Ga naar inhoud

Sapje van de winkel gehad


Muurbloempje

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Ik heb de konijnen los lopen en was net op de bank wat sap aan het drinken toen mijn konijnen in de rand van het glas begonnen te bijten. Toen was sap op mijn vingers gedaan en werden helemaal afgelebbert. Vonden ze alle drie heel lekker.. maar nu vraag ik me dus af of ze hier in kleine mate echt wat van mogen drinken zonder dat dit problemen oplevert..  

001270536_005_238137_708.jpg?options=399

Ingrediënten: 2 geperste appels, ½ geplette banaan, 9 witte druiven, ¼ geplette mango, ¼ geplette kiwi (6%), wat geperste komkommer, een scheutje spirulina-extract, wat gemalen lijnzaad (0,4%), een scheutje limoensap (0,2%), een scheutje saffloerextract, een scheutje matchathee-infusie (0,05%), gemalen TARWEgras (0,03%) en wat vitaminen (B₁, B₂, B₃, B₆ & E). Kan sporen van gluten bevatten.

 

 

Je hebt hier ook andere varianten van en maak mijn bunnies graag blij, tenzij het dus echt extreem slecht is .. iemand die weet vanuit de ingredientenlijst of dit erg slecht is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .