Ga naar inhoud

Top 2000

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb gestemd en vanaf vandaag wordt er pas geluisterd. Tot die tijd Kerstliedjes, daarna pas top 2000. Maar vraag me echt niet meer wat ik erin heb staan... Beegees, Abba, Queen, Adele, Ed Sheeran, Live, Rowwen Heze zo uit mijn hoofd. Moet elk jaar 1 liedje per artiest uitzoeken van mezelf, wil een artiest er niet meerdere keren in hebben. Je hebt al zo weinig te kiezen 😛

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, hier ook de top 2000! Ik luister normaal ook vooral in de auto naar de radio. Mijn man heeft wel veel RTV Drenthe aan staan in huis. Ik vind de afwisseling in muziek bij de Top 2000 erg leuk. Heb vlak voordat ik met de hond ging wandelen nog hard meegezongen met Lee Towers You never walk alone! Niet eens een favoriet nummer. Ik geniet vooral van de jaren 80 muziek. Jeugdsentiment! Toto met Africa, Prince, Simple Minds, U2, Michael Jackson, George Michael enz. Heerlijk!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had wel gestemd maar op 5 nummers.
Comfortably Numb van Pink Floyd, The last Resort van The Eagles, Avond van Boudewijn de Groot, On the Border van Al Steward en op Let her go van Passenger.
Heerlijk om te luisteren maar er zijn zóveel goede en mooie nummers gemaakt, teveel om ze allemaal op te noemen.
De Top 2000, echt wel leuk om daarvoor de radio aan te zetten 🙂

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het geen slecht nummer, eerlijk gezegd. Je legt alleen wel meteen de link met het programma, maar dat heeft dat nummer van Friends bijvoorbeeld ook heel sterk en het is zo nog steeds een leuk nummer. Wat dat betreft blijft het ook een kwestie van smaak. En dat is met de hele lijst zo. Queen is bijvoorbeeld ontzettend goed, maar Bohemian rhapsody vind ik persoonlijk niet hun beste nummer. En datzelfde geldt voor mij voor Hotel California van the Eagles. Ik ken betere nummers van ze. Een groot deel van Nederland denkt er anders over, dus ik moet het er mee doen zoals het is. Ik heb er persoonlijk geen moeite mee als door een bepaald iets een nummer er ineens instaat (en al dan niet blijft staan). Het is een lijst op basis van populariteit op dat moment en zodoende ook heel beïnvloedbaar. Alleen maar leuk, anders hoor je elk jaar dezelfde lijst. Dan is voor mij de lol er sneller af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is waar, maar er staan altijd toch wel bepaalde nummers in die dat jaar een hit zijn geweest en de jaren er op weer uit de lijst verdwijnen. Dat maakt dat de lijst inderdaad ook leuk blijft. Dat zal met het pokemon nummer hopelijk ook wel gebeuren haha, ik vind het persoonlijk niet echt een geweldig nummer.  Hoewel wie weet de pokemon spelers net zo fanatiek zijn met stemmen als de friezen. De vage friese eendagshits willen ook maar niet uit de lijst verdwijnen hahaha. Het hoort er wel een beetje bij, dat is waar.

Ben het met je eens dat bohemian rhapsody niet het beste nummer is van Queen, maar het is wel het nummer wat het best aanslaat bij het grote publiek. Wat dat betreft snap ik dus wel dat die op één staat.  Daarom vind ik vaak het eerste stuk van de top 2000 leuker om te luisteren dan het einde er van. In de eerste helft vind je vaak wel van die nummers die je niet zo vaak hoort en wel echt de moeite waard zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .