Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Op ‎14‎-‎5‎-‎2019 at 10:53 zei LilyMarshall:

Gisteren was ook niet mijn beste dag. Waarschijnlijk op m'n werk een buikgriepvirus opgelopen. Zelfs water kwam er meteen weer uit. Nu sinds gisteravond gelukkig niet meer overgeven. Nog wel steeds zweetaanvallen en slap, maarja ik heb dan ook echt niks gegeten gisteren. Ook is dit kleine meisje bij ons gekomen gistermiddag, helemaal alleen gevonden. Had ik mooi wat te doen tussen het overgeven door 😅 ze krijgt elke 2.5 uur de fles. Ik ben verliefd 😍

Screenshot_20190514-105222.png

Ik volg je op Instagram sinds vorige week en ik ben ook helemaal verliefd. Wat een schatje!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-5-2019 at 14:48 zei Huiself:

Ik volg je op Instagram sinds vorige week en ik ben ook helemaal verliefd. Wat een schatje!!

Leeuk, welkom haha. Ja ze is wel heel goed gelukt hoor, er zit iets van een langhaar in dus ze is lekker pluizig 🙂 ze doet het behoorlijk goed, 322 gram alweer. Als alles goed gaat krijgt ze er vrijdag of zaterdag een vriendje bij, die is vandaag in het asiel binnen gekomen maar moet wel eerst eventjes in quarantaine. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moeten jullie morgen werken of zijn jullie vrij? Ik weet eigenlijk niet eens of hemelvaart een officiële feestdag is? Ik denk het wel?

Ik ben dat eigenlijk een beetje kwijt, ik werk al een paar jaar niet meer voor een baas. Mn man werkt in een beroep waar ze niet aan feestdagen doen, dat gaat altijd door. Ik ben eigen baas, dus ik bepaal zelf. Ik was eigenlijk van plan gewoon te werken, ging er van uit dat de supermarkt (postpunt) ook open zou zijn. Maar alles is dicht. Ik denk dus dat ik maar gewoon vrij neem, of als er veel besteld is een uurtje of 2 alvast inpak in de ochtend, en dan lekker de rest van de dag vrij neem.

Vandaag wel gewoon een werkdag, vanochtend pakketjes inpakken. Vanmiddag de mailbox bijwerken, heb er nog wat uitgebreide (advies)mails in staan van eind vorige week / dit weekend die nog beantwoord moeten worden, en ik ga kijken of ik de nieuwsbrief vandaag de deur uit kan doen 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hemelvaart is een officiële feestdag, dus in principe is iedereen vrij. Al is AH hier gewoon open, dus er zijn mensen die toch moeten werken. En vrijdag kun je op de meeste kantoren ook een kanon afschieten. Wij krijgen vrijdag een rondleiding bij de ANWB: fietsenwerkplaats, alarmcentrale etc. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha bedankt voor de reminder. Ik zou het dus zo vergeten zijn en morgen voor een dichte deur gestaan hebben. Nu hopen dat ik het morgenvroeg niet alsnog vergeet 😬

Vrijdag is bij ons als collectieve vrije dag ingeroosterd. Niet dat dat voor mij uitmaakt want ik werk toch al niet op vrijdag.   

Eens bedenken wat ik morgen dan ga doen 🙂 Wat gaan jullie doen met deze extra vrije dag?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Rifca:

Haha bedankt voor de reminder. Ik zou het dus zo vergeten zijn en morgen voor een dichte deur gestaan hebben. Nu hopen dat ik het morgenvroeg niet alsnog vergeet 😬

Vrijdag is bij ons als collectieve vrije dag ingeroosterd. Niet dat dat voor mij uitmaakt want ik werk toch al niet op vrijdag.   

Eens bedenken wat ik morgen dan ga doen 🙂 Wat gaan jullie doen met deze extra vrije dag?

Nou een vrije dag vergeet ik niet hoor :-)

Zou toch een bak zijn als je voor een dichte deur op je werk staat haha.

Helaas geven ze slecht weer af dus misschien ga ik met m'n (kleine) nichtje naar de film, "Huisdiergeheimen 2" lijkt me wel leuk.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Newby1981 huisdiergeheimen wil ik stiekem ook heen, het eerste deel was echt hilarisch haha.

Vandaag is inderdaad een officieel vrije dag, al moet ik 9 van de 10 keer gewoon werken en merk ik er nooit wat van behalve dat alles er wat relaxter aan toe gaat op werk (in het ziekenhuis). Hier is het nu aan het regenen maar vanmiddag belooft mooi te worden! Vandaag wel lekker een keertje vrij.

En vrijdag weer normaal werken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha die mok! 

Huisdierengeheimen 1 vond ik uiteindelijk een beetje tegenvallen. Maar misschien verwachtte ik er teveel van. Ik had van tevoren al een aantal hilarische voorstukjes gezien en dan verwacht je dat de hele film zo komisch is. Ik vond hem vrij langdradig. Maar ik heb af en toe wel dubbel gelegen, vooral in het begin. Wat die beesten allemaal uitspookten zodra hun baasjes de deur uit gingen haha.

Veel plezier met nummer 2!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond Secret Life of Pets erg leuk! Ik heb toen kaartjes gewonnen voor de première in Amsterdam. Was echt leuk! 

Ik ga vanavond, als alles goed gaat, naar Aladdin. Ben heel benieuwd hoe die is. Reacties zijn positief op de Disney-pagina die ik volg, dus nu wil ik er zelf ook heen. Wil ook nog naar Dumbo en the Lion King. En naar 5 feet apart. De laatste komt hier in de buurt niet 😞 En Dumbo draait alleen op kindertijd, beetje jammer.

Ik moet overigens morgen gewoon werken. Mijn man heeft wel vrij. Mijn collega overigens ook, dus moet morgen voor het eerst alles alleen doen. Hopelijk gaat dat goed 😄

Dinsdag gaan we naar een nieuw huis kijken 😍 Ontzettend oud en gedateerd, maar wel een woonboerderij met 5600m2 grond en 4 paardenboxen. Ik ben helemaal verliefd op het huis. Maar ik ben ook nog wel realistisch genoeg dat we niet zomaar een bod uitbrengen. Sowieso zitten we nog met de verkoop van ons eigen huis. En er moet zoveel geld in gestoken worden (alles oud en gedateerd, schuurdak bevat asbest, etc), dus de eerste keer zelf kijken, dan met de bank praten (ook belangrijk 😄 Zonder hypotheek kun je niks), dan een tweede bezichtiging met aankoopmakelaar en iemand die bouwkundige keuringen kan doen. Dan kijken welke subsidies die gemeente heeft qua asbestsanering en het huis energiezuiniger maken. En als alles oké is, dan pas een bod uitbrengen. Het huis is al flink in prijs gezakt, maar hun huidige prijs vind ik gezien de staat ook niet reëel. We hebben gelukkig veel overwaarde op ons huidige huis en wat spaargeld. Maar dat willen we echt in de verbouwing steken en niet als korting op de hypotheek. We zullen zien. Het gaat om dit huis (het huis op de achtergrond is dat van de buren):

IMG-20190522-WA0012.thumb.jpg.53d0b908ba8cac24d260fa2a6db82af6.jpg

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Da's een flinke lap grond.

Is er wel een iemand in Zwillbrock geweest?
Net over de grens bij Groenlo is het Zwillbrocker venn.
Elk voorjaar strijkt daar een kolonie flamingo's neer om te broeden en in het najaar trekken ze weer weg.
We waren er met de fietsen geweest vandaag en heb een paar foto's gemaakt.
Op de eerste foto zijn de flamingo's zo'n 150 tot 200 meter van de observatiepost vandaan.
Op de tweede foto zo'n 50 meter.

DSCI0010.jpg

DSCI0026.jpg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Deeskuh88 Ik snap wel dat je enthousiast bent! 

Oude huizen hebben zo veel meer karakter. Je moet wel serieus plannen hebben voor zon lap grond. Ik krijg m’n tuin van 150m2 al niet netjes gehouden 😬

Veel plezier / succes dinsdag.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wow dat is wel een mooi huisje Daisy! Zou heerlijk zijn, dan kunnen je paardjes bij je eigen huis staan! En ruimte voor mega grote konijnenrennen! 😉 Maar ik snap dat je ook wel realistisch wil blijven, asbest saneren is DUUR! zelfs met subsidies (het ligt niet voor niets nog steeds op veel daken van boerenbedrijven!) En oude huisjes hebben karakter, maar verbouwen is niet altijd fijn, zeker niet als je niet het geld hebt om in 1x alles te laten doen, zoals bij ons haha. Wij zijn ook al een tijdje bezig en nog niet klaar!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .