Spring naar bijdragen
Evee

Gezien op social media

Recommended Posts

Heb jij een leuk fimpje, interessant bericht of iets anders gezien wat je wil delen met je mede-bunnybunchers?  Dan is dit topic de plek er voor! Het hoeft niet persee over konijnen te gaan (knaagdieren of andere dieren mag ook) zolang het onderwerp maar wel aansluit bij bunnybunch (geen make-up tutorials ofzo, wel een beetje dier-gerelateerd dus!)

Eigen blogs / vlogs / berichten promoten mag in dit topic, let wel op dat het niet de bedoeling is dat het spam en reclame gaat worden voor je eigen berichten. Met mate dus, wel echt de leuke, relevante dingen, en ook niet vaker dan 1x per week. 

Hoe deel je social media berichten?

Een facebook bericht plaatsen:
Op facebook heb je bij berichten een aantal opties, waaronder de optie insluiten. Op die manier krijg je een code die je kan kopiëren. Als je in jouw bericht naar "broncode" gaat, daar die code plakt, en dan weer op de knop broncode klikt, zodat je weer in de normale editor komt, dan zie je het bericht in jouw post staan. 

Een instagram bericht plaatsen: 
Geen idee nog haha. Je kan via de opties (die stipjes rechts bovenin) wel een rechtstreekse link naar het bericht krijgen, maar ik moet nog even zoeken hoe dat precies werkt.

Een youtube filmpje plaatsen:
Plak de directe link naar het filmpje in je bericht, en het forum maakt er autmatisch een venstertje van waar het filmpje direct in bekeken kan worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen konijnen, maar wel familie van. En echt te schattig! Zo kom je natuurlijk met alles weg haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier huppen een Tinker McSquishy bum, Cheeky Angel Ears, Smiley Tinsel tail en Buzzy McSquishy bum rond haha. En bij jullie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Behendigheid met konijnen? Nou, met ratjes kan het ook! Volgens mij heeft het ratje er ook echt wel plezier in!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op die Elfennamen had ik op Facebook al gereageerd ja. Ik snap wel dat manlief en een vriendin van me weigeren 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Da's net een goede oefening in zen blijven. Zonder uitdagingen is het niet moeilijk om ontspannen te blijven. 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met wie brengen jullie valentijnsdag door 😉

50528975_1920679231374254_93838488598950

- terecht merkte iemand in de comments op dat het konijntje dan wel timothygrasnoodles met wortelsaus zou eten 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niets konijnigs, maar ik moest hier echt zo hard om lachen 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

whahah ik zag deze net voorbij komen, de fluff-test

image.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na het vorige berichtje, wat best verdrietig is, ook even wat vrolijks 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Marjoleink:

Ik had het filmpje al gezien op LinkedIn, maar ik had ze niet herkend als witsnuitneusberen.

Jij dacht dat het echt brontosaurussen waren zeker? 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohhh dit filmpje. Ik zeg niet dat het goed is, ik ben toch van mening dat dit soort ukjes met rust laten de beste optie is. Maar het is echt wel super schattig, dus ik deel het toch. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites