Rifca Geplaatst: 28 mei 2019 Delen Geplaatst: 28 mei 2019 Volgende bb-uitje in China dan maar? 🤪 Geen konijn, maar ik was er door vermaakt en dat wil ik jullie natuurlijk niet onthouden 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 13 juni 2019 Delen Geplaatst: 13 juni 2019 Konijnen worden niet alleen gered, ze zijn zelf ook redders 🤣😁 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 juni 2019 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2019 Aaauuuw! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 22 juni 2019 Delen Geplaatst: 22 juni 2019 Over heel veel dieren gesproken: https://nos.nl/artikel/2290226-man-belt-wanhopig-de-politie-20-000-bijen-op-deur-auto.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 1 juli 2019 Delen Geplaatst: 1 juli 2019 Wat zijn het toch lieve schatjes die konijntjes 🤣 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 2 juli 2019 Delen Geplaatst: 2 juli 2019 🤣oeps! Tja, weet dat nijntje veel of hij er niet mag graven of dat het speciaal een zandbak voor hem is. Hij lijkt er wel tevreden mee 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 2 juli 2019 Delen Geplaatst: 2 juli 2019 Ik geef hem/haar ook groot gelijk hoor. Alles waar het konijn bij kan is van het konijn toch? 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2019 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 Moet zeggen, t klopt best wel eigenlijk😅 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2019 Een vers afgebakken broodje iemand? 😉 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2019 Vast gemaakt van dit meel, denken jullie niet? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 20 juli 2019 Delen Geplaatst: 20 juli 2019 Geniaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2019 ik zie dit voorbij komen... arm beest! Doodgeschoten omdat hij voor een vos werd aangezien? 😳😭 En alsof dat dan nog niet erg genoeg is, niet eens een melding naar de baasjes / het dier laten checken op chip of eigenaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 24 juli 2019 Delen Geplaatst: 24 juli 2019 ik heb er geen woorden voor, hoe kan je een kat, zelfs een grote voor een vos aan zien. En dan ook nog dumpen ipv uitzoeken of je de eigenaar kan vinden. (al kan ik mij dat dan nog wel weer voorstellen, het is te gênant voor woorden dat je een kat en een vos niet uit elkaar kan houden*sarcasme) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2019 1 minuut geleden zei MichelleloveElmo: ik heb er geen woorden voor, hoe kan je een kat, zelfs een grote voor een vos aan zien. En dan ook nog dumpen ipv uitzoeken of je de eigenaar kan vinden. (al kan ik mij dat dan nog wel weer voorstellen, het is te gênant voor woorden dat je een kat en een vos niet uit elkaar kan houden*sarcasme) Inderdaad! Ik bedoel, stel dat je het echt onbewust verkeerd gezien hebt (hoewel ik betwijfel of je dan wel geschikt bent om jager te zijn?!) maar goed, stel dat het voorkomt, dan pak je toch gewoon de verantwoordelijkheid en handel je het netjes af richting de baasjes?! Met uitgebreide excuses en een schadevergoeding als je het mij vraagt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 24 juli 2019 Delen Geplaatst: 24 juli 2019 Precies! Inderdaad sowieso vergunning afpakken. Als je het niet 100% zeker weet, niet schieten. En als het dan toch gebeurt, neem inderdaad je verantwoordelijkheid met alles wat daar bij hoort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 24 juli 2019 Delen Geplaatst: 24 juli 2019 Wat zijn er toch een hoop idioten op de wereld 😢 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 25 juli 2019 Delen Geplaatst: 25 juli 2019 Voor de paarden liefhebbers onder ons: (En eigenlijk ook voor alle konijnen liefhebbers ;)) 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 23 januari 2020 Delen Geplaatst: 23 januari 2020 Toevallig mensen uit omgeving eerbeek?... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tam86 Geplaatst: 18 april 2020 Delen Geplaatst: 18 april 2020 Ik kwam dit artikel tegen: Na de inbeslagname van 118 verwaarloosde konijnen, doet het Vogel- en Zoogdierencentrum in Heusden-Zolder een oproep naar mensen thuis. “Het duurt niet lang meer voor we hier honderden konijnen hebben rondlopen, want een groot deel is zwanger”, zegt uitbater Rudy Oyen. “We zijn op zoek naar kandidaten die er eentje willen adopteren.” https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200417_04925603 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 18 april 2020 Delen Geplaatst: 18 april 2020 1 uur geleden zei tam86: Ik kwam dit artikel tegen: Na de inbeslagname van 118 verwaarloosde konijnen, doet het Vogel- en Zoogdierencentrum in Heusden-Zolder een oproep naar mensen thuis. “Het duurt niet lang meer voor we hier honderden konijnen hebben rondlopen, want een groot deel is zwanger”, zegt uitbater Rudy Oyen. “We zijn op zoek naar kandidaten die er eentje willen adopteren.” https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200417_04925603 Wat ontzettend triest.... Ik hoop dat ze allemaal een goed thuis krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Handig, zo een konijn in huis 😉 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Lekker oud, maar ik kon hem wel waarderen 😛 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Op 14-6-2019 at 12:10 zei Evee: Aaauuuw! Halleluja!!!! Dat moet pijn doen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Op 25-7-2019 at 15:34 zei Rifca: Voor de paarden liefhebbers onder ons: (En eigenlijk ook voor alle konijnen liefhebbers ;)) Awww, liiiiiieeeeeef!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.