Spring naar bijdragen
Evee

Secret Santa Surprise!

Recommended Posts

Verzenden was toch op de 10e? Ik heb het ook zover klaar staan 🙂 Zet ze morgenochtend in de auto en dan breng ik ze na mijn werk weg. Doe mee bij zowel Bokt als hier, dus ik hoop dat ik erachter kan komen van welk forum wat komt 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had de cadeautjes de dag van het bekendmaken van m'n secret santa-slachtoffer al meteen besteld, die staan dus al weken op m'n kast te wachten, buiten bereik van Bonnie, haha. Maar daarna is het blijven staan tot nu, moeten nog ingepakt worden, het raadseltje moet nog geschreven worden, kortom: zowat alles nog. 😅 Maar komt in orde. Komt in orde. Geen paniek. 🎅

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verzenden is inderdaad op de 10e of als dat niet haalbaar is (als je moet werken die dag en niet bij een postpunt komt bijvoorbeeld) zo veel mogelijk rond de 10e. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zojuist iedereen nog even een pbtje gestuurd dat vandaag de dag is om te verzenden, nou heb ik wel het idee dat iedereen dat wel weet, maar toch haha 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .