Ga naar inhoud

Geluidjes


SweetVanilla

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Evee:

Klinkt het een beetje als als zoemen?  Is ze gecastreerd?

Het zou inderdaad zoemen kunnen zijn, hier had ik inderdaad iets over gelezen. Ze is nog niet gecastreerd maar we gaan binnenkort een afspraak maken omdat ze heel erg hormonaal gedrag vertoont en ook opeens niet meer zindelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen dat ze rams is. Dat zijn wel meer ongecastreerde dames op het moment, dan willen ze gedekt worden. Het is de tijd van het jaar dat de hormonen opspelen, dus wat dat betreft is hormonaal gedrag, onzindelijkheid niet zo gek deze tijd van het jaar. 

Het zoemen past daar ook wel bij, dat is een soort je de liefdestaal van konijnen heb ik altijd het idee ;) Je hoort het als dames rams zijn, maar je hoort het ook wel eens als ze aandacht vragen van de partner. Ik heb wel het idee dat het hier vooral de dames zijn die het doen. Het schijnt dat ongecastreerde rammetjes het ook wel doen als ze last van de hormonen hebben, maar de gecastreerde rammen die ik heb hoor ik het eigenlijk nooit doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .