Ga naar inhoud

Gezien op social media

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

ik zie dit voorbij komen... arm beest! Doodgeschoten omdat hij voor een vos werd aangezien? 😳😭 En alsof dat dan nog niet erg genoeg is, niet eens een melding naar de baasjes / het dier laten checken op chip of eigenaar.

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei MichelleloveElmo:

ik heb er geen woorden voor, hoe kan je een kat, zelfs een grote voor een vos aan zien. En dan ook nog dumpen ipv uitzoeken of je de eigenaar kan vinden. (al kan ik mij dat dan nog wel weer voorstellen, het is te gênant voor woorden dat je een kat en een vos niet uit elkaar kan houden*sarcasme) 

Inderdaad! Ik bedoel, stel dat je het echt onbewust verkeerd gezien hebt (hoewel ik betwijfel of je dan wel geschikt bent om jager te zijn?!) maar goed, stel dat het voorkomt, dan pak je toch gewoon de verantwoordelijkheid en handel je het netjes af richting de baasjes?! Met uitgebreide excuses en een schadevergoeding als je het mij vraagt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...
  • 2 maanden later...

Ik kwam dit artikel tegen: 

Na de inbeslagname van 118 verwaarloosde konijnen, doet het Vogel- en Zoogdierencentrum in Heusden-Zolder een oproep naar mensen thuis. “Het duurt niet lang meer voor we hier honderden konijnen hebben rondlopen, want een groot deel is zwanger”, zegt uitbater Rudy Oyen. “We zijn op zoek naar kandidaten die er eentje willen adopteren.”

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200417_04925603

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei tam86:

Ik kwam dit artikel tegen: 

Na de inbeslagname van 118 verwaarloosde konijnen, doet het Vogel- en Zoogdierencentrum in Heusden-Zolder een oproep naar mensen thuis. “Het duurt niet lang meer voor we hier honderden konijnen hebben rondlopen, want een groot deel is zwanger”, zegt uitbater Rudy Oyen. “We zijn op zoek naar kandidaten die er eentje willen adopteren.”

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200417_04925603

Wat ontzettend triest.... Ik hoop dat ze allemaal een goed thuis krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .