Ga naar inhoud

Help!


Amy Rose

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn ram wil zijn brokken niet meer eten! Hij eet nog wel (veel) hooi & zijn groentes. 

 

Moet ik mij zorgen maken? Hij heeft dit al eens eerder gehad, en toen heb ik een ander soort brokken voor hem gehaald en was dit over. Maar lijkt mij niet dat je dit elk half jaar moet veranderen van voer? 

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je Science Selective adviseren. Kwalitatief een prima brok en geen lekkere dingen meer om eruit te kiezen.

Gemengd voer is juist daardoor een probleem, konijnen krijgen vooral binnen wat ze eigenlijk beter niet binnen moeten krijgen. 

En....die dierenwinkel zou ik volgende keer vermijden, klinkt niet heel goed. Een goede dierenwinkel adviseert geen gemengd voer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn! Houd wel even in de gaten of het blijvend is! Sommige konijnen beginnen heel enthousiast aan iets nieuws, maar vallen na een paar dagen toch terug in het oude eetpatroon. Het kan nog steeds zijn dat er meer aan de hand is.
Maar de wisseling van brok is in dit geval sowieso een goede keuze!!

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .