Ga naar inhoud

Zandbak

AnneRoos
 Delen

Aanbevolen berichten

Wat was hij leuk, mijn zelfgemaakte zandbak en wat vonden Roos en Dabber het geweldig. Maar... binnen een week was hij een ranzige bende. Keutels, plas. Wat een viezerds heb ik hihi. Nu bij gebrek aan betere ideeën maar de hele zandbak weggehaald, maar ik vond het zo leuk!

Hebben meer van jullie dit gehad? 

Is het op te lossen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat herken ik wel. Wat bij mij enigszins heeft geholpen is om hem zo ver mogelijk bij de toiletbakken vandaan te zetten, zodat ze hem niet daarvoor zouden aanzien. Ik heb een tijdlang met een kattenschepje de keutels er uitgeschept, maar daar gaat de lol ook snel af. Nu doe ik er iedere week schoon zand in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus?! Bij mij gingen er drie zakken speelzand in, dat ga ik echt niet elke week kunnen vervangen, wat een gewicht! 

Ik kan toch voor een kleinere plastic bak gaan en die onderaf wekelijks verschijnen... 

Dabber blijkt sowieso totáál niet zindelijk. Moet ik nog werk van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Ik heb hier hetzelfde probleem. Gisteren een hele hoop zand weg geschept uit een hoekje dat ze als plasplekje aanzien.

Voor de keuteltjes heb ik inmiddels een zelfgemaakt zeefje. Dat gaat al wat sneller dan één per één de keuteltjes vissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier hetzelfde probleem. Gisteren een hele hoop zand weg geschept uit een hoekje dat ze als plasplekje aanzien.

Voor de keuteltjes heb ik inmiddels een zelfgemaakt zeefje. Dat gaat al wat sneller dan één per één de keuteltjes vissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .