Ga naar inhoud

Wat vinden jouw konijnen van de sneeuw?


Evee

Aanbevolen berichten

Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie konijnen de eerste sneeuw van deze winter vinden!

 

Leuk? Gek? Te koud om in te lopen? Of zijn ze dol op de witte vlokjes?

 

Of zitten ze warmpjes binnen en bekijken ze het alleen door het raam?

 

Hoe mijn konijnen het vinden weet ik nog niet, ik ben nog in het hotel na de bb-wok. Van mijn man begreep ik dat er thuis ook niet veel is blijven liggen.

 

Hier in Amersfoort ligt wel een laagje!

 

Resizer_15449488956910.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze nijnen hebben een volledig overdekt buitenverblijf, dus er valt geen sneeuw in. Maar als er wat meer (minder natte) sneeuw ligt, dan koppel ik altijd een panelenren aan hun verblijft, en zet het hok open. Dan kunnen ze in de sneeuw op het gazon naast hun hok spelen. Dat vinden ze erg leuk! De binkies zijn dan niet van de lucht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is geen sneeuw gevallen, maar begin maart lag er wel wat. Mijn voedstertje vond het geweldig! Mijn rammetje vond het eigenlijk helemaal niks, maar hij ging maar mee met zijn vriendin voor de gezelligheid. Hij was echt bij het deurtje aan het twijfelen, zal ik wel of zal ik niet? Toch maar wel, eventjes. En gauw weer terug. Zijn vriendin bleef lekker in de sneeuw. Dat was zo leuk om te zien, van allebei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .