Spring naar bijdragen
Evee

Kassa uitzending over caviahandel die schuil gaat achter dierenwinkel cavia's

Recommended Posts

Ja. Weet je dat het allemaal een beetje in de media is gaan spelen nadat de welkoop is gestopt met de verkoop van konijnen? Ik ben er in de afgelopen weken al door een krantjournalist en door een journalist van een actualiteitenprogramma over gebeld, over dit verhaal ongeveer, maar dan over konijnen.Wel goed dat er aandacht voor komt. Het is zo iets wat mensen niet lijken te willen horen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is om te janken.

Goed dat het op tv komt. Maar die man van Dibevo in de uitzending leek er niet zo mee te zitten en erkende het probleem eigenlijk niet. En hij ging ook niemand er op aanspreken. Het blijft zo doorgaan, triest.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, ik vind het wel goed dat er iemand zat. Hij had ook duidelijk geen mediatraining gehad. Maar hij zat er wel. Maar hij erkent het probleem inderdaad niet, en komt ook niet met een oplossing of belofte. Je had ook de houding aan kunnen nemen van ik erken dat het schokkend is en ga zorgen dat er bij ons ook onderzoek naar komt. In plaats van zoals nu ontkennen dat er een probleem is.  Dibevo wil ook niet stoppen met dieren in winkels, die verzinnen allerlei vage manieren, zoals keurmerken om maar te laten lijken of het allemaal rooskleurig is. Gediplomeerd personeel in winkels enzo (2 middagjes een achterhaalde cursus volgen en je bent gediplomeerd lol). Ik heb ook nog ergens zo een pasje liggen, dat je "stichting dierbaar" erkend bent.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .