Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Bunnybunch cafe 2019 (offtopic!)

Recommended Posts

Een nieuw jaar, een nieuw begin. Omdat het oude topic heel wat oude onderwerpen bevat, mag het lekker naar beneden zakken en maken we in het nieuwe jaar een nieuw topic aan.

Wat mag er wel en niet in het bunnybunch cafe?

- Het bunnybunch cafe is een slowchat topic waar je gezellig met je mede forumleden kan kletsen over vanalles en nog wat.

- Specifieke konijnenonderwerpen horen in het daarbij behorende forumonderdeel thuis (daar is ook een slowchat topic voor)

- Wees aardig voor je medeforummers, de forumregels gelden ook in dit topic!

- Discussieren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt.

- Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Whaha nou nee dankje! 

Mijn jaar begint toch al niet echt super, helaas. Ik had sinds gisteren keelpijn, schorre stem. En echt ontzettend duizelig erbij. Helaas kwamen de oliebollen van gisteravond er dus alweer uit. Zucht. 

De nieuwjaarsvisite hebben we maar afgebeld, mijn man is nu met Qila naar de loods aan het lopen om wat bestellingen in te pakken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hebben jullie nog lekker vakantie? Of begint het werken ook weer vandaag? Mijn man is alweer vroeg vertrokken naar zijn werk, ik ga zo de pakjes die gisteren ingepakt zijn naar het postpunt brengen. En dan door naar de loods om verder te gaan met inpakken. Hier is het gewone leven dus weer begonnen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog 1 dagje vrij vandaag, mijn man is al wel weer begonnen. Hij werd om half 9 wakker terwijl hij er normaal om 7 uur uit gaat en zich echt nóóit verslaapt. Gelukkig is hij eigen baas en had hij geen afspraken vanochtend dus we hebben er maar even hard om gelachen. Goed begin van dit jaar haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ook nog even een dag vrij. Vanaf morgen weer werken tot en met zondag. Maar dit heb ik wel vaker, ik werk onregelmatig dus de kerstdagen en oud&nieuw voelen niet echt als abnormaal, gewoon even onregelmatig als altijd 😛 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ook echt heel het idee van dagen kwijt door de feestdagen, het voelt echt als maandag nu, terwijl het toch woensdag is. Gelukkig ben ik wel weer iets fitter dan gisteren, nog wel keelpijn en verkouden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag nog 1 dagje vrij. Was zo rustig op t werk. 

Mijn vader had gluten en melkvrije oliebollen gemaakt. En ze waren lekker!!! Heb ze eerder bij 2 zaken gehaald om te proeven. Maar die halen het echt niet bij die van mijn vader. 😃😃

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik stond om 7 uur al bij de enige kraam die hier op het eiland melkvrije oliebollen heeft haha. Was een van de eerste! Glutenvrij is nog lastiger! Wat voor meel had je vader gebruikt als alternatief?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van het merk FreeFrom. Daar moet je nog ei, gist en melk aan toevoegen. Daar hebben we rijstmelk voor gebruikt. En ze waren gisteren ook nog prima te eten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! Hoe is het met jullie? Leuke weekend plannen?

Vandaag voel ik me gelukkig weer wat fitter, ik heb ook weer een stem! haha. Wel zo handig als je openingstijden hebt en er klanten komen, kun je tenminste ook weer wat zeggen haha. Als het goed is kan mijn man vanmiddag ook eventjes komen helpen, zodat we weer helemaal bij zijn na de vakantie. Wel zo fijn, want ik moet nodig bestellingen plaatsen ook, mijn schappen raken leeg, zoveel is er besteld!

Toen ik net naar de loods liep met Qila zat er een ijsvogeltje in de slootkant! Echt zo mooi zijn die! Zo leuk om naar te kijken! Er zitten er hier de laatste jaren wel meer dan vroeger, maar je ziet ze toch niet zo heel vaak. Blijft toch bijzonder!

Dit weekend hebben wij gelukkig geen plannen, gewoon lekker thuis wat klusjes doen: de huisdieren verschonen, wat administratie voor de webwinkel oppakken, lekker uitslapen en uitzieken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren was er veel post doordat mijn collega woensdag vrij was en dinsdag ook nog eens nieuwjaarsdag was.
De scooterroute is zo'n 50 kilometer met veel punten waar je op- en af moet stappen.

Ook wijken waar je te voet moet.
Ook zijn er een x-aantal bussen op lichte hellingen geplaatst waardoor je de scooter met alleen de voeten in bedwang moet houden om de post in de brievenbus te doen.
Natuurlijk had ik hier ook kunnen afstappen maar ik dacht; wat mijn collega kan, dat kan ik ook.
Maar helaas is dat niet het geval en pluk daar nu weer de zure vruchten van.

Baal als een stekker dat ook dit niet gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt goed Evelien. 

Ach balen Koosje..wat zonde is dat.. kunnen ze de route voor je aanpassen of niet? 

Ik werk dit weekend avonddiensten. Ook even het konijnenverblijf verschonen en ik ben nog bezig met de ratjes aan het koppelen, dat vergt ook wel wat tijd. Al gaat het tot nu toe erg goed! Nieuweling is nog erg verlegen wat logisch is. Als jullie nog een meisjesnaam weten die een beetje past bij Pip, laat het me weten! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor VIL-VCU (Veiligheidseisen voor Intercedenten en Leidinggevenden, VGM (Veiligheid, Gezondheid en Milieu) Checklist voor Uitzendbureaus. Ofzoiets. Iets wat erop lijkt). Allemaal van die droge saaie stof. Toepassingsvragen op werkvergunningen, steigers, werkbakken, lassen, bhv, werken in besloten ruimtes, werken op hoogte, werken met gereedschappen (zowel vast als hand), hijsen, graven, gevaarlijke stoffen, explosiegevaar, allerlei alarmen en weet ik het wat nog meer. Inclusief op hoeveel graden je een ladder moet zetten, hoever je vanaf de ladder mag reiken, en welke kleur hals op een gasfles welke gassoort betreft. En op hoeveel graden je een bepaalde tank van de grond moet houden etc. Niet te doen dus 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites