Spring naar bijdragen
Michelle Huveneers

Gerbil moe en reageert niet

Recommended Posts

Ik heb een week geleden een gerbil gekregen van iemand die een nestje had met een vrouwtje. Ik denk dat ze nu rond de 8 weken is. Nou heb ik alle gerbilfokkers afgebeld ik kon nergens een vriendinnetje vinden. (ik heb zelf geen auto en een gerbil een uur gestresst in de trein vind ik ontzettend zielig) nou heb ik uiteindelijk via de dierenwinkel er eentje bij genomen. Ik weet het dat kan echt niet maar mijn meisje alleen laten zitten is ook geen optie. Ze is wel duidelijk heel veel jonger. Ze zeiden 6 weken maar ze ziet er nog jonger uit. Ik ben begonnen met een split cage. Ontzettend lief, meteen kennismaken en ruiken. Ze hebben niet gebokst of iets. Nou ben ik een kwartiertje weg geweest. Toen ik terug kwam lag het kleintje in zijn huisje en bewoog niet en reageerde niet. Ze is nog niet hand tam maar reageert dus helemaal niet als ik in de buurt kom terwijl ze dat eerst wel deed. Ik maak mij een beetje zorgen. Misschien onterecht en ligt ze gewoon lekker. Maar kan het iets zijn dat ze koud is of dorst heeft? Iemand tips? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ze gisteravond even bij elkaar gezet. Het kleintje zag er zo zielig uit. De oudere kwam er meteen bij liggen en de kleine schoonmaken en eten brengen enzo. Daar werd het kleintje een stuk beter van. Weer rustig rondlopen, kijken en een beetje spelen. Ik denk dat ze gewoon der mama/vriendjes mist

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .