Spring naar bijdragen
Evee

Forumupdates

Recommended Posts

Het is weer tijd voor forumupdates! Daarom kan het zijn dat we even niet bereikbaar zijn en/of dat dingen anders staan dan gebruikelijk. Als het goed is komen er na de updates ook weer smileys op het forum!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De forumupdate is weer voorbij, als het goed is werkt alles weer. Het forum heeft wel een nieuw "thema", een nieuw sjabloon zeg maar. Het kan dus best zijn dat dingen op een andere plaats staan of er iets anders uit zien dan eerst.

Ohja, en de smileys zijn terug, dit keer wel de standaard smileys die bij het forum horen, ze zijn wel wat retro 😉 Maar beter dan geen smileys haha.

Het zijn er wel veel om uit te kiezen, inclusief 2 konijntjes zie ik:

🐇🐰

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie ze zowel op de pc als op mijn mobiel. Het kan zijn dat je de cookies / cache etc even moet legen zodat je de gegevens opnieuw van de server haalt. Dan zou je ze wel moeten zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de oplettende forumbezoeker:

Ik heb de verschillende onderwerpen van het forum wat door elkaar gegooid 😉 Evenementen en offtopic staan nu meer bovenaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb wat zitten klieren met de forumkleuren omdat de icoontjes bovenin (waar je kan aanmelden, je berichten kan zien en je profiel) wit zijn. Maar het lukt mij zo snel niet om het op te lossen haha. Ik zal eind van de middag / vanavond verder proberen of ik kan vinden onder welke noemer die knopjes staan haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .