Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Gisteren was niet mijn beste dag, maar ik ben m doorgekomen. 's middags zelfs thuis de ramen beneden nog gezeemd, binnen en buiten. Samen met mijn (super)man. Ik ben namelijk ontzettend bang voor spinnen, en als je ramen zeemt, kom je in hun territorium. 😲 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren was ook niet mijn beste dag. Waarschijnlijk op m'n werk een buikgriepvirus opgelopen. Zelfs water kwam er meteen weer uit. Nu sinds gisteravond gelukkig niet meer overgeven. Nog wel steeds zweetaanvallen en slap, maarja ik heb dan ook echt niks gegeten gisteren. Ook is dit kleine meisje bij ons gekomen gistermiddag, helemaal alleen gevonden. Had ik mooi wat te doen tussen het overgeven door 😅 ze krijgt elke 2.5 uur de fles. Ik ben verliefd 😍

Screenshot_20190514-105222.png

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beterschap!

Awww wat een ukje! Wat zonde zo klein en dan zonder mama en ook zonder broertjes en zusjes. Hopelijk groeit ze goed op!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Straks met Hiro naar de dierenarts voor z'n gebitje. Ik had gedacht dat het niet voeren in de ochtend een probleem zou zijn, maar hij trapte er gewoon in haha. Hij moet nuchter zijn ivm narcose.

Ik heb Hiro op de kattenkamer opgesloten en de meiden er buiten hun eten gegeven. Luna werd gewoon een soort boos dat ze niet op de kattenkamer mocht, daar krijgt zij normaal ook haar eten. 😂 Isis eet 2 van de 3 maaltijden niet op de kattenkamer, dus dat was geen probleem. Maar ik dacht dat het wel lastig zou zijn om Hiro niet te voeren en de dames wel. Hij is nogal een vreetzak. En een harde mauwer. Maar gelukkig valt het dus mee. Straks inladen en naar de dierenarts, m'n man haalt hem dan vanmiddag op, op de terugweg van z'n werk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Arme Hiro.

Hebben jullie dat ook weleens? Je schrikt 's ochtends wakker met het idee dat je je verslapen hebt,  en dan is het 5 minuten voor de wekker gaat? Niet de fijnste manier om wakker te worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tip zet je konijnen op de slaap kamer, dan wordt je -ruim voor de wekker- wakker van konijnen die dozen kapot scheuren en met tunnels, speelgoed en toiletten gooien. 🤪

Ik herken het gevoel wel van midden in de nacht. Dan kijk je op de klok en is het 2 uur ofzo, maar dan nauwelijks meer in slaap kunnen komen van de adrenaline.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Marjoleink:

Arme Hiro.

Hebben jullie dat ook weleens? Je schrikt 's ochtends wakker met het idee dat je je verslapen hebt,  en dan is het 5 minuten voor de wekker gaat? Niet de fijnste manier om wakker te worden. 

Ja, dat heb ik ook wel eens!

22 minuten geleden zei Rifca:

Tip zet je konijnen op de slaap kamer, dan wordt je -ruim voor de wekker- wakker van konijnen die dozen kapot scheuren en met tunnels, speelgoed en toiletten gooien. 🤪

Bij ons zijn het de katten die aan de slaapkamerdeur krabbelen als ze zin in hun eten hebben. En als het vroeg licht is in de zomer, zijn de katten ook steeds wat vroeger wakker. Heel irritant. Mn man had vorig jaar het geweldige idee om er draadjes aan te spannen, aan de slaapkamer deur. Zodat ze niet meer zouden krabben. Maar nu hebben we dus elke ochtend een soort gitaarconcert erbij... zucht. haha.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Marjoleink:

Arme Hiro.

Haha, dat heb ik nou nooit maar wel andersom. Dan lig ik al een tijdje wakker en kijk uiteindelijk maar eens hoelaat het is... is het 4 uur... grrr.

@ Evee, wat een mooie kat!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Newby1981:

@ Evee, wat een mooie kat!

Tnx, heb er drie! Zal anders zo eens foto's plaatsen van ze, is lang geleden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Evee:

Tnx, heb er drie! Zal anders zo eens foto's plaatsen van ze, is lang geleden.

Leuk! Zal ook eens kijken of ik een foto kan plaatsen. (ben ik niet zo heel handig in :-)

Lily Marshall. wat een schatje! Gelukkig is ze gevonden en hopelijk heeft ze (of hij?) een mooie toekomst nu. "Werk" (is niet het goede woord aangezien het vrijwillig is)  jij eigenlijk bij een organisatie zoals Poezensnuitjes of Stichting Scheldekat (geen idee of je die kent)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Newby1981:

Leuk! Zal ook eens kijken of ik een foto kan plaatsen. (ben ik niet zo heel handig in 🙂

Het verkleinen is meestal het lastigst, de meeste foto's zijn in originele vorm te groot om hier te uploaden. Als je ze wel klein genoeg maakt, kun je ze zo direct uploaden op het forum. Ik gebruik er een app voor (foto resizer). Anders kan het ook via externe sites, en dan het linkje naar de foto plakken in je forum bericht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een zwak voor lapjeskatten:-) Helaas is ze in november overleden. Mis dat beestje nog iedere dag, zij was echt m'n kleine vriendinnetje.

Dit is onze nieuwe huisgenoot, een katertje van een jaar:

Dizzy.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ahh wat zonde! Sterkte nog. Hoe oud was ze / waaraan is ze overleden?

Mijn katten beginnen al wat op leeftijd te raken, maar ik heb ze inmiddels ook al zo lang dat ik echt enorm op zie tegen het moment dat ik afscheid moet nemen. Ze zijn 13,13 en 14 nu. Mankeren gelukkig niets bijzonders. Hopelijk gaan ze nog een flinke tijd mee! De poezen heb ik ook echt al 13 jaar,  Luna vanaf dat ze 6 weken was, Isis vanaf 13 weken. De kater (hiro) is aan komen lopen, die werd toen door een dierenarts geschat op een jaar of 2 a 3, hem heb ik nu 12 jaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We weten niet hoe oud Molly is geworden, ze was 4,5 toen ze uit het asiel kwam volgens het asiel maar blijkbaar is haar leeftijd verkeerd geschat. Ze kan 14 geweest zijn maar het kan ook 17 zijn. Ze had een tumor in haar neus die we heel lang onder controle hebben kunnen houden met palladia maar helaas heeft ze uiteindelijk toch uitzaaiingen gekregen in haar longen en teentjes. 1 teentje hebben we vorig jaar laten amputeren maar helaas een half jaar later in haar andere teentje en dus ook longen. Ze kon op den duur bijna niet meer lopen en na 2 weken iedere dag bij de DA geweest te zijn en zelf pijnstilling gespoten te hebben ging het gewoon niet meer en hebben we met de DA besloten dat het beter was om haar te laten gaan.

Een verschrikkelijke beslissing, je wilt niet dat ze lijden maar je wilt ze ook niet te vroeg laten gaan.

Ik hoop dat jouw katten nog vele jaren in goede gezondheid bij jullie mogen zijn! Ik denk dat iedere huisdier eigenaar wel eens aan het moment denkt van afscheid nemen, iets wat je nooit wilt natuurlijk maar helaas onvermijdelijk is. Het zou voor mij bijna een reden zijn om niet meer aan dieren te beginnen maar ik weet dat dat onzin is want ik kan gewoon niet zonder. Bovendien is ieder dier wat je in huis neemt weer een dier wat een mooi huisje krijgt. Zeker als je weet hoeveel katten en konijnen op een huisje wachten (en andere dieren ook natuurlijk maar volgens mij springen katten en konijnen er wel uit in aantallen???)

Tja, je kan niet meer doen als zoveel mogelijk van ze genieten en ze zo een mooi mogelijk leven bieden en als ze er ooit niet meer zijn is het hopelijk een troost dat ze bij jou een mooi leven hebben gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is inderdaad wel zonde, om zelf nog de moeilijke beslissing moeten maken om haar in te laten slapen. Maar tot het uiterste gaan als je weet dat er geen kans op genezing is, is een weg die je niemand toewenst. Ook je huisdieren niet. Dan is het fijn dat je dit soort beslissingen mag maken voor ze om ze de pijn te besparen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, niets van gezien. Ik geloof dat ik het Nederlandse nummer een paar weken terug wel een keer heb opgezocht op spotify, maar ik zou nu al niet meer weten wie of hoe het heet haha. Volgens mij vond ik het maar een saai nummer. Ik heb niet zo veel met het songfestival.

Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Wij gaan morgen gezellig naar Antwerpen, we hebben afgesproken met Vanessa (een forumlid uit de begintijd van bunnybunch) en haar man 🙂 Zondag viert mijn schoonvader zijn verjaardag.

Helaas weer geen klusweekend, terwijl dat eigenlijk wel hard nodig is, nog zoveel details af te werken in huis en nu begint het echt wel te lang te duren. Ik ben er een beetje klaar mee haha. De laatste maanden hadden we alleen elk weekend wel iets, of een uitje / sociaal iets, of dat wij gingen helpen bij andere mensen (verhuizingen van familie enzo). Nu word het dus weer tijd om thuis te klussen. 2 jaar geleden hebben we flink verbouwd, en vooral de afwerking is een beetje blijven liggen. Ik wil de plintjes in de woonkamer toch echt wel eens af hebben, en er moet in de badkamer nog een stukje gevoegd worden bij het bad, wat schilderwerk (raam- en deurkozijnen) en als het mooi weer is moet de trap nog een keer afgelakt worden, maar dan moeten we wel even goed kunnen luchten die dag. En de hal moet nog afgewerkt worden (pinguinbehang!).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij gaan morgen naar de Go Toyota Experience. Eigenlijk heb ik ons alleen aangemeld omdat er een show van Freek Vonk is, maar mijn zoontje is daarvoor uitgeloot. Maar er is vanalles te doen, dus misschien is het toch wel leuk. Het is in elk geval gratis en redelijk vlakbij.

Zondag neemt een vriendin me mee uit lunchen, nog voor mijn verjaardag.

Ik zat dit trouwens te typen toen de telefoon ging (de vaste lijn), dus ik sta op, blijf met het oprolbandje van mijn blouse achter een deurkruk hangen en ik val. Dus toen zat ik in de gang met een pijnlijke knie, een bloedende elleboog en een grote scheur in mijn mouw.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .