Spring naar bijdragen
Anouk21

Het grote Gerbil topic!!

Recommended Posts

Hoii, 

Ik wil bij deze het nieuwe grote gerbil topic starten, ik weet dat er al meerdere gerbil topiccs zijn, maar de meesten zijn allemaal al heel erg oud.

In dit topic kan je vragen stellen, ideeen vertellen, ervaringen delen etc.

De regels zijn duidelijk, iedereen is aardig tegen elkaar!!

Ik heb 2 mannetjes, ze heten coco en chanel,

Veel plezier op dit topic!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk idee! Er duiken de laatste tijd inderdaad wat meer leden op met knaagdierenvragen, ook over gerbils. Het was niet altijd even actief in dit hoekje verder, dus een topic als dit is zeker leuk!

Naast dat in elk topic gewoon de forumregels gelden (waar inderdaad ook in staat dat je lief moet zijn voor elkaar, heb ik nog even deze toevoeging: 

Op zoek naar gerbils? 

Op bunnybunch zijn we meer pro-adoptie dan voor het halen van diertjes bij fokkers. Veel konijnen en knaagdieren worden impulsief gekocht (leuk voor de kinderen) en vervolgens afgedankt. Van de meeste konijnen en knaagdieren is een overschot, wachten vele diertjes op een nieuw huisje in knaagdierenopvangen. Als je een gerbil zoekt zou ik je zeker aanraden om bij knaagdierenopvangen te kijken, of als die niet in de buurt zijn om voor een herplaatser via een particulier te gaan.

Hierbij een lijst met knaagdierenasiels, wie weet zitten er bij jou in de buurt leuke gerbils te wachten op een nieuw huis:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/knaagdieren/post/knaagdierenopvang-asiellijst/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .