Ga naar inhoud

Epilepsie?


konijntjepip

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Voorheen kwam ik hier voor advies voor mijn vorige konijntjes en altijd goed geholpen! 

 

Sinds 3 maandjes heb ik een voedster Mees(vorige eigenaren dachten dat het een Rammetje was)

 

Ik heb haar binnen in huis. Sinds ik geloof een maand( of me hiervoor niet opgevallen) valt ze af en toe om en verkrampt ze voor letterlijk 3 seconde en staat hierna op en gaat nietsvermoedend verder waar ze mee bezig was. 

 

Ik ben hiervoor naar de DA gegaan en omdat ze een aantal dagen ook oranje urine had met wat bloed heeft ze een 10 daagse antibioticakuur gehad. Vanwege een vermoedelijke blaasontsteking. DA vertelde dat dieren met een ontsteking heel vreemd gedrag kunnen vertonen dus daardoor misschien de ‘aanvallen’ 

Nu betwijfel ik of ze ‘aanvallen’ gehad heeft tijdens de kuur. Maar weet wel dat ze nu dagelijks wel 1 ‘aanval’ heeft... urine is weer prima. 

Heeft geen scheve kop of andere opmerkelijke dingen. Eet,drinkt heel goed.... 

DA had wel al aangegeven dat als de aanvallen bleven we toch aan epilepsie moesten gaan denken.. maar omdat ik filmpjes heb gezien vind ik die veel heftiger of kan dit nog verergeren? Ze is nu 1,5 jaar oud. En het is me helaas nog niet gelukt om het te filmen...

 

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .