Ga naar inhoud

Spelen

nijntjes van mij
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo!

Hebben jullie ook nog ideeën om lekker met je konijn te spelen? ik bedoel dan iets van een agility parcours, maar wat voor hindernissen kan ik daar dan in doen? Hij vind hoog springen niet echt heel erg leuk, dus ik wou lekker gewoon iets van een parcours uitzetten.. Maar hebben jullie nog een idee  van wat voor soort hindernis ik er in kan doen? Ik heb mijn konijnen nog niet zo heel lang, en ik wil graag meer een band/vertrouwen opbouwen. Hebben jullie nog ideeën? Alle ideeën zijn welkom!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tunnels of een slalom. Of misschien iets waar ze simpelweg op kunnen springen (kistje oid) of over kunnen lopen (bijv plank op de grond).  In het begin niet te moeilijk maken en het kan ook echt per konijn verschillen of ze het wel of niet leuk vinden.

Gebruik geen tuigje, maar zorg dat het parcours op een veilige plek staat. Tuigjes zijn erg gevaarlijk voor konijnen. Zelf vind ik een parcours met een konijn doen het makkelijkst als je ze aan een targetstick laat wennen. Ik verkoop er in de webwinkel, maar bijv. een tennisbalwerper (voor honden, ook te koop in dierenwinkels) kun je ook prima als targetstick gebruiken.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .