Ga naar inhoud

Hulp gezocht voor mijn onderzoek


Jorinde Logtenberg

Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Mijn naam is Jorinde Logtenberg, studente diergezondheid aan de Aeres hogeschool in Dronten. Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar het ideale voer voor konijnen. Een voeding die zowel verveling tegengaat als de meest voorkomende gezondheidsproblemen (obesitas, tandproblemen en maag-darmproblemen) voorkomt/aanpakt. Om het idee wat ik nu heb te testen onder de konijneigenaren, heb ik een enquête opgesteld. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de enquête in te vullen? 

 

https://nl.surveymonkey.com/r/3R6WLRY 

 

Alvast heel erg bedankt!

 

Jorinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingevuld. Ik vind wel dat je het formaat van een ren wel erg klein inschat, een halve vierkante meter of groter dan dat. Ik denk dat de meesten hier minstens een paar vierkante meter ren voor hun konijnen hebben!

 

Verder weet ik niet wat ik me voor moet stellen bij voeding die verveling tegengaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Okki:

Misschien is het de bedoeling dat je de voorgeportioneerde zakjes/doosjes in zijn geheel geeft, zodat de konijnen eerst de verpakking open moeten zien te krijgen? En dat helpt dan tegen verveling...😝

 

Ik kan je zeggen: ook dat is hier vrij snel gedaan haha

  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de enquete ingevuld, maar bij een aantal vragen kan ik moeilijk een keuze maken en kan ik zien dat er minder kennis over konijnen is. Dat is niet erg, maar daardoor krijg je misschien een vertekend beeld in de antwoorden. Ik sluit me aan bij de rest wat betreft de porties: geen idee hoe dat bij konijnen wordt gezien. Daarnaast is de maat van de ren bij mij ook groter waardoor ik heb gekozen voor 'los lopen'

 

Voeding zou ik overigens nooit kiezen zodat ze minder gaan keutelen. De gemiddelde Bunnybuncher zou namelijk alles geven voor een prachtige grote berg keutels: hoe meer hoe beter. Ik tel ze nog net niet 😂. Team 'veel keutels, yes please' 💩🎉

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .