Ga naar inhoud

Inkopen konijnenspeelgoed

Bunnylover97
 Delen

Aanbevolen berichten

Inkopen doe je bij groothandels. 

Ik zou eens starten met een bezoekje aan de startersdagen van de KVK. Pas als je inschrijving bij de kvk geregeld is kun je terecht bij groothandels, banken en pas echt dingen gaan regelen. Als groothandels wil vinden kun je dat via brancheorganisaties en vakdagen doen. En ik zou als ik jou was zou ik eerst starten met het schrijven van een ondernemersplan, waarin je dit soort zaken uit zoekt en vooral ook de haalbaarheid,  (is er nog markt voor een extra webshop in konijnenspeelgoed), de financiele kant, vergunningen (je moet van de gemeente toestemming hebben om op het adres waar je woont of waar vanuit je wil gaan werken een webwinkel te mogen starten) en dat soort dingen allemaal onderzoekt. Op dierproducten zit helaas een vrij slechte marge, en je zit al snel met kosten (betalingen & banken kosten verschrikkelijk veel geld bijvoorbeeld, websitebouw, onderhoud en beveiliging. Verder kosten voor verzendingen , je hebt de belastingaanslagen die elk kwartaal volgen, tot aan huur, verzekering, derving, en zo kan ik nog wel even door gaan). Heb je daar budget voor, of moet je lenen? Als je moet lenen moet je ook aan heel wat voorwaarden voldoen. En lenen kost veel geld. Haal je dat allemaal wel met de marge op de dierproducten? Wel iets om echt serieus allemaal op een rijtje te zetten voor je gaat starten. 

Bunnybunch heeft overigens wel wat regels met betrekking tot linken en reclame maken voor andere bedrijven, aangezien ik hier zelf ook een webwinkel run. Misschien handig om die regels ook nog even door te lezen. Deze vraag mag overigens wel hoor 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .