Ga naar inhoud

James & Otje en Bommel & Ollie

Jamesthebunnybutler
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Al een tijdje ben ik bekend bij Bunny Bunch en zoek ik vaak informatie op als ik het nodig heb, maar ik vind het ook erg leuk om zelf mee te doen aan de forums. Vandaar dat ik me even voor zal stellen!

Ik heb zelf twee binnen konijnen: James en Otje. Mijn vriend heeft twee buiten konijnen (die ook een beetje van mij zijn): Bommel & Ollie. James en Otje zijn allebei nog vrij jong. We vermoeden dat Bommel ook nog jong is, maar Ollie is in ieder geval 4+. Ik doe sinds begin dit jaar vrijwilligerswerk bij het Knaagspoor in Ridderkerk, waar drie van de nijnen ook vandaan komen:). 

Even iets over mezelf: ik ben 24 jaar en woon in Rotterdam. Ik ben afgestudeerd als ergotherapeut en mijn vrije tijd besteed ik bijna volledig aan konijnen (wat familie en bekenden van mij nogal vreemd vinden, haha). Verder heb ik ook instagram van mijn konijnen en ik ben te vinden op jamesthebunnybutler. Ik weet niet of hier veel mensen gebruik maken van instagram, maar zo ja, dan vind ik het leuk om in contact te komen en jullie te volgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .