cadeau's aan komen zetten, toch? 😜🐰😺

Resizer_15633474555580.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Rifca:

Ik gok ook dat het in ieder geval de bedoeling was dat je dat idee krijgt. Al zou het leuker zijn als z’n hand dan een soort van tekent. Maar ach robots zijn hoe dan ook leuk 🙂 

Ja inderdaad haha, als hij niet zo belachelijk duur was wilde ik er 1.

Ahh leuk spel! Dat soort spellen waarbij er ook echt wat gebeurt (twister, bewegende onderdelen, bouwen) vond ik ook altijd de leukste (dus geen ganzenbord of mens-erger-je-niet of zo..).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Baas zoeken die ze heeft, dan levert het nog geld op ook 😉

Natuurlijk moet er ook ander werk gedaan worden (analyses doen, rapporten schrijven etc.) en ook het programmeren van die krengen is veel werk. Maar ik wordt soms dus oprecht betaald om spelletjes te spelen met robots en kinderen 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Evee:

Mijn nichtje is morgen jarig, als tante kun je dan toch niet anders dan met dit soort cadeau's aan komen zetten, toch? 😜🐰😺

Resizer_15633474555580.jpg

Mijn babyshower cadeau is standaard Nijntje. Voor een wat ouder kindje zou ik dit ook kunnen uitkiezen.

Ligt er aan of je je reputatie als crazybunnytante wilt plussen of minnen 😉 

Ik zou gaan voor plussen want je kunt beter de crazybunnytante zijn dan een willekeurige andere gekke tante die je dan wordt toebedeeld 😛 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ja! Mijn nichtje is ook helemaal weg van onze katten, vandaar de knutsel je eigen poezen sieraden erbij, het is ook wel echt een meisje-meisje. En natuurlijk kan een konijnenitem niet ontbreken! Unicorns en zeemeerminnen dingen krijgt ze meestal al genoeg 😉

Mijn twee nichtjes roepen bij alles met konijnen "dat is van/voor tante lien!". 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Herkenbaar! Ik geef bij kraamvisites altijd een konijnenknuffel van Happy Horse (en bij een tweede kindje een konijnenknuffel van Jellycat, zodat de kindjes verschillende knuffels hebben en daarover hopelijk geen ruzie gaan maken).

Ik geef ook veel leesboekjes cadeau en dan probeer ik er op te letten dat er op z'n minst ergens één konijn in getekend is. En dat alles om de kinderen te leren dat konijntjes super schattig zijn en dat we ze niet opeten. Hopelijk lukt die missie :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites