Djenna&stampertje Geplaatst: 29 juli 2018 Delen Geplaatst: 29 juli 2018 Mijn dwergkonijntje word bijna 2 en is alleen. We laten hem elke dag naar buiten en hij heeft een mega kooi. Maar het leukste vind hij om met de bal te spelen. (Er achter aan te rennen en hem met zn neus naar voren duwen) is mijn konijn de enigste ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dexenbobbi Geplaatst: 30 juli 2018 Delen Geplaatst: 30 juli 2018 Zeker niet! Nog leuker als je ze met zn 2en achter zo'n balletje aan ziet gaan. We hebben zelf zo'n snackbal waar dan wat brokjes in gaan, een enorme hit bij de bunnies! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 30 juli 2018 Delen Geplaatst: 30 juli 2018 Wij hebben hier ook zo'n bal, alleen ligt het ding al jaren ergens in een hoek weg te rotten... ze vinden het niet leuk :-( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dexenbobbi Geplaatst: 30 juli 2018 Delen Geplaatst: 30 juli 2018 1 uur geleden zei Rian: Wij hebben hier ook zo'n bal, alleen ligt het ding al jaren ergens in een hoek weg te rotten... ze vinden het niet leuk :-( Nee joh!! Het is hier één groot feest wanneer ik met de bal aan kom lopen. Dex is de grootste debiel met dat ding. Als hij hem leeg heeft duwt hij de bal in een hoekje van de ren, duwt zn snoet eronder en gaat dan liggen. Als een soort zeehond.. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 juli 2018 Delen Geplaatst: 31 juli 2018 Ik heb in het verleden wel konijnen gehad die graag met ballen speelden, maar nu vind geen een van de konijnen er echt iets aan. Ook prima haha. Ze hebben genoeg andere dingen te doen :) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mickey_Malu Geplaatst: 13 januari 2019 Delen Geplaatst: 13 januari 2019 Ik heb ook een bal en ik heb ze geleerd (vraag niet hoe) dat ze i.p.v. commando de bal optillen en aan je geven en ze kunnen op commando voed ballen met de bal op de een of andere manier heeft Mickey de bal altijd bij zich us hij beneden licht hij er bij is hij boven licht hij er ook bij ik denk dat ie hem gewoon het trappetje op duwt of zo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mickey_Malu Geplaatst: 13 januari 2019 Delen Geplaatst: 13 januari 2019 Ik had een hele schattige foto maar die kan ik helaas niet uploaden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten