Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch wokmeeting 15 december 2018!

Wokmeeting zaterdag 15 december 2018  

74 stemmen

1. 1. Kom jij naar de bunnybunch wokmeeting?

• Ja, zeker!
      12
    • Misschien
      11
    • Nee
      51

Recommended Posts

@Momoxx Kijk heel even op de site van Het Oosten (zo heet het restaurant). Ik vergeet altijd hoe de parkeergarage heet, omdat ik die nooit nodig heb, maar zij hebben uitrijkaarten van die parkeergarage. Een betere tip kan ik je niet geven 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Deeskuh88:

De Eenhoorn. Hoe kan ik die naam nou vergeten... 

Ah dan krijg je bij het restaurant gewoon een uitrijkaartje? Dat is makkelijk 🙂 ik zag dat anders parkeertarieven best fors zijn in Amersfoort. Bedankt en tot straks! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet zo leuk, maar ik moet me helaas afmelden voor vanavond. Ik ben vannacht weer ziek geworden en ik ben vooral heel duizelig. Amersfoort is een uur rijden voor mij en dat gaat hem dus echt niet worden vanavond.. Ik heb het nog even afgewacht maar ik durf het niet aan.. sorry voor de late afmelding dus.

Veel plezier vanavond alvast, ik hoop dat ik er een volgende keer wel bij kan zijn. ( ik heb @Evee ook een pb gestuurd ) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei LilyMarshall:

Niet zo leuk, maar ik moet me helaas afmelden voor vanavond. Ik ben vannacht weer ziek geworden en ik ben vooral heel duizelig. Amersfoort is een uur rijden voor mij en dat gaat hem dus echt niet worden vanavond.. Ik heb het nog even afgewacht maar ik durf het niet aan.. sorry voor de late afmelding dus.

Veel plezier vanavond alvast, ik hoop dat ik er een volgende keer wel bij kan zijn. ( ik heb @Evee ook een pb gestuurd ) 

Jammer! Beterschap! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelukkig had ik nog niet gebeld om door te geven dat het er 15 ipv 14 zou zijn, (er was nog iemand die twijfelde ivm gezondheid namelijk, en nee niet ikzelf haha) dus zitten we nu gewoon op 14 personen. Geeft niets, heel veel beterschap! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey mensen. Ik moet helaas ook afzeggen. Heb knallende hoofdpijn wat niet weg wil. Dus denk niet dat ik het ga redden. Sorry, had er erg veel zin in en ben er tot nu toe altijd bij geweest. Mocht het wat beter worden, kom ik misschien nog. En anders heel veel plezier vanavond 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zijn ook weer veilig thuis. Wel vanaf Woerden in de bui gezeten, maar met rustig rijden ging het wel. Alleen wat langer over gedaan.
Ik vond het weer een super gezellige avond en ben blij dat ik toch gekomen ben 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ook weer thuis 🙂 Nog een dag in Amersfoort en Zeist doorgebracht en op de terugweg natuurlijk weer eens autopech... Maar dat mag de pret niet drukken. Het was een heel geslaagd weekend met weer een geslaagde wok! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kregen ineens de melding 'motorvermogen beperkt'. Daarop konden we nog maar 20/30 km/u rijden. Dus snel de autobaan af, ergens geparkeerd onder een lantaarnpaal. Na opnieuw starten kregen we de melding 'ESP storing'. Nol het boekwerk erbij van de auto en ik googlen. Dus uiteindelijk na veel tips via Google de accu afgekoppeld en weer aangekoppeld. Opnieuw gestart en de melding was verdwenen. Toch de rest van de route binnendoor gereden, staat toch iets veiliger stil dan naast de autobaan. Nol heeft vandaag de garage gebeld en kan er morgen terecht. De meldingen niet meer gezien, dus het kan een kortsluiting in de accu zijn geweest. Maar goed, dat vertelde Google, een automonteur ben ik niet. Dus we zullen zien als ze de motor uit gaan lezen... Ik verwacht zelf heel stiekem accu vervangen en het is opgelost. 

Edit: De bobine kan het ook zijn. Wat dat ook moge zijn. Maar dan was de melding blijven bestaan. Al verbaast mij niks meer na onze fantastische geschiedenis met de Punto. Denk je nu een meer betrouwbare Astra te hebben 😛 Maar goed dat mijn Polo me nog nooit heeft laten staan, ondanks zijn leeftijd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites