Ga naar inhoud

Konijn maakt knorrend geluid


NikkiTrix

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw op deze forum en ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.

 

Afgelopen week zijn er wormpjes bij mijn ex-voedster Lilly ontdekt. In overleg met de dierenarts zijn wij gestart met het geven van fenbendrops, zo behandelen wij ook haar vriendje.

 

Omdat Lilly haar keuteltjes kleiner werden en het eten mondjes maat is. Ze is te verleiden met een beetje wortelloof en heel af en toe eet ze een paar brokjes. Gezien de grootte van haar keutels en de minimale eetlust voeren we Lilly minimaal bij met critical care en geven we medicatie om het maag- darm kanaal een handje te helpen ( cisaral, metocloral en carprofendrops )

 

Lilly laat het dwangvoeren erg goed toe en dit gaat zonder problemen. Ze ligt nog regelmatig te bunnyfloppen en ze heeft net nog een binky gedaan.

 

Nu is mijn vraag. Na de afgelopen keer dwangvoeren maakt Lilly een soort van een knorrend geluid. Wanneer zij in rust is doet zij dit niet. Maar wanneer zij zichzelf wast of wat gaat knabbelen.

 

Is iemand hiermee bekend? Kan dit komen door het dwangvoeren? Of is dit toch een stress reactie?

 

Ik hoor graag van jullie,

 

Groetjes

Nikki 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .