Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch wokmeeting 15 december 2018!

Wokmeeting zaterdag 15 december 2018  

74 stemmen

1. 1. Kom jij naar de bunnybunch wokmeeting?

• Ja, zeker!
      12
    • Misschien
      11
    • Nee
      51

Recommended Posts

13 uur geleden zei Evee:

Het is oosterse keuken, over het algemeen is daar altijd wel wat vega / vegan van, omdat ze er bijna geen melkproducten in gebruiken (meer kokosmelk en soja) en ook best wat keuze in groentegerechten hebben. Ook kun je wokken, dus dan kun je zelf opscheppen wat je op je bord wil.  Daar kun je dus ook gewoon voor alleen groenten kiezen. Of dat  helemaal 100% vegan is, volgens jouw maatstaven durf ik niet te zeggen, je portie wordt wel om de beurt gewokt, maar in dezelfde pan als waar het vlees in gaat. 

volgens mij was er vorig jaar ook een vegan pokebowl te bestellen, die was best goed te doen als ik het mij goed herinner! 

Als je het precies wil weten kan ik het evt ook wel navragen bij het reserveren?

Dank je! Oosters is inderdaad meestal wel te doen. Dat het in dezelfde pan gaat lijkt me logisch en ik denk dat dat in de meeste andere restaurants ook gebeurt. Geen probleem. Nee hoor, navragen is niet nodig. Als ik het zo hoor komt het wel goed. Mocht ik mee kunnen gaan, dan laat ik het weten 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zijn er nog mensen die gestemd hadden op de optie misschien, die inmiddels weten of ze toch kunnen /  willen komen? 

@Marjoleink

@Laniboekje

@Jamesthebunnybutler

@Konijntjeslove

@Konijnenliefhebber1993
@Feniks&Lune

@LizaW

@PeterPannetje

@Koosje

@Stampertje_0208
@J&J the bunny’s

Ik wil vrijdag bellen om te reserveren, wel zo fijn als ik dan een idee heb van het aantal 🙂 

De definitieve aanmeldingen die ik nu binnen heb zijn van:
Evee, Gnarfje, Michaela23, Lienappelsien, LilyMarshall, Elnienkjo, Deeskuh88, Sanne1993, Domino, Fluf en Tinus, Petradhd, Hangoortje, Momoxx
13 personen in totaal dus. Mocht je opgegeven hebben en niet in dit rijtje staan, laat het dan nog even weten! 

bewerkt door Evee
bijgewerkt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inmiddels staat de teller op 14 forumleden die gezellig komen wokken! Wil je nog komen, laat het dan vandaag (liefst vanochtend) weten! Ik ga eind van de middag of uiterlijk morgen de reservering doorgeven!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zojuist gebeld om te reserveren, en dat is gelukt! Ze wisten nog wel wie we waren "die van de konijnenvereniging" haha ik kreeg al de opmerking dat we laat waren dit jaar 🙂 

Apart afrekenen bij vertrek is weer geen enkel probleem.

De alles-in-een prijs voor wok&streetfood inclusief drankjes, die wij krijgen is € 34,50 per persoon.

Dat kan goedkoper, maar dan kunnen we alleen wokken en geen streetfood (dus niet die kleine gerechtjes). Ik denk dat de meeste het streetfood erbij juist ook leuk & lekker vonden, toch? 

Dus de wok staat voor 15 december, 18 uur. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als er niemand ziekmeld op het laatste moment zijn we zelfs met 15 personen, ik zal donderdag nog even bellen om dat door te geven, want ik had in eerste instantie voor 14 gereserveerd. Mochten er dus nog mensen zijn die spijt hebben dat ze niet hadden aangemeld en toch mee willen, laat het dan nog even weten, ik denk dat dat nog wel te regelen valt! Hopelijk blijft iedereen fit en gezond deze week, en zijn we met een leuke club zaterdag!

giphy.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik wil jullie, die naar de Wokmeeting gaan, alvast heel veel plezier wensen.
Als je met de auto gaat, wel oppassen want het kan zaterdagavond gaan sneeuwen.

Eet smakelijk allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik mocht nog wel zeggen "als niemand ziek word" want gisteren was ik flink geveld door het griepvirus wat rond gaat. Maar na 24 uur vasten (het is maar goed dat ik geen konijn ben, anders had ik gedwangvoerd moeten worden), flink overgeven en koorts lijkt het nu weer wat beter te gaan. 

Manlief was zo lief om gisteravond wat bestellingen in te pakken en vanmiddag ook voor mij naar de loods te gaan. Zodat ik hopelijk morgen fit ben voor de wok. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er ook veel zin in. Al ben ik zelf ook al twee dagen wat grieperig. Bedrijfsfeest vanavond afgezegd en vroeg naar bed. Vooralsnog de verwachting dat ik er gewoon gezellig bij ben 😁.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites