Spring naar bijdragen
Naadjelicious

Verharen

Recommended Posts

Kun je vertellen wat voor voer je geeft? En hoe is je konijn gehuisvest? Woont hij binnen of buiten? En wat voor type beharing heeft hij? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uhm hij krijgt beperkt biks van SS want hij eet meer hooi en groenvoer. Hij woont binnen, los in huis. Hij lijkt een beetje op een lionhead weet dat t niet erkend ras is maar zi kan ik het t beste omschrijven.

maar t zijn echt iedere dag opnieuw heel wat plukken. Ookal borstel ik hem iedere dag

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Elke dag borstelen stimuleert de haargroei en de verharing. Bouw het borstelen af tot max 1x per 2 wkn dan wordt het probleem gereduceerd. Korthaar hoeft eigenlijk maar 1x per maand geborsteld te worden. Met natte handen het haar verwijderen is effectiever dan borstelen.

Ilse Pos - Professioneel Konijnentrimmer

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toen mijne op Sience selective zat bleef ik ook maar veel losse haren vinden. Ik ben overgestapt op ander voer en toen was het over. Ik weet niet of dat bij jouw komijn ook de oorzaak is maar bij mij was dat wel zo. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .