Evee Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Heb jij een leuk fimpje, interessant bericht of iets anders gezien wat je wil delen met je mede-bunnybunchers? Dan is dit topic de plek er voor! Het hoeft niet persee over konijnen te gaan (knaagdieren of andere dieren mag ook) zolang het onderwerp maar wel aansluit bij bunnybunch (geen make-up tutorials ofzo, wel een beetje dier-gerelateerd dus!) Eigen blogs / vlogs / berichten promoten mag in dit topic, let wel op dat het niet de bedoeling is dat het spam en reclame gaat worden voor je eigen berichten. Met mate dus, wel echt de leuke, relevante dingen, en ook niet vaker dan 1x per week. Hoe deel je social media berichten? Een facebook bericht plaatsen: Op facebook heb je bij berichten een aantal opties, waaronder de optie insluiten. Op die manier krijg je een code die je kan kopiëren. Als je in jouw bericht naar "broncode" gaat, daar die code plakt, en dan weer op de knop broncode klikt, zodat je weer in de normale editor komt, dan zie je het bericht in jouw post staan. Een instagram bericht plaatsen: Geen idee nog haha. Je kan via de opties (die stipjes rechts bovenin) wel een rechtstreekse link naar het bericht krijgen, maar ik moet nog even zoeken hoe dat precies werkt. Een youtube filmpje plaatsen: Plak de directe link naar het filmpje in je bericht, en het forum maakt er autmatisch een venstertje van waar het filmpje direct in bekeken kan worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2018 Geen konijnen, maar wel familie van. En echt te schattig! Zo kom je natuurlijk met alles weg haha 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2018 Hier huppen een Tinker McSquishy bum, Cheeky Angel Ears, Smiley Tinsel tail en Buzzy McSquishy bum rond haha. En bij jullie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2018 Behendigheid met konijnen? Nou, met ratjes kan het ook! Volgens mij heeft het ratje er ook echt wel plezier in! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 24 december 2018 Delen Geplaatst: 24 december 2018 Op die Elfennamen had ik op Facebook al gereageerd ja. Ik snap wel dat manlief en een vriendin van me weigeren 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 12 januari 2019 Delen Geplaatst: 12 januari 2019 Bunny Yoga. 😍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 12 januari 2019 Delen Geplaatst: 12 januari 2019 Lekker ontspannen, als er steeds een konijn aan je tenen komt snuffelen😀 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 12 januari 2019 Delen Geplaatst: 12 januari 2019 Da's net een goede oefening in zen blijven. Zonder uitdagingen is het niet moeilijk om ontspannen te blijven. 😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 januari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2019 😉 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 januari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2019 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 januari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2019 Met wie brengen jullie valentijnsdag door 😉 - terecht merkte iemand in de comments op dat het konijntje dan wel timothygrasnoodles met wortelsaus zou eten 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 februari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2019 Niets konijnigs, maar ik moest hier echt zo hard om lachen 🤣 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LilyMarshall Geplaatst: 27 februari 2019 Delen Geplaatst: 27 februari 2019 Oh dibevo.. diepe zucht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 februari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2019 Ja ik zag hem ook voorbij komen. Andere belangen he? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2019 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2019 whahah ik zag deze net voorbij komen, de fluff-test 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2019 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2019 Dit beestje... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2019 Na het vorige berichtje, wat best verdrietig is, ook even wat vrolijks 😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 21 mei 2019 Delen Geplaatst: 21 mei 2019 Ik had het filmpje al gezien op LinkedIn, maar ik had ze niet herkend als witsnuitneusberen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2019 3 uur geleden zei Marjoleink: Ik had het filmpje al gezien op LinkedIn, maar ik had ze niet herkend als witsnuitneusberen. Jij dacht dat het echt brontosaurussen waren zeker? 😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 21 mei 2019 Delen Geplaatst: 21 mei 2019 Zucht....Dat nou ook weer net niet.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2019 Ohhh dit filmpje. Ik zeg niet dat het goed is, ik ben toch van mening dat dit soort ukjes met rust laten de beste optie is. Maar het is echt wel super schattig, dus ik deel het toch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2019 Wie gaat er mee naar China voor een ritje in deze metro? https://twitter.com/nijntje_NL/status/1132978804899684352 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 28 mei 2019 Delen Geplaatst: 28 mei 2019 8 uur geleden zei Evee: Wie gaat er mee naar China voor een ritje in deze metro? https://twitter.com/nijntje_NL/status/1132978804899684352 Dat wij dat niet in Nederland hebben zeg! Zeker in Utrecht is dat wel op zijn plek 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.