Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

O gelukkig. Mijn moeder zei al dat ik zo onhandig ben, maar dat valt dus wel mee. Ik loop wel te balen van die blouse, ik hoop dat de kleermaker hem nog kan redden. Ik heb gisteren acupunctuur gehad voor mijn nek, en nu ben ik erg moe, dus ik zal maar rustig aan doen vandaag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of ik ben gewoon net zo onhandig als jij bent haha. Vallen is dan ook niet lekker, als je al last van je nek hebt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Au, dat is ook niet echt lekker. Ik heb een keer een soort van mijn schouder uit de kom gehad bij een zeskamp (een sub-luxatie? als ik het mij goed herinner, het was er uit en er direct weer in terug), maar dat deed echt flink veel pijn. Moet er niet aan denken dat je zo iets regelmatig hebt. Gelukkig viel het dit keer dan mee. Je kan altijd nog zo een opblaasbaar sumopak aantrekken als dagelijkse outfit, om je val te breken 😉 Hoewel ik betwijfel of het echt handig is, of je wel deuropeningen door komt enzo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is er iemand met een abonnement op Videoland? Binnenkort komt daar seizoen 3 van the handmaids tale, dat wil ik graag zien. Ik kan alleen niet vinden hoe het werkt. Is de hele serie in een keer beschikbaar, of komt er iedere week een nieuwe aflevering uit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen idee, heb er geen abonnement van. Werkt het niet vergelijkbaar met netflix? Daar staat in principe "alles" gewoon op, kun je vrij kijken. Alleen bij sommige echt nieuwe series heb je wel eens dat er wekelijks een nieuwe aflevering bij komt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vorig jaar had ik een paar nestkastjes gemaakt met een gat diameter van 32 mm.
Dit jaar was 1 er bezet door een pimpelmezenpaartje.

Vanmorgen zaten we aan de koffie.
Zat er continue 1 jong voor het gat.
De camera opgesteld en een stukje gefilmd.
Mijn vrouw kon met haar mobiel precies het moment van uitvliegen filmen.

Zo schattig dit 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat leuk!

Vanochtend zat er een buizerd met één van de acht babyeendjes in z'n bek 😭

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Zou iedereen z'n loon + vakantiegeld binnen hebben ofzo? 😳 Wat een bestellingen in de webwinkel, terwijl woensdag normaal gezien een vrij rustige dag is!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎19‎-‎5‎-‎2019 at 23:38 zei Marjoleink:

Is er iemand met een abonnement op Videoland? Binnenkort komt daar seizoen 3 van the handmaids tale, dat wil ik graag zien. Ik kan alleen niet vinden hoe het werkt. Is de hele serie in een keer beschikbaar, of komt er iedere week een nieuwe aflevering uit?

Ja ik. Zit al maanden te wachten op dit seizoen... kan echt niet wachten. Vorige keer kwam er elke keer een aflevering uit, heel vervelend. Hopelijk doen ze het dit keer anders maar kans is groot dat je weer moet wachten. Wil je een proefabonnement afsluiten? Dat heb ik toendertjid gedaan met drie keer een ander emailadres. Zo kon ik elke keer twee weken gratis kijken. Nu heb ik al maanden gewoon een abonnement, heb namelijk geen televisie aansluiting dus op die manier kan ik veel programma's terugkijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Evee:

Goedemorgen!

Zou iedereen z'n loon + vakantiegeld binnen hebben ofzo? 😳 Wat een bestellingen in de webwinkel, terwijl woensdag normaal gezien een vrij rustige dag is!

Wij krijgen morgen, maar er zijn mensen die het inderdaad een dag eerder krijgen deze maand heb ik gehoord. Waarom, geen idee! Of heb je goed geadverteerd? haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, nou op het moment alleen advertenties in "het gele klantje", dat is een huis aan huis informatie en reclameblad hier in de regio. Eigenlijk in de hoop er misschien wat afhaal-klanten bij te krijgen. Dus ik denk niet dat dat het is. Ik merk de laatste tijd wel dat er meer Belgische klanten bestellen, maar daar doe ik op het moment helemaal niets aan promotie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zijn in België wel enkele uitgebreide artikels verschenen naar aanleiding van Pasen hoe je het best voor konijnen zorgt, met info van Belgische opvangen. Misschien dat daardoor meer Belgen de weg nr BB gevonden hebben?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Renske34:

Wil je een proefabonnement afsluiten? Dat heb ik toendertjid gedaan met drie keer een ander emailadres. Zo kon ik elke keer twee weken gratis kijken. 

Goede tip! Ik heb 4 emailadressen dus ik kan een heel eind komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Marjoleink:

Goede tip! Ik heb 4 emailadressen dus ik kan een heel eind komen.

En als ze blijkbaar niet op uniek adres oid controleren kun je zo nog 300+ gmail adressen aanmaken 😈

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pff, ik lijk maar niet wakker te kunnen worden vandaag. Zzz Terwijl ik best goed geslapen heb.

200 pofftertjes, man man, Al is het wel zo, poffertjes zijn natuurlijk klein, dus je hebt er ook best veel van nodig voor een portie. Gelukkig ben ik niet zo gek op poffertjes, dus hoef ik ze ook nooit te maken. dan ga ik eerder voor pannenkoeken of pancakes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 20-5-2019 at 15:15 zei Evee:

Wat leuk!

Vanochtend zat er een buizerd met één van de acht babyeendjes in z'n bek 😭

Ach, wat sneu... Ik weet het, het is heel normaal gedrag voor een buizerd. Zijn kuikens moeten tenslotte ook eten...
Afgelopen winter werd er, zomaar, vanuit het niets, door een roofvogel een mus uit een vrolijk kwetterende groep gegrepen, bij ons in de tuin. Ik geoof dat dat een sperwer is of zo. Die kunnen heel precies een vogel uit een groepje pikken en ook goed duiken op kleinere oppervakken, zoals tuinen.
Ik moet wel zeggen dat ik met dit soort dingen minder moeite heb, dan met een huiskat die tuinvogels vangt of, zoals bij mijn zus in de tuin, een nestkasje met jonge pimpelmezen van de schutting gooit, waardoor 7 jonge vogeltjes voortijdig aan hun einde komen...

Oooh, heerlijk! Poffertjes!
Ben je de geur van al die poffertjes al weer een beetje kwijt @Marjoleink?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nu wel zin in poffertjes 🤣

Toegegeven, ben in de tuin aan het werk dus heb gewoon hele erge trek in alles 😉 

Wat pas echt lekker zou zijn nu, ijs! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites