Valeriaxkonijnen Geplaatst: 29 september 2018 Delen Geplaatst: 29 september 2018 Ik had eerst 2 rammen (ik had toen nog niet zoveel verstand van konijnen) later las ik dat ze konden gaan vechten, dus het was niet heel onverwacht, maar ze hebben dus gevochten. Mijn ene konijn streep heeft nu allemaal schrammen op zijn oor en de ander hebben wij verkocht aan iemand. Binnenkort krijg ik een nieuwe van het asiel, maar nu is Streep nog alleen en ik heb het gevoel dat ie zich verveelt, ik heb heel veel speeltjes maar daar is ie nu al een beetje zat van maar mijn vraag is: h Wat is volgens jullie echt een aanrader qua speeltjes en wat vinden jullie konijnen leuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 29 september 2018 Delen Geplaatst: 29 september 2018 Knaagspeelgoed, een huisje om op te zitten, stoeptegels (ja, echt, van die vierkante betontegels, zijn ze hier niet op weg te slaan), en dingen om heel hard weg te smijten. Ik heb voornamelijk houten producten, omdat ze daar hun tanden in kunnen zetten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mickey_Malu Geplaatst: 13 januari 2019 Delen Geplaatst: 13 januari 2019 Ik heb een bak met stro en stukjes wortel in de ren gezet en volgens mij vinden ze het heel leuk ook is een lege doos pringels een aanrader mijn konijnen zijn er dol op hier een foto van de bak met stro Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mickey_Malu Geplaatst: 13 januari 2019 Delen Geplaatst: 13 januari 2019 Sorry de foto is verkeerd om gemaakt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dexenbobbi Geplaatst: 21 januari 2019 Delen Geplaatst: 21 januari 2019 Een kokosvezel mat om te graven, kartonnen dozen doen het hier goed, eierdozen, wilgentakken. Eigenlijk alles waar ze in kunnen graven of wat ze kunnen slopen. Hele projecten maken ze er hier van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laartje002 Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 Ik heb heel veel tunnels haha. Ook kartonnen dozen (al gaan die wel snel kapot), wc rolletjes met lekkere dingetjes, krukjes, etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten