Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Spannend! En leuk! 

Hier echt even een bijkom en uitrust dag, na 2 dagen concert at sea wel nodig. Het was echt heerlijk, lekkere muziek, heerlijk weer, gezellig! Genoten! Maar nu echt even tijd pakken om mijn lijf bij te laten komen, het is toch wel een aanslag op mijn energie geweest. Hier dus ook een luiebibs-dag 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Succes met je nieuwe baan @Marjoleink!
Vanmorgen vroeg, voor dat het te warm was, al lekker met de hond gelopen en na het voeren en verschonen alle konijnen even weer goed nagekeken qua klitjes, vieze plekjes, voetjes (mijn pleeg rexje 😍) enz. Ze zien er allemaal (weer) netjes uit!

Overdag wat binnen klusjes gepland. En af en toe even kijken hoe de nijntjes het doen in de hitte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 🙂  Volgens mij ben ik vanochtend met het verkeerde been uit bed gestapt. Niet qua humeur, maar qua onhandigheid haha. Dat wordt wat vandaag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hahaha ja die is binnen!

Het grappige is trouwens dat mijn man gisteren water over zijn (niet waterdichte) toetsenbord gooide 😂😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Whaha nou dat is eigenlijk wel grappig ook. We hadden plintjes op maat gemaakt voor het plafond, de laatste! Maar nog niet vast gekit, we hebben een oud huis en niets is recht, dus alles is maatwerk. Mijn man had ze even met schilderstape op de plek waar ze hoorden gedaan, zodat we zouden weten welke waar hoort. Maar ja, dat hield natuurlijk niet (zoals ik als betweterige vrouw al gezegd had natuurlijk 😂). Maar goed, gisteravond kwam het plintje dus naar beneden, vol in zijn glas water 😂😂 Hij zat zelf nog het meest onder, maar zijn toetsenbord ook behoorlijk haha. Ik kwam in ieder geval niet meer bij 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha nee, we hebben heel wat camera's hangen, maar niet in onze eigen leefruimtes. Dat vind ik geen prettig idee. Voor dit soort momenten is het wel jammer 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei IreneM:

Haha jullie zijn wel echt voor elkaar gemaakt 😂

Tnx haha. Toch zijn we ook wel weer compleet verschillend.  Ik vind deze altijd wel van toepassing op ons 😂 

Afbeeldingsresultaat voor dr seus quotes love

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben net het dak van de oude garage/hondenkennel er af gesloopt. Nu eventjes pauze, daarna nog alles even opruimen en de vriezer verzetten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het dak is er af!

Nee, ik denk niet dat wij gaan kijken.Ik weet niet eens hoe laat het is haha.  Wij zijn niet zo heel erg voetbal fan. Ik heb er echt niets mee, mijn man wel een beetje hoor, maar hij kijkt het niet veel en is niet echt fan van nederlandse clubs. Een mannen ek of wk kijken we dan nog wel eens iets. Mijn man kijkt liever F1. 

Wij gaan straks bij mijn oma op bezoek. Die is twee weken terug jarig geweest maar kan niet zo goed tegen drukte, dus iedereen spreekt een beetje om de beurt af om langs te gaan bij haar, en dit keer zijn wij 🙂 Vanmiddag dan gelijk maar even langs mijn schoonouders (we zijn dan toch in middelburg) en eind van de middag misschien nog naar een cafe. waar mijn oom zijn verjaardag viert met een aantal anderen. Een visitedagje dus vandaag 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites