Ga naar inhoud

Wie weet wat het is?


Carline Batavier

Aanbevolen berichten

Hoi, mijn naam is Carline en ik heb een Vlaamse reus (V) die in de lente van 2019 drie jaar wordt. 

 

Nou heeft ze een heel klein wondje onder haar voet en na bezoek aan de DA behandel ik dat goed. Maar nu was ik het aan het behandelen en ik had weleens wat verhalen hier gelezen over dikke vagina/anus dus ik dacht laat ik het ‘achterkantje’ ook eens even checken.

 

Daar kwam sowieso al een bizarre geur vandaan, een beetje amoniac achtig? Ik las ergens dat dat uit de anus klieren komt en normaal is? 

 

Maar ik ontdekte ook iets anders.. op de rand van haat vagina zaten kleine witte stipjes. Ik schrok en dacht meteen aan maden maar ze zitten in de huid en ik kan ze een soort van uitknijpen???!?!?!? (Ja sorry voor deze bizarre uitleg, ik kan t niet echt anders verwoorden) Maar het lijkt op een soort puist. Er komt wit stevig pus uit. Ongeveer zo groot als een rijstkorrel. En het is een beetje zo hard als chocladehagelslag, die substantie heeft het ongeveer. Daarna bloed het gaatje heeel zachtjes. Zo heeft ze er echt een paar naast elkaar. 

 

Wie heeft enig idee wat het is? 

 

Sorry als ik iemand zijn eetlust heb bederft 😞

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .