Spring naar bijdragen
Laartje002

Hamster met een scheef kopje

Recommended Posts

Hoihoi!

Mijn bejaarde hamster houdt sinds kort haar kop scheef (+/- 1 3/4 jaar oud)

Ze is hartstikke blij en enthousiast, dus het lijkt me niet dat ze er zelf erg veel last van heeft. Ze stopt ook geen voer meer in die wangzak (wangzak is verder niks mis mee)

Enig idee wat dit verschijnsel kan zijn?

X Laaraa

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ontstekingen in de wangzak komen wel veel voor bij hamsters. Dat zie je niet altijd goed aan de buitenkant. Maar dingen als een oorontsteking en een hersenbloeding kunnen inderdaad ook een scheef kopje veroorzaken. Ik zou met haar naar de dierenarts gaan, dan weet je tenminste zeker wat het is en wat de opties zijn, in plaats van op een forum te gissen naar de oorzaak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Evee:

Ontstekingen in de wangzak komen wel veel voor bij hamsters. Dat zie je niet altijd goed aan de buitenkant. Maar dingen als een oorontsteking en een hersenbloeding kunnen inderdaad ook een scheef kopje veroorzaken. Ik zou met haar naar de dierenarts gaan, dan weet je tenminste zeker wat het is en wat de opties zijn, in plaats van op een forum te gissen naar de oorzaak.

Bedankt!

Het is trouwens niet echt "gissen naar de oorzaak". Ik vroeg me eerder af of iemand anders dit al eens heeft gehad en wat hij/zij er toen aan gedaan heeft. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De vraag " Enig idee wat dit verschijnsel kan zijn? " komt toch als gissen naar de oorzaak op mij over 😉 Maar goed ik hoop dat je toch met de hamster langs de dierenarts gaat. Hoe klein ze ook zijn, elk huisdier verdient medische zorg die nodig is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben ik me natuurlijk van bewust ; p

1 minuut geleden zei Evee:

Maar goed ik hoop dat je toch met de hamster langs de dierenarts gaat. Hoe klein ze ook zijn, elk huisdier verdient medische zorg die nodig is.

thank u

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .