Ga naar inhoud

Gezien op social media

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Want konijnen zijn vaak een teleurstellend huisdier”. Daar moest ik stiekem wel een beetje om lachen, want dat klinkt wel erg sneu en als er iets is wat ik niet ben in mijn konijnen, dan is het wel teleurgesteld. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de verwachtingen die je van ze hebt. 😉

Goed filmpje! Fijn dat dit onder de aandacht wordt gebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze ook helemaal niet teleurstellend 😄 

Maar inderdaad, als je echt een heel aanhankelijk, rustig knuffeldier verwacht en je krijgt "echte" levendige, knorrige, tralietrekkende, de boel op stelten zettende, karaktervolle slopers in huis, dan kan ik mij wel wat teleurstelling voorstellen. Hoewel dat als je het mij vraagt nou precies het leukste is aan konijnen, die karakters van ze 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Evee:

Ik denk dat ik ze vanuit bunnybunch een berichtje ga sturen met complimenten voor het filmpje, het is niet vaak dat het zo netjes verwoord en uitgebeeld word. 

Goed idee! Misschien willen ze op hun website ook wel een link naar Bunnybunch plaatsen voor goede tips en informatie voor kinderen (en ouders) die aan konijnen willen beginnen.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ja, dat is ook zo, dat het eekie helemaal in paniek is natuurlijk door die grote reus met een stoel die op hem afkomt steeds, daarom zou ik ook echt helemaal uit de weg gaan staan, maar ja, deze puber dus niet, die schreeuwt er ook nog bij. Valt in de categorie "bedoeling is goed, maar de uitvoering is echt verschrikkelijk".

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De hindernissen die ze bouwt, zijn echt leuk! De poezen weten waarschijnlijk dat er aan de overkant wat lekkers wacht, want ze zijn goed gemotiveerd om de hindernissen te overwinnen. Ik neem aan dat ze geld verdient met haar filmpjes, want alleen voor de lol 25 toetsenborden in huis halen, honderden bekertjes telkens weer netjes zetten, de knoeiboel van waterhindernissen opdweilen....dan moet je je echt wel doodvervelen, wil je dat voor een paar minuten film doen. Wat zitten er vetzakken van katten tussen, zeg! Het lijkt erop dat ze veel verschillende raskatten heeft lopen (Munchkin, Noorse Boskat, Pers, Fold, Main Coon, Curl, Europese Korthaar, (Turkse) Angora o.a.?). Arme beesten worden ook nog in bad gestopt en onder de douche gezet, valt voor mij toch echt onder de categorie "apenliefde".  

Poezen zijn reuze grappig voorzichtig met waar ze hun pootjes neer gaan zetten , heel anders dan de konijnen of honden die er vaker met een kamikaze-houding korte metten mee maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-9-2020 at 20:33 zei Francisca:

Kennen jullie deze vrouw? Ze heeft inmiddels 10 katten en haar huis is echt altijd zo schoon! Ik snap niet hoe!!

Ze daagt haar katten graag uit:

https://youtu.be/l2kXnoLepsY

18 minuten geleden zei JokeC:

Ik neem aan dat ze geld verdient met haar filmpjes, want alleen voor de lol 25 toetsenborden in huis halen, honderden bekertjes telkens weer netjes zetten, de knoeiboel van waterhindernissen opdweilen....dan moet je je echt wel doodvervelen, wil je dat voor een paar minuten film doen.

Volgens mij is dat iemand die dit als baan heeft, heeft ook 2.5 mln abonnees. Er van uit gaand dat je ongeveer een euro per 1000 views kan verdienen, heeft het filmpje wat jij linkt dus zo'n 3000 euro opgebracht tot nu toe.  En dat is nog niet eens het meest bekeken filmpje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus we doen het gewoon verkeerd in het leven? Een dagje aan de slag met de poezen, filmpje aan elkaar plakken en maar wachten op de eurootjes die binnen rollen. Met 2 filmpjes per maand kun je toch goed rondkomen? Ik heb nog een schattig kind rondlopen, misschien dat ik die eens ga uitbuiten.....

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei JokeC:

Dus we doen het gewoon verkeerd in het leven? Een dagje aan de slag met de poezen, filmpje aan elkaar plakken en maar wachten op de eurootjes die binnen rollen. Met 2 filmpjes per maand kun je toch goed rondkomen? Ik heb nog een schattig kind rondlopen, misschien dat ik die eens ga uitbuiten.....

Haha helaas is het begin niet makkelijk (zie maar eens zoveel volgers te krijgen!!) en krijg je er echt een hoop kritiek op, internet is echt meedogenloos wat dat betreft. Maar ja, je kan er echt heel erg veel geld mee verdienen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .