Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch wokmeeting 15 december 2018!

Wokmeeting zaterdag 15 december 2018  

74 stemmen

1. 1. Kom jij naar de bunnybunch wokmeeting?

• Ja, zeker!
      12
    • Misschien
      11
    • Nee
      51

Recommended Posts

Jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse bunnybunch wokmeeting! Hebben jullie er al zin in?!

WANNEER?

We hebben een datum, zaterdag 15 december gaan we wokken! De exacte tijd volgt nog, meestal is het ongeveer van 18:00-21:30 uur. Mocht je iets eerder weg moeten ivm OV is dat ook geen probleem natuurlijk!

WAAR?

Ook dit jaar willen we de meeting weer houden in Amersfoort, bij Wok het Oosten. Website: http://www.wokhetoosten.nl/
Amersfoort ligt genoeg in het midden van het land om voor iedereen met een redelijke reistijd bereikbaar te zijn. Dit restaurant is op loopafstand van het station en er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Bij het restaurant zijn uitrijkaarten voor parkeergarage "De Eenhoorn" te krijgen.

KOSTEN?

Tot nu toe is het restaurant altijd bereid geweest ons een all-in prijs te geven (voor zowel eten als drinken dus een vast bedrag. Ze hebben nu zelfs ook standaard een all-in prijs op de website staan van 36,50 euro). De exacte prijs zal ik navragen als ik ga reserveren, dus die volgt nog. Maar ga er vanuit dat het € 36,50 zal zijn.  Het is de bedoeling dat iedereen zijn eigen eten op de avond zelf afrekent bij het weggaan.

OVERNACHTEN?

Een deel van de BB-ers kiest er voor om een nachtje in een hotel in Amersfoort te slapen, zodat ze niet terug hoeven te reizen naar huis. Meestal kiezen we dan voor het NH hotel, omdat dat heel dicht bij de wok zit. - edit: via de secret hotel aanbieding in Amersfoort hebben ook een aantal leden geboekt!- Ook dat is erg gezellig, dan heb je naast de wok ook nog een  "iedereen is gaar van de wokavond en ziet er duf en moe uit-ontbijt" de volgende ochtend. Woon je in de buurt of wil je op de zelfde avond terug naar huis reizen is dat natuurlijk ook geen probleem!

WIE?

Zowel mensen die nog maar pas forumlid zijn als mensen die al jaren op het forum actief (of minder actief) zijn zijn welkom op de wok. Jong en oud, maakt allemaal niets uit! Het is een gezellige sfeer. Echt iedereen is welkom. Vraag als je minderjarig bent wel even toestemming aan je ouders. Het is zonder partner, tenzij je partner ook bunnybunch lid is, dan kun je natuurlijk wel gezellig samen naar de wok komen. Het scheelt al dat je in de basis altijd één ding hebt om over te praten: konijnen! Hoewel er meestal heel wat meer onderwerpen aan bod komen op zo een avond. Ook zal er voor iedereen die komt een leuk cadeautje zijn uit onze webwinkel voor de konijnen.

AANMELDEN?

Opgeven voor de wok kan via een priveberichtje naar mij, Evee. Pas als je via pb bent aangemeld is je aanmelding definitief (dus niet als je in de poll stemt dat je komt, het pb'tje is echt nodig!)

Zorg dat je uiterlijk 30 november de aanmelding hebt doorgegeven, kan kan ik op 1 december de reservering maken, dat is 2 weken voor de wokdatum en hopelijk zijn we dan zeker van een plek!   Vermeld in je priveberichtje ook even je echte voornaam, ik maak namelijk naamlabels voor iedereen voor de wok met iedereen zijn forumnaam & eigen voornaam er op, dat kletst wat makkelijker omdat je dan niet steeds hoeft af te vragen wie wie is 😉

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-10-2018 at 11:05 zei Evee:

KOSTEN?

Tot nu toe is het restaurant altijd bereid geweest ons een all-in prijs te geven (voor zowel eten als drinken dus een vast bedrag. Ze hebben nu zelfs ook standaard een all-in prijs op de website staan van 36,50 euro). De exacte prijs zal ik navragen als ik ga reserveren, dus die volgt nog. Maar ga er vanuit dat het € 36,50 zal zijn.  Het is de bedoeling dat iedereen zijn eigen eten op de avond zelf afrekent bij het weggaan.

Hou er rekening mee dat die all in prijs voor max 2,5 uur is he @Evee 

Ik denk dat ik het dit jaar toch echt moet laten schieten... Helaas, Ik had graag mijn, ik ben er altijd bij geweest status, gehouden;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Hou er rekening mee dat die all in prijs voor max 2,5 uur is he @Evee 

Ik denk dat ik het dit jaar toch echt moet laten schieten... Helaas, Ik had graag mijn, ik ben er altijd bij geweest status, gehouden;)

Je hebt nog even om er over na te denken, het zou jammer zijn als je er niet bij bent! Ik hoop dat het je toch lukt!

Ik zie idd dat het voor 2,5 uur is, heb de tijd in het beginbericht een halfuurtje aangepast 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zet hem even op misschien. Mijn vader krijgt volgende week te horen wanneer hij een zeer ingrijpende operatie moet ondergaan en dat zal waarschijnlijk half december zijn. Dan wil ik mijn weekenden wel vrij houden om daar te ondersteunen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zet m op misschien. Realiseer me ineens dat t een weekvoor kerst is. Plus dat we hier door ziekte minder inkomen hebben en ik niet weet hoe lang dat gaat duren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-10-2018 at 10:49 zei Lienappelsien:

Jammer @MichelleloveElmo!

Misschien kan iemand Nelleke laten weten dat we weer gaan wokken? Ze is volgens mij al een tijd niet op BB geweest maar ze vond de wok altijd heel gezellig. Ik heb verder geen contactinfo.

Op 13-10-2018 at 11:07 zei Evee:

Je hebt nog even om er over na te denken, het zou jammer zijn als je er niet bij bent! Ik hoop dat het je toch lukt!

Ik zie idd dat het voor 2,5 uur is, heb de tijd in het beginbericht een halfuurtje aangepast 😉 

Zeker jammer, Helaas gaat met denken mijn financiele situatie er niet op voor uit. Mogelijk mag ik het geld wat k nu verdien nu ik toch een paar uurtjes(5) kan werken, maar ik weet nog niet of ik dat geld weer terug moet betalen. Gezien die kans groot is, durf ik dat geld nu nog niet uit te geven.Al zet 5 uurtjes per week natuurlijk niet echt zoden aan de dijk😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nu 9 aanmeldingen binnen. Leuk clubje weer dus!

Een aantal mensen hadden in eerste instantie bij de eerdere poll aangegeven wel te willen&kunnen op deze datum, maar daar heb ik nog geen aanmelding van gehad. Nou hebben jullie nog even de tijd hoor 😉 Maar voor de zekerheid toch even een reminder, voor het geval jullie het vergeten waren 😉 Of voor het geval jullie wel hadden aangemeld maar ik om de een of andere reden de pb gemist heb.

@Hangoortje

@Fluf en Tinus

@Jamesthebunnybutler

@Petradhd

Van ainariel, laniboekje en momoxx weet ik dat ze misschien komen maar er nog even over nadenken.  Dat kan nog de hele maand november hoor!

🥘😋

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hangoortje:

Hoi Evee, ik had je een pb gestuurd. Ik ben erbij hoor op 15 december 🙂 

Ik heb niets van je ontvangen volgens mij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet inmiddels wanneer mijn vader geopereerd gaat worden en dan is in november al. Alleen nu hoor ik net dat vriend mogelijk een wedstrijd heeft die dag en dan is hij niet op tijd thuis om de zorg voor Norah over te nemen. 

Hij moet nog definitief besluiten of hij mee gaat doen dus ik sta nog steeds op misschien. Zou het wel weer supergezellig vinden dus hoop dat ik kan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-11-2018 at 19:08 zei Evee:

Ik heb niets van je ontvangen volgens mij?

Ik heb gereageerd op jouw PB over animo voor een volgende wok. Wel vreemd dat het niet is aangekomen... Maar gelukkig ben je heel oplettend dus komt nu helemaal goed! 🙂 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Jamesthebunnybutler:

Ik zet 'm ook even op misschien. Het lijkt me erg leuk om mee te doen, maar moet misschien rond die tijd geopereerd worden. 

@Evee: weet jij of er evt ook iets te eten is voor mensen die veganistisch eten als ik mee kan gaan? 🙂

Het is oosterse keuken, over het algemeen is daar altijd wel wat vega / vegan van, omdat ze er bijna geen melkproducten in gebruiken (meer kokosmelk en soja) en ook best wat keuze in groentegerechten hebben. Ook kun je wokken, dus dan kun je zelf opscheppen wat je op je bord wil.  Daar kun je dus ook gewoon voor alleen groenten kiezen. Of dat  helemaal 100% vegan is, volgens jouw maatstaven durf ik niet te zeggen, je portie wordt wel om de beurt gewokt, maar in dezelfde pan als waar het vlees in gaat. 

volgens mij was er vorig jaar ook een vegan pokebowl te bestellen, die was best goed te doen als ik het mij goed herinner! 

Als je het precies wil weten kan ik het evt ook wel navragen bij het reserveren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .