Ga naar inhoud

Konijnendag


Newby1981

Aanbevolen berichten

Hoi, ik zag bij toeval dat het morgen konijnendag is bij een grote dierenzaak in Zeeland. Er worden allerlei activiteiten georganiseerd, er is een konijnentrainster, een voedingsdeskundige enz enz. Is er iemand wel eens naar zo'n konijnendag geweest en stelt dit wat voor? Of zitten er ook veel konijnen in kleine hokjes? Ik overweeg om er met mijn kleine nichtje naar toe te gaan maar omdat het een eindje rijden is vind ik het zonde als het niets voor stelt of wanneer het commerciële zooi is die gericht is op konijnen verkopen.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een dierenwinkel die ook konijnen heeft zitten, en ook flink wat konijnen (en cavia's) verkoopt zonder echt vragen of eisen te stellen over zorg/huisvesting. Dus ja, het is commercieel.

 

Voor mij is zo een dag niet echt interessant, over het algemeen weet ik meer van konijnen dan de mensen die op zo een dag staan ;)

 

Ik verwacht wel dat de voedingsdeskundige een promo-medewerker is van bijv. supreme of beaphar ofzo, dus zo iemand die een training gehad heeft en vooral een merk/product aanraad, en dat is het. Niet dat dat per definitie slechte info is hoor, over het algemeen adviseren ze netjes onbeperkt hooi en een afgemeten hoeveelheid brokken, maar wel commercieel.

Echt voor de info zou ik er dus niet heen gaan. Bernice staat er wel, dus als je het leuk vind die te ontmoeten kun je gaan natuurlijk, maar verder zou ik niet echt reden zien om naar zo iets te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord. Wat jij zegt was ik al een beetje bang voor. Ik ga er dan maar niet heen want ik kan er al niet tegen als ik hier door de kleine dierenwinkel loop en ik zie al die diertjes in kleine hokjes, wetende dat ze waarschijnlijk door impulsieve mensen gekocht worden.

Gelukkig had ik nog niets aan m'n nichtje beloofd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .