Ga naar inhoud

Hersentumor?


Storm5803

Aanbevolen berichten

Nee, het is een middel dat weinig tot geen schade doet, het is eigenlijk een vrij simpel ontwormmiddel. Maar het werkt tegen de juiste parasiet om werking tegen EC te hebben. De antibiotica die ze kreeg is bijvoorbeeld echt een veel heftiger middel wat reacties van het lichaam betreft. Vandaar dat ook bij twijfel behandelen tegen EC altijd aan te raden is, baad het niet, dan schaad het niet. Ik denk dus niet dat het ontwormmiddel negatief effect heeft gehad op haar gezondheid. 

 

Ik denk dat het konijntje in dit geval helaas toch te zwaar ziek was, ook gezien haar leeftijd. Dat ze er niet genoeg reserves, niet genoeg energie voor had om hier nog doorheen te komen. Je hebt haar de kans gegeven, maar helaas was het einde onvermijdelijk. Ergens zou ik het zien als een opluchting, zowel voor jullie als voor haar. Als ze binnen korte tijd niet zelf was verbeterd had je zelf de knoop door moeten hakken. Dat zijn ontzettend moeilijke beslissingen om te maken. Zij heeft de keuze nu voor jullie gemaakt. Het maakt het allemaal niet makkelijker, maar ik denk dat het goed is zo. Gestreden tot het eind, maar nu rust voor iedereen. Niets waar je je zelf verwijten over hoeft te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .